Zo 27/03/2011 Ganshoren :: 11de Lentetocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
goldfinger
Mountainbiker

Post by goldfinger »

DZM zal ook weer een delegatie afvaardigen!
Onder andere den dezen! :wink:
En voor de volle afstand.
sven1980
Mountainbiker

Post by sven1980 »

MaC'Red wrote:
MC Johan wrote:
sven1980 wrote:Terug de 45 km op mijn gemaksken doen
Ik zal u (proberen te) vergezellen, na enkele liederlijke weken in het carnavalmilieu...

gien kompasje zelle, precies nie veel meer geweun he :lol: :lol:

MaC'Red 8)
Ik ken ondertussen het motto al : " samen uit samen thuis"
weldman
Mountainbiker

Post by weldman »

Wil wrote:Weet iemand waar deze tocht ergens in Ternat passeert? Ik zou daar willen inpikken voor de 60km.
Thx
Verleden jaar kwamen ze langs het zonnebos zo richting industrieterrein langs de achterkant(Van Damme bananen , Mony ) en dan naar de Kruisborre kapel .

deze tour komt al enkele jaren langs daar ,dus waarschijnlijk ook dit jaar.
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

TT die achter de hoek start, dus present. Gekende wegen..
jempi
Mountainbiker

Post by jempi »

ik kom eens tot daar

www.dezwettemaanen.be
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

eindelijk nog eens door Asse crossen :)

Hopelijk is er een stuk Laarbeekbos bij, tt in wemmel gemist.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

En jawel deze ochtend naar het Brusselse gereden om er de 11° Lente MTB tocht te rijden te Ganshoren. Hier gestart met nog enkele MC's zijnde Jo, Werner, Sven, Johan en de Koen. Start was terug via het Laarbeek bos om richting Ternat en etc te trekken. Veel wegels kennen we ondertussen al vanbuiten en van de tocht te Wemmel 2 weken terug.

Niettemin is dit toch de streek waar ik het liefste vertoef met de MTB wegens zen vele korte hellingen en afdalingen en dat hebben we vandaag ook terug mogen meemaken. Aan de laatste splitsing 45 - 55 reden ik en Koen verder voor de marathon welke ons richting Kravaalbos stuurde en verder door naar de ietwat vlakkere regio van Meldert - Baardegem. Na een luske van 15 km kwamen we dan terug aan de 2de RV voor een korte verpozing

Dan terug de bike op naar de Morette en de leuke afdaling aan de kapel, de Morette zelf reden we terug niet op ( is er soms een verbod uitgevaardigd ??? ). Verder was het dan naar St. Ulriks Kapelle en en Bekkerzeel waar we de laatste RV kregen en zo door naar Zellik om wat later terug via het Laarbeek bos terug binnen te rijden aan het Jogging lokaal van Ganshoren.

cijfers : 57.61 km en 679 hms

MaC'Red 8)
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

begin was idd een blauwdruk van Wemmel, nu als local was er sowieso geen verrassing te bespeuren, wel goed bepijld, en prachtig weer.

Genoten van de zon en de uitzichten en de madam is eindelijk ook terug beginnen biken :-)
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Mooie tocht gereden met goede duidelijke afpijling.
roeln
Mountainbiker

Post by roeln »

weer een knappe tocht met veel offroad en 3 buffet-bevoorradingen!
Ik vind dat deze tocht vreed onderschat is. Kleine opkomst.

En dan hadden ze de klassiekers er nog uit gelaten (morette, borreboske en boske aan laatste bevoorrading).

In da boske juist achter de laatste bevoorrading heb ik effe het toerke gedaan met de klimmetjes. Ik werd gevolgd door enkele anderen. En dan riepen er een paar snuggeren ons al uitlachend toe om ons te verwittigen dat dit niet op 't parcours lag en dat we mis waren. Soms komt ge raar mannen tegen op ne tt.
Post Reply