ik moe maar 6 km rijden heen en terug is dit
alleen is het smorgens tegen mijn zin en na mijn werk kan ik nie hard genoeg fietsen
raar he
Fietsen naar het werk : Afstand, tijd, frequentie
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- morgoth924
- Mountainbiker
- Location: Sette, Tout Terrain, Locomotief, Achielle, Raptobike, Waw
Post by morgoth924 »
15 - 18 km enkel, afhankelijk van route. 27 (MTB) - 33 (ligger) km/h AVG. Douche en werkkleding op werk, wasrekje om fietskleren te drogen. Wel kilometervergoeding, geen fietsvergoeding. Met de auto gaan werken? Dat ken ik niet! Bij hondeweer eens goed zuchten en vertrekken, kom altijd bezweet aan, -12 tot >30°C.
Zonet gefietst: 16 km rond, St-Lievens-Houtem tot Aalst centrum, net onder de 30 min gebleven (met koersfiets). Doe het traject ook wel eens met de mtb, probeer steeds onder de 35 min te blijven.
Douche en kleedruimte zijn voorzien, enkel telkens kledij en ander materiaal meenemen naar 't werk steekt een beetje tegen...
Probeer zo veel te rijden als ik kan, maar meestal is één keer per week het gemiddelde. Rij enkel bij mooi weer...
Fietsvergoeding is natuurlijk mooi meegenomen.
Douche en kleedruimte zijn voorzien, enkel telkens kledij en ander materiaal meenemen naar 't werk steekt een beetje tegen...
Probeer zo veel te rijden als ik kan, maar meestal is één keer per week het gemiddelde. Rij enkel bij mooi weer...
Fietsvergoeding is natuurlijk mooi meegenomen.