Za 26/03/2011 Mol

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

bartike wrote:trug thuis van mol se

het was de verplaatsing vanuit wuustwezel waard :wink:
mooie stukjes in de bossen veel single tracks
waar heb jij veel single tracks gehad? Ik vond het echt een slechte route, er zijn zo'n schoon stukken bos daar in de buurt maar nee ze pakke al die brede rechte dreven... pfff volgend jaar ist een NO.....

Organisatie, bepijling en bevoorrading waren wel perfect!
fabio porco
Mountainbiker

Post by fabio porco »

op de organiesatie geen geklaag, dat was allemaal wel top.

Maar... het parkour kon niet minder single tracks en meer rechte lange stukken rechtdoor hebben. echt Saaie boel.
25km/h gemiddeld voor een Mtb tocht was toch niet echt mijn ding.

Int vervolg neem ik mijne race fiets mee. Heb meer asvalt gehad dan bos.

Maar hier kom ik toch niet terug...
Last edited by fabio porco on Sat 26 Mar 2011 18:40, edited 1 time in total.
bartike
Mountainbiker

Post by bartike »

dan zal ik op een andere tocht gezeten hebben zeker...

of andere verwachtingen

:wink:
full speed down
Mountainbiker

Post by full speed down »

wij waren bij de eerste vertrekkers,dus altijd met z'n drie wiel in wiel,wel éne keer serieus ne boom geraakt met hi-sider als gevolg.
toch nog 28.3 avs twas plezant,tot de volgende.
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

Oké, de startplaats is dus niet ideaal.........starten in het centrum van Mol heeft z'n gevolgen. Maar volgens mij heeft de organisatie wel voor de beste weg gekozen indien je je toertocht deze kant van Mol opstuurt. Maybe een kleine tip, probeer wat verkeersleiders te zetten indien mogelijk op dit moeilijk stuk (Rozenberg-Kolkstraat). En persoonlijk vind ik het wat goedkope kritiek van sommigen hier. Zoals ik al eerder vermelde, dit is bijna alles Bloso, maar daarom niet minder fun en de organisatie maakte nu toch voor mij persoonlijk veel goed. Je voelt dat er veel goede wil is bij deze mensen en mits wat bijsturing op sommige vlakken kan dit WEL een toptochtje worden naar mijn bescheiden mening. =D>
Connie
Mountainbiker

Post by Connie »

Edit door moderator:
voor te adverteren:
http://www.mountainbike.be/node/12" onclick="window.open(this.href);return false;
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

[quote="bidonhouder1"]Oké, de startplaats is dus niet ideaal.........starten in het centrum van Mol heeft z'n gevolgen. Maar volgens mij heeft de organisatie wel voor de beste weg gekozen indien je je toertocht deze kant van Mol opstuurt. [quote]

? Ben je in Geel Bel al wel eens in het bos gaan mtbken? Das een superbos maar ze hebben alle plezante stukken links laten liggen. Nen tocht met bijna allemaal Bloso is mij de naam toertocht niet waard....
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

Connie wrote:G-M@n was me al voor, ik dacht ik zal de directe link nog even posten, maar is eigenlijk al niet meer nodig! http://www.oypo.nl/272EACE0E10D8880

Ik had toch nog een mooi plekje gevonden, wel typisch dat sommigen niet snappen dat als de fotograaf aan de rechterkant van de boom zit, dat je dan ook beter aan de rechterkant van de boom langs kunt fietsen :-)

Hulde trouwens voor de kids die de 25 km gefietst hebben, dat waren nog eens bikkels, want zo lang waren die benen nog niet!

Ik ben nog wel even bezig met bewerken, dus het duurt nog wel tot morgen eer de foto's er compleet opstaan.

Groetjes,
Connie
hey Connie! :-D U heb ik wel zien zitten, tof dat je hiervoor tijd vrijmaakt =D>
bidonhouder1
Mountainbiker

Post by bidonhouder1 »

kevx wrote:
bidonhouder1 wrote:Oké, de startplaats is dus niet ideaal.........starten in het centrum van Mol heeft z'n gevolgen. Maar volgens mij heeft de organisatie wel voor de beste weg gekozen indien je je toertocht deze kant van Mol opstuurt.

? Ben je in Geel Bel al wel eens in het bos gaan mtbken? Das een superbos maar ze hebben alle plezante stukken links laten liggen. Nen tocht met bijna allemaal Bloso is mij de naam toertocht niet waard....
Ik ben van daar, dus ik ken daar alles zéééér goed.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

bidonhouder1 wrote:
kevx wrote:
bidonhouder1 wrote:Oké, de startplaats is dus niet ideaal.........starten in het centrum van Mol heeft z'n gevolgen. Maar volgens mij heeft de organisatie wel voor de beste weg gekozen indien je je toertocht deze kant van Mol opstuurt. Ik ben van daar, dus ik ken daar alles zéééér goed.

Awel dan moete toch wete da daar veuuuuul schoonder stukke zijn dan wa ze ons vandaag late rije hebben :wink:
Post Reply