Nozisch nieuw dichtingsmiddel !!!

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Post Reply
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

Nozisch = top product =D>
Op nog geen 5 min zijn mijn race kings supersonic 2.2 gedicht, 2 uur later nog perfect op druk. Ik denk dat ik mijn product gevonden heb :drunk:
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Gisteren mijn oude (4000km) Conti MK protection voorband vol Nozisch gegoten. Vandaag zonder problemen mee kunnen bollen. Toen ik terug kwam zat er een gaatje in de zijkant. Wiel op zijn kant een paar keer mee draaien en alles zat weer dicht :)
budnaked
Mountainbiker

Post by budnaked »

Moet de huidige latex beste uit de band worden verwijderd? zowel solide als liquide versie ervan?
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Sowieso de huidige vloeibare latex verwijderen, en absoluut niet mengen. Om het beste resultaat te bekomen is het best de oude gedroogde latex uit de band te verwijderen indien mogelijk. Met een schuursponsje en wat geduld kom je al een heel eind :wink:
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Review van NoZisch & rechtstreekse vergelijking met marktleider NoTubes onder rubriek producttesten op deze site.

Eveneens prijsvraag via Facebook : Win een Nozisch anti-lekmiddel =D>
Laudum.be
Mountainbiker

Post by Laudum.be »

Het doet ons plezier de vele positieve reacties op NoZisch te lezen.

Onderscheid NoZisch met andere fabrikanten :

1. Het gebruik van ultralichte micro-vezels : deze zorgen voor een snellere afdichting van eventuele lekken, en vooral dat er grotere lekken gedicht kunnen worden.

2. NoZisch is drukgevoelig : bij snelle drukverandingen reageert het product onmiddellijk. Bij een lek gaat de anti-lek vloeistof van hoge druk naar atmosferische druk, en het is precies die plotse drukdaling waarop de vloeistof reageert die ervoor zorgt dat de vloeistof het lek onmiddelijk en permanent zal afdichten.

3. Handige ventielsleutel, inbegrepen bij elk flesje. Weldra is elk flesje ook nog is voorzien van een velgsticker.

Enkele tips :

1. Goed schudden voor gebruik, zodat de vezels zich goed kunnen mengen met de vloeistof, vervolgens meteen gebruiken.

2. In het geval er een CO2 cartridge gebruikt wordt, altijd zorgen dat het ventiel naar boven gericht is. Dit om reacties met de vloeistof te voorkomen.

3. Voor competitierijders wordt aanbevolen de sealant elke 1500km of om de 2 à 3 maanden te vervangen. Voor de occasionele gebruiker om de 6 maanden, of wanneer de vloeistof opgedroogd is (afhankelijk van het aantal lekken dat zich hebben voorgedaan).

Vragen?

Stel eventuele vragen gerust in dit topic, of via pb.

Dealers?

Op onze website vind je onder 'Dealers' -> 'Find a dealer' een actuele lijst. Nieuwe dealers uiteraard welkom.

Opmerking : aan een Nederlandstalige versie van onze site wordt gewerkt, maar is wegens tijdsgebrek nog niet online.

Sponsoring

Weldra zullen twee Belgische top- teams voorzien worden van NoZisch, meer nieuws volgt.

Evenementen

Wij zien jullie graag op 3 april op de testdag van 4 Bikes in Westerlo, en tijdens het Bikefestival in Houffalize op 30 april en 1 mei, waar we met een stand aanwezig zullen zijn.

Dank aan mountainbike.be voor de uitstekende review en het organiseren van de NoZisch wedstrijd waarbij jullie een flesje kunnen winnen.

Waag jullie kans & veel succes gewenst!
wasbeer2006
Mountainbiker
Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest

Post by wasbeer2006 »

Klinkt goed allemaal.

-Komen er ook grotere flessen?
-Word het ook in NL gedistribueerd?
Laudum.be
Mountainbiker

Post by Laudum.be »

wasbeer2006 wrote:Komen er ook grotere flessen?
Voorlopig enkel 200ml flesjes.
wasbeer2006 wrote:Word het ook in NL gedistribueerd?
Wij zijn NoZisch invoerder voor BeNeLux. Tal van Nederlandse winkels zijn gecontacteerd, waaronder Rob Akkermans, Rings Gooirle, etc. Doe eventueel navraag bij hen, wij voorzien snelle levering.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

'k Heb gn FaceBook !

Waarom gn sweepstake op de forum ?
1 Fleske kan zeker nog af voor de mannen hier 8)
Trevorken
Mountainbiker
Location: Canyon Nerve 9.0 LTD + Specialized Stumpjumper Fsr Expert 2008

Post by Trevorken »

Laudum.be wrote: Evenementen

Wij zien jullie graag op 3 april op de testdag van 4 Bikes in Westerlo,
Wel dat vind ik ook wel straf.
2 weken geleden heb ik aan hen gevraagd of zij aan Nozisch kunnen geraken.
Ze kenden het eerst niet, maar achteraf vertelden ze me dat ze dit niet verkochten, maar ze het wel konden bestellen als ik dan wel de verzendkosten moest betalen.
Ondertussen heb ik een bestelling geplaatst bij MTB-King (zeer snelle levering trouwens) en hier dan maar de verzendkosten betaald.
Post Reply