Mijn bedoeling zou zijn om die lamp gans achteraan in de zadeltas van de koersfiets te steken. Op de MTB denk ik om ze te monteren ergens aan de bidonhouder, zoals de batterij van de DI2: http://cdn1.media.cyclingnews.futurecdn ... nt_600.jpg
Heb je ook al een test gedaan met de volledig lamp gedemonteerd? Dus enkel de printplaat+batterij+sim en kijken of je dan ook nog perfect signaal krijgt. Normaal zou dat geen probleem kunnen zijn en dat zou ideaal zijn om die spylamp zelf om te bouwen in een effen, zwarte plastic behuizing.
Inframe gps/gprs/gsm trackers
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
De printplaat zit maar vast met twee schroeven aan de behuizing de batterij zit er onder en er zit een kleine antenne in, je kunt dus éénvoudig dat ding uit elkaar nemen. Kan ook voor de gsm zelf zijn (de antenne), weet ik ook niet maar het werkt wel zonder de behuizing, juist de test gedaan.freezy wrote:Mijn bedoeling zou zijn om die lamp gans achteraan in de zadeltas van de koersfiets te steken. Op de MTB denk ik om ze te monteren ergens aan de bidonhouder, zoals de batterij van de DI2: http://cdn1.media.cyclingnews.futurecdn ... nt_600.jpg
Heb je ook al een test gedaan met de volledig lamp gedemonteerd? Dus enkel de printplaat+batterij+sim en kijken of je dan ook nog perfect signaal krijgt. Normaal zou dat geen probleem kunnen zijn en dat zou ideaal zijn om die spylamp zelf om te bouwen in een effen, zwarte plastic behuizing.
Is wel wat prutswerk om hem dan terug in elkaar te steken.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Heb het gezien dat je de gprs gebruikt hebt op de site, dat je niet kunt inloggen
Nog enkel een probleem gehad na de firmware update verleden week van het toestel, nu blijkt alles terug normaal te werken (na een reset van het toestel).
Ook nog niet veel mensen gezien hier die willen meedoen aan de groepsaankoop.
Vele stemmers die een inframe wensen, maar daar zie ik er niet veel van.
Nog enkel een probleem gehad na de firmware update verleden week van het toestel, nu blijkt alles terug normaal te werken (na een reset van het toestel).
Ook nog niet veel mensen gezien hier die willen meedoen aan de groepsaankoop.
Vele stemmers die een inframe wensen, maar daar zie ik er niet veel van.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Ik moet u het antwoord schuldig blijven tot er meer info vrijkomt omtrent de inframe.
Als je het mij persoonlijk vraagt, denk ik dat ze beter zorgen dat de traceerder niet gemakkelijk uit het frame gehaald kan worden.
Maar zodra ik meer informatie heb omtrent de inframe, dan is dit de eerste plaats waar ik het mee zal delen.
Groeten,
Filip
Als je het mij persoonlijk vraagt, denk ik dat ze beter zorgen dat de traceerder niet gemakkelijk uit het frame gehaald kan worden.
Maar zodra ik meer informatie heb omtrent de inframe, dan is dit de eerste plaats waar ik het mee zal delen.
Groeten,
Filip
Ok bedankt voor de info. Ik heb ook wel interesse, en wacht nog eventjes meer nieuws af.Dreamcatcher wrote:Ik moet u het antwoord schuldig blijven tot er meer info vrijkomt omtrent de inframe.
Groeten,
Filip
Als het moeilijk is om de traceerder uit het frame te halen, hoe kan je dan gemakkelijk de batterij opladen?Dreamcatcher wrote:Ik moet u het antwoord schuldig blijven tot er meer info vrijkomt omtrent de inframe.
Groeten,
Filip
Ik vind dit in het algemeen een goed initiatief en ben benieuwd naar hoe dit inframe zal geplaatst worden.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Sorry, maar denk niet dat ik heb gepost dat het moeilijk of gemakkelijk zal zijn om het uit het frame te halen, ik persoonlijk zou het liever moeilijk uit het frame te halen kiezen.
Heb ook niet gepost dat het gemakkelijk zal zijn om die op te laden eens hij in het frame zit.
Ik weet het zelf niet, dus kan ik er ook niet veel meer over posten.
Heb ook niet gepost dat het gemakkelijk zal zijn om die op te laden eens hij in het frame zit.
Ik weet het zelf niet, dus kan ik er ook niet veel meer over posten.