Omgeving Mechelen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Wowtre
Mountainbiker
Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL

Post by Wowtre »

Natasha wrote:
Wowtre wrote:Yo!

Ik heb 2 touren samengesteld die door de bovenstaande dorpen loopt en voor 90% offroad gaat. De Weerde-Werchter tour (60 km) en de Kasteel route (50km). Als ik geen andere rit heb rij ik elke zondag een van deze, ik start ten laatste om 8u ergens in de buurt van schiplaken. De eerstvolgende keer waarschijnlijk 3/10 of 10/10. Ik zal een berichtje posten als het zover is.
.
Hallo Wotire, ikzelf ben uit de buurt van Hofstade en rij nu al 2 jaar op al die wegeltjes hier. Heb dus zeker interesse om mee te rijden want dat wordt wat saai anders. Deze zomer ben ik met mijn jongere broertje in Theux gaan rijden en dat was een hele verademing (maar wel zwaar hoor). Rij jij alleen of gaan er nog meisjes of vrouwen mee? Ik ben een prille dertiger. Heb wel geen full suspension fiets, enkel eentje met een verende voorvork, hopelijk is het terrein niet te zwaar hiervoor?
aha, Theux kennen wij ook, mijn vrouw rijdt wel af en toe maar niet echt meer van dit soort tochten. Meestal rij ik met 1 of 2 vrienden, soms alleen. het parcours is hier wel volledig vlak, soms wel erg modderig, maar full suspension is echt niet nodig, ik reed tot voor 2jaar zonder verende voorvork. Jongere broertjes zijn altijd welkom, als ze maar niet Bart Wellens heten of zo(ok flauwe grap). Verder pas ik mijn snelheid wel aan tov de mederijders.
Jordi_02
Mountainbiker

Post by Jordi_02 »

Natasha wrote: ikzelf ben uit de buurt van Hofstade en rij nu al 2 jaar op al die wegeltjes hier. Heb dus zeker interesse om mee te rijden want dat wordt wat saai anders. Deze zomer ben ik met mijn jongere broertje in Theux gaan rijden
hallo Natachke! Ik ben eindelijk terug online. Opgelet, de oude login werkt niet meer, dus geen berichtjes meer sturen naar Jordi, t nu Jordi_02 geworden.

Als ge met de Sven die toer gaat bollen met die nieuwe kerel, ben ik ook geinteresseerd. Als jullie door Steenokkerzeel rijden, pik ik van bij ons aan zoniet spreken we wel ergens af!

ps Wowtre: bij welke club ben jij en doe jij wedstrijden? Dat is precies een gesponsord pakske. Maar duidelijk niet van Chamizo/wolvenberg, of Mud&Dust. Ben jij bij de Andro-bikers uit Katelijne-Waver misschien?
Natasha
Mountainbiker

Post by Natasha »

Theux is echt fantastisch! Ik heb enkel nog maar de blauwe gereden vanaf dat kasteel. Naar het schijnt is de rode helemaal te gek. We kunnen misschien eens met de mensen van het forum naar daar gaan voor een dagje?
Last edited by Natasha on Wed 22 Sep 2004 11:10, edited 1 time in total.
Natasha
Mountainbiker

Post by Natasha »

Jordi_02 wrote: Als ge met de Sven die toer gaat bollen met die nieuwe kerel, ben ik ook geinteresseerd. Als jullie door Steenokkerzeel rijden, pik ik van bij ons aan zoniet spreken we wel ergens af!
Hee Jordi! Alles kits? Aha vandaar dat ik geen reactie meer kreeg.

Onze Sven vrees ik wat voor, want die gelukzak zit met Erasmus in Bordeaux voor 3 maanden.

We zien wel wat Wowtre voorstelt van datum. En dat ziet er een stevig afgetrainde gast uit in teamkledij, als we maar gaan kunnen volgen. En 41 jaar oud, ahum geloof ik nikske van! Doe daar maar 10 af of zo ;-)
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

Jordi_02 wrote: ps Wowtre: bij welke club ben jij en doe jij wedstrijden? Dat is precies een gesponsord pakske. Maar duidelijk niet van Chamizo/wolvenberg, of Mud&Dust. Ben jij bij de Andro-bikers uit Katelijne-Waver misschien?
Met enkele vrienden hebben we het NICAM-team opgericht. Onze sponser is een IT-bedrijf(je). Voorlopig doe ik geen mountainbike wedstrijden, enkel club ritten en tourtochten. Tot voor kort deed ik wel allerlei andere wedstrijden (triathlon, duatlon, (halve) marathon) en misschien probeer ik volgend jaar wat mountainbike wedstrijden.
peveroter
Mountainbiker

Post by peveroter »

Wordt er nu zaterdag ergens in de buurt gereden door één van jullie?

Ikzelf ben van Boortmeerbeek.
Gino
Mountainbiker

Post by Gino »

Ik uit Muizen en wil ook wel is proberen aan te pikken als ik tijd heb!
Euh er zijn toch geen verplichtingen tov Chamizo hoop ik?!

groetjes,

Gino 8)
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

Voila zoals beloofd een seitje.

Ik rij zondag mijn "Werchter" tour. Start om 8u aan de trianonbrug. Via Boortmeerbeek en Haacht(stukskes bloso parcours) naar Werchter, terug langs Tildonk, Kampenhout(stukskes witloof route) , Weerde en Hofstade. Goed voor zo'n 60km. Indien nodig kunnen we in Kampenhout of Weerde de tocht wat inkorten tot 40km respectievelijk 50km.
Natasha
Mountainbiker

Post by Natasha »

Wowtre wrote:Voila zoals beloofd een seitje.

Ik rij zondag mijn "Werchter" tour. Start om 8u aan de trianonbrug.
Hallo Wowtre, is er een kans dat jullie ook op zaterdag rijden aub?
Ik werk namelijk in de kinderopvang bij Kinepolis en sinds ze met hun matinee-voorstellingen zijn begonnen heb ik maar 1 zondag per maand meer vrij (vorige week spijtig genoeg).
Wowtre
Mountainbiker

Post by Wowtre »

Natasha wrote:
Wowtre wrote:Voila zoals beloofd een seitje.

Ik rij zondag mijn "Werchter" tour. Start om 8u aan de trianonbrug.
Hallo Wowtre, is er een kans dat jullie ook op zaterdag rijden aub?
Ik werk namelijk in de kinderopvang bij Kinepolis en sinds ze met hun matinee-voorstellingen zijn begonnen heb ik maar 1 zondag per maand meer vrij (vorige week spijtig genoeg).
Ik kan nooit op zaterdag rijden, mijn vrouw werkt in de voormiddag en 's namiddags heb ik zwemles met de kinderen. Ik zit dus een beetje in hetzelfde schuitje.
Post Reply