Zo 13/03/2011 Leopoldsburg
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
trymax eurotan
- Mountainbiker
Post by trymax eurotan »
Op de site van www.fietspromo.be kan je de de foto's van de tocht van zondag terugvinden. Veel kijkgenot.berten wrote:Weet er iemand waar we de fotos kunnen bekijken?
Technisch stuk
Hoi, Weet er iemand of dat technisch "moeilijk" gedeelte een km of 3 achter de bevoorrading toegankelijk is in het weekend of is dat ook militair domein? Zo ja... Heb je er misschien coördinaten van?
Dank je.
Dank je.
Weet er iemand of de vaste MTB-toer aldaar is aangepast tegen pak een 10 tal jaar geleden?
Ik dacht dat daar toen 3 lussen waren?
Hier zaten veel technische stukken (+ modder) in die ik in het éérste deel van de TT zondag toch wat miste...
Tip voor de org:
Mss volgend jaar ook eens lang de andere kant van de 'grote baan' gaan kijken, daar zijn (waren) ook nog leuke technische stukjes
Of is dat stuk schietveld nog altijd verboden zone
Ik dacht dat daar toen 3 lussen waren?
Hier zaten veel technische stukken (+ modder) in die ik in het éérste deel van de TT zondag toch wat miste...
Tip voor de org:
Mss volgend jaar ook eens lang de andere kant van de 'grote baan' gaan kijken, daar zijn (waren) ook nog leuke technische stukjes
Of is dat stuk schietveld nog altijd verboden zone
Re: Technisch stuk
Stukje net voorbij de boswachter ligt volgens mij deels op niet militair domein, maar is wel privé bos dacht ik ...DrWezLee wrote:Hoi, Weet er iemand of dat technisch "moeilijk" gedeelte een km of 3 achter de bevoorrading toegankelijk is in het weekend of is dat ook militair domein? Zo ja... Heb je er misschien coördinaten van?
Dank je.
Best te bereiken via TEUTENWEG
Het stukje net voor de boswachter is volgens mij net geen militair domein.
Dit is het best te bereiken via de 'kattestraat' ter hoogt van nummer 52 ongeveer is een bosje met een padje langs af (langs een industriehal als ik mij goed herinner). Als je dit padje inslaat kom je vanzelf aan die greppel uit waar je 2 keer door mocht.
Kwam hier ook geen verkorte rit van zondag door dit pad? Ik heb daar zeker bikers langs zien komen...