Zo 20/03/2011 Sart-Tilman :: 18ième VTT Sart Tilman

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Roel J
Mountainbiker

Post by Roel J »

Was voor mij de eerste keer hier en de eerste keer Ardennen v/h seizoen.

Mooie tocht, goed uitgepeild, steengoede bevoorrading, alleen die stenenklim en dat drassig stukje wei vond ik er niet bij kunnen. Heerlijk weer ook!

Alleen: na het douchen heeft iemand mijn broek meegenomen, ik vermoed eerder per abuis dan diefstal. #-o

Specs: Ultima, Project 2, maat M, zwart, met bretellen en zeem.

Dus als u de man naast mij was omstreeks 12.00 uur in de mannendouches, graag per PB een berichtje. Als u ze reeds gewassen hebt, zeer veel dank. :lol:

Ik heb reeds naar de orga gemaild, maar kan iemand dit ook op de Waalse sites zetten aub? Ik ken deze nl. niet......

Dank bij voorbaat!
HILSeT
Mountainbiker
Location: Vanalles, als het maar grote wielen zijn met dikke banden en liefst ne SingleSpeed

Post by HILSeT »

Was een zware SingleSpeed ervaring. Als laatste gestart in de koers versie (is ook een ervaring). Dan zo snel mogelijk toch proberen in te halen. In het begin een paar keer afgevraagd of dit wel het geschikte SS parcours was. Heb dus wel een aantal keer moeten afstappen en redelijk wat melkzuur opgestapeld. Maar 2e helft was super. Voor mij net iets te weinig mud;-) want daar is de SS heel inzetbaar. 2 keer ketting afgelopen. Veel platte banden gezien en problemen onderweg. Naar het einde nog veel volk ingehaald en tevreden met 02h50m53s en 80e plaats.
Voor de kenners 34-18 en 2.4 Racing Ralphs op nagenoeg 1.2 bar.
Volgende SS afspraak Kellerwald.
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Amai Luc, 34-18 op nen 29 er...Image

Ge zijt nen beir! Chapeau.
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Amai m'n slijkbotten. Ik reed 32x20 en vond dat al zwaar genoeg hoor :roll: :oops:
Ferm gereden (en gewandeld :wink: ) !!
michel uit berg
Mountainbiker

Post by michel uit berg »

pfff ik ben toch nog maar een beginner, ik heb de 25km gedaan. was wel goed te doen mss ook de 35 kunnen doen.

goede bevoorrading en leuke stukjes single track.
heb nog een waalse collega geholpen met de ketting kapot. en hij wist ook niet hoe hij een pons moest hanteren dus hem dat ook maar voorgedaan #-o
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

VanBiLL.com wrote:Ook terug, 55km gereden, in iets van 21.5km/h gemiddeld, heb niet erg mijn best gedaan (daarom ook lekker als tourtocht gereden).
Behoorlijk sterk om geen best gedaan te hebben!!
:wink:

Inderdaad leuke tocht met niet te veel slijk, op dat stuk na natuurlijk. Leuker dan vorig jaar vond ik toch!
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

need for speed wrote:
UBO wrote:Wat mij aan deze tocht op viel buiten de stevige modderstroken, waren de lekkebanden. Vooral voor en net na de laatste bevoorrading. Heb dit nog nooit gezien zoveel lekkebanden op zo een kort stuk!

Verder vond ik de tocht matig qua traject, goed dat er modderstroken in zaten om het wat technischer te maken. En zoals gewoonlijk bij een stany-smol: op bepijling en bevoorrading viel niks op te merken. Wat ook heel goed was dat je meteen bij de inschrijving een noodnummer mee kreeg.
daar juist iets voor stonden 2 glascontainers waar meer glas lang's de container dan erin
Weer een mysterie opgelost :-)
bve
Mountainbiker

Post by bve »

Zijn er al foto's beschikbaar ?
SteveHillen
Mountainbiker

Post by SteveHillen »

Hey,

De foto's kan je zien op http://www.vttst.be/photos_2011.htm

Voor mij was het de eerste ardennentocht van het jaar, gelukkig niet lek gereden maar bij thuiskomst wel gezien dat er een spaak gebroken was..
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Hallo

Filmpke gemaakt, staat op onze site

http://www.mtboverijse.be

Grtn
Ivan
Post Reply