Zo 20/03/2011 Sart-Tilman :: 18ième VTT Sart Tilman

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Mooie tocht met de nodige hm's.
Die modderstroken lijken mij toch omzeilbaar ?

Tot volgend jaar !
nero
Mountainbiker

Post by nero »

=P~ Hopla, eerste ardennenrit van het seizoen... Vorig jaar hier ook geweest. Af en toe herinnerde ik mij een stuk, maar de stukken van vorig jaar lagen er eigenlijk slechter bij dan dit jaar omdat er toen bosbouw bezig was. Dit jaar waren hier van gespaard. Ik vond het een leuke tocht met om de 10 km een UITGEBREIDE bevoorrading. Ik, als zondagstoertochtrijder werd soms wel wat nerveus als die chronorijders in mijn gat hingen bij één of andere singletrackadaling. Maar iedereen was héél beleefd dus géén probleem. Ik vind het zelf soms vervelend als ik iemand ophoud, dan wil ik sneller de berg af gaan ma da was vandaag soms een hachelijke onderneming als er glijmodder lag. Ben wel niet gevallen. Er waren inderdaad voor de 35km 2 modderstroken, eentje net na bevoorrading III die zelf tevoet moeilijk was. Deze strook had misschien omzeild kunnen worden. Ik heb me alleszins leuk geamuseerd op deze TT. Hoeveel Hm op de 35 km weet ik niet, ik denk een 900 hm, maar in combinatie met modderstroken was het voor mij zwaar genoeg. Op naar de volgende... =P~
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

endorfin wrote:Mooie tocht met de nodige hm's.
Die modderstroken lijken mij toch omzeilbaar ?

Tot volgend jaar !
da stuk na de derde bevoorrading was anders toch de moeite, zo baggeren. Voor de rest was het echt weer een supertocht zo in het zonnetje 8)
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Had er een beetje schrik voor na gisteren de Ename classic deden de beentje een beetje pijn. Maar al bij al viel het goed mee. Inderdaad dat stuk na de derde bevoorrading veel een beetje tegen, maar voor de rest een super tocht.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

vandaag de 55 gereden met de rigid 29er.Tocht waar zowat alles in zat,enkel de strook vlak na de laatste ravito was er wel wat over qua modder #-o .Dit had de organisatie toch wel mogen aanpassen.Verder puik werk van de inrichters en me goed geamuseerd :wink:
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Het was zwaar vandaag op de 56km. Na de laatste verversing die modderstrook was niet te rijden. (voor mij altans) Daar ook kramp gekregen en toen was het helemaal gedaan. De laatste km op het tandvlees gereden. Hoeveel hm zaten er nu in de langste afstand? (fietsmaat had er veel meer dan mij :drunk: op dezelfde afstand)
Last edited by Tinman on Sun 20 Mar 2011 19:13, edited 1 time in total.
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Tinman wrote:Het was zwaar vandaag op de 56km. Na de laatste verversing die modderstrook was niet te rijden. Daar ook kramp gekregen en toen was het helemaal gedaan. De laatste km op het tandvlees gereden. Hoeveel hm zaten er nu in de langste afstand? (fietsmaat had er veel meer dan mij :drunk: op dezelfde afstand)
1160 volgens menne garmain
Tinman
Mountainbiker

Post by Tinman »

Ok. Ik had 1173hm dus dat klopt aardig. Hij had er 1654... :drunk:
Zombiker
Mountainbiker

Post by Zombiker »

Straf dat er toch zoveel modder lag met momenten, maar we zijn MTBikers voor iets: ge kunt ook met witte overschoentjes op nen dunbander gaan rijden als u dat niet aanstaat.

Vond de tour precies wat mooier als vorig jaar, dikke kus aan de organisatie voor de perfecte afpijling, bevoorradingen en nazorg!!
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Wat mij aan deze tocht op viel buiten de stevige modderstroken, waren de lekkebanden. Vooral voor en net na de laatste bevoorrading. Heb dit nog nooit gezien zoveel lekkebanden op zo een kort stuk!

Verder vond ik de tocht matig qua traject, goed dat er modderstroken in zaten om het wat technischer te maken. En zoals gewoonlijk bij een stany-smol: op bepijling en bevoorrading viel niks op te merken. Wat ook heel goed was dat je meteen bij de inschrijving een noodnummer mee kreeg.
Post Reply