Het was op twee stroken na goed te doen met men race kings.
Een week ni trainen, wenende baby en ziekte hebben de conditie wel geen goed gedaan ! Serieus afgezien !!
Zo 20/03/2011 Sart-Tilman :: 18ième VTT Sart Tilman
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Ja inderdaad, ik heb ook hééééééééééél veel mensen gezien met ne platte. Ik dacht constant wanneer kom ik aan de beurt... éénmaal ben ik zelfs over een stukje prikkeldraad gereden wat op de grond lag, toen dacht ik zeker dat het prijs was maar niks. Ik heb ook gereden op Racekings maar wel véél lucht eruit en dat ging eigenlijk wel goed buiten de baggerstroken...
- VanBiLL.com
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash Himod 2 race-rig + Red BuLL Xeon HT XTR mudbike
Post by VanBiLL.com »
Ook terug, 55km gereden, in iets van 21.5km/h gemiddeld, heb niet erg mijn best gedaan (daarom ook lekker als tourtocht gereden). Ik vond het tov voorgaande jaren een heel leuk parcours, zaten toch wel een paar klimmetjes tussen die je in de benen voelde...
Ik vond het met de nattigheid eigenlijk nog wel meevallen, idd op het stuk net voor (afdaling) de laatste bevoorrading (op 45km) en zeker het stuk erna. Ik hou er best wel van eens flink door te moeten stampen maar dat ging nergens meer over. Jammer, in mijn optiek had de organisatie de route daar moeten verleggen, de omgeving daar kennende had dat geen enkel probleem moeten zijn om mooie leuke, beter begaanbare paden te kiezen.
Heb erg veel mensen met stukken zien staan op dat stuk (zelf ook mijn derrailleur krom gereden).
Ik had 56.3km met 1135hm's op de teller, heerlijk genoten (op dat stuk rond de 45km na dan)...
Ik vond het met de nattigheid eigenlijk nog wel meevallen, idd op het stuk net voor (afdaling) de laatste bevoorrading (op 45km) en zeker het stuk erna. Ik hou er best wel van eens flink door te moeten stampen maar dat ging nergens meer over. Jammer, in mijn optiek had de organisatie de route daar moeten verleggen, de omgeving daar kennende had dat geen enkel probleem moeten zijn om mooie leuke, beter begaanbare paden te kiezen.
Heb erg veel mensen met stukken zien staan op dat stuk (zelf ook mijn derrailleur krom gereden).
Ik had 56.3km met 1135hm's op de teller, heerlijk genoten (op dat stuk rond de 45km na dan)...
idd. vlak voor en na de laatste bevoorrading was toch niet normaal( nagelklopper ofzo ????)G-m@n. wrote:viel idd op ja dat er heel veel met lekke band stonden langs de kant...
Ik heb nog ne biker geholpen die voor den derde keer lek stond en gene reserveband meer had ( ik had er nog 2 dus geen probleem)
-
need for speed
- Mountainbiker
Post by need for speed »
daar juist iets voor stonden 2 glascontainers waar meer glas lang's de container dan erinUBO wrote:Wat mij aan deze tocht op viel buiten de stevige modderstroken, waren de lekkebanden. Vooral voor en net na de laatste bevoorrading. Heb dit nog nooit gezien zoveel lekkebanden op zo een kort stuk!
Verder vond ik de tocht matig qua traject, goed dat er modderstroken in zaten om het wat technischer te maken. En zoals gewoonlijk bij een stany-smol: op bepijling en bevoorrading viel niks op te merken. Wat ook heel goed was dat je meteen bij de inschrijving een noodnummer mee kreeg.
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
De 55 gereden en 1200Hm ,auto stond redelijk diep geparkeerd mocht al klimmen naar de inschrijving
Mooie tocht ,spijtig dat ik die klim met die gladde stenen na 3/4 al gedaan te hebben toch te voet moest doen,achterwiel slipte en moest voet aan grond zetten en idd die modder na bev was beetje erg
Rustig gereden en met 18.5 gemiddeld en 3h10min uitgereden en was niet echt moe dus toch wat reserve nog
conditie mag beter ,maar we kunnen trainen hé
Organisatie was Goed
Mooie tocht ,spijtig dat ik die klim met die gladde stenen na 3/4 al gedaan te hebben toch te voet moest doen,achterwiel slipte en moest voet aan grond zetten en idd die modder na bev was beetje erg
Rustig gereden en met 18.5 gemiddeld en 3h10min uitgereden en was niet echt moe dus toch wat reserve nog
conditie mag beter ,maar we kunnen trainen hé
Organisatie was Goed
-
Diesel GT
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Flash F1 / RZ One Twenty 1 / Caffeinne f2 29er
Route was zwaarder en mooier dan in 2009, goed aan gegeven en de bevoorradingen waren ook top.
Was een heerlijk ochtendje biken.
http://mtb-peter.blogspot.com/
http://mtb-peter.blogspot.com/