Vegetariërs
Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
veggie roxx
ik ben ook veggie. sommige mensen denken dat veggie's minder kracht hebben, maar bij mij is het totaal niet waar. er zijn eigelijk alleen maar voordelen aan : 40% minder kans op kanker, we leven langer, we worden bijna niet dik ( moet je die buik niet meesleuren op je fiets ) noem maar op, het maakt echt niet uit denkik wat je eet, mss als je topsport doet dat je een speciaal dieet nodig hebt maar who knows..
bye
bye
Re: veggie roxx
oh my godzojdson wrote:er zijn eigelijk alleen maar voordelen aan : 40% minder kans op kanker, we leven langer, we worden bijna niet dik.
Re: veggie roxx
Awel Speci, ik eet vanaf nu geen vlees meer, alleen nog sjokolat en koekskes ... En bier drinken, goh : liiiiiiiiiiiiiiters bier per dag. En smoren gelijk nen Turk. Watte ? Gelijk 10 Turken !!!. Ik word toch bijna niet dik, en kanker krijg ik waarschijnlijk toch ni hoewel ik jaaaaaren langer ga leven op de kosten van uw kinders (die mijn pensioen betalen)SPECI wrote:oh my godzojdson wrote:er zijn eigelijk alleen maar voordelen aan : 40% minder kans op kanker, we leven langer, we worden bijna niet dik.id a allemaal bewezen?da wil ik wel eens lezen dan
Nee serieus : 't bovenstaande is maar om te lachen. Ik heb geen enkel probleem met veggies. Sjapo voor die mensen, want 't is waarschijnlijk ni gemakkelijk. En minder (of geen) vlees eten zou inderdaad gezonder zijn (dierlijke vetten in de voeding zijn niet gezond en verhogen de kans op kanker, dacht ik).
Maar zelf eet ik veel te graag een lekker stukske kip, of een lamskroontje of zo ...
ik heb ook gene auto :D ben ik nu ne hippie?Mick wrote:Nen auto hebben is ook niet noodzakelijk... (Maar je hebt er waarschijnlijk wel éne...)Werner L wrote:Misschien moeten we hieromtrent eens een poll organiseren ...
Opmerkelijk toch dat mensen nog altijd denken dat vlees/vis een noodzaak is.
bijna elke dag 56km fietsen woon-werkverkeer.
PS Carl Lewis was vegan, topsport en geen vlees gaan wel samen, gewoon gezond genoeg eten en op tijd bloed laten controleren. Juist zoals vleeseters da moeten doen.