Zo 13/03/2011 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berten
Mountainbiker
Location: Cube reaction hybrit slt + cube reaction race+cube reaction sl

Post by berten »

Weet er iemand waar we de fotos kunnen bekijken?
trymax eurotan
Mountainbiker

Post by trymax eurotan »

berten wrote:Weet er iemand waar we de fotos kunnen bekijken?
Op de site van www.fietspromo.be kan je de de foto's van de tocht van zondag terugvinden. Veel kijkgenot.
Tim FCB
Mountainbiker

Post by Tim FCB »

mooie fotos ik sta er zelfs tussen

maar ja op zo een super tocht kan
je geen lelijke fotos maken he

tot de volgende,
DrWezLee
Mountainbiker

Technisch stuk

Post by DrWezLee »

Hoi, Weet er iemand of dat technisch "moeilijk" gedeelte een km of 3 achter de bevoorrading toegankelijk is in het weekend of is dat ook militair domein? Zo ja... Heb je er misschien coördinaten van?

Dank je.
RP
Mountainbiker

Post by RP »

Weet er iemand of de vaste MTB-toer aldaar is aangepast tegen pak een 10 tal jaar geleden?
Ik dacht dat daar toen 3 lussen waren?
Hier zaten veel technische stukken (+ modder) in die ik in het éérste deel van de TT zondag toch wat miste...
Tip voor de org:
Mss volgend jaar ook eens lang de andere kant van de 'grote baan' gaan kijken, daar zijn (waren) ook nog leuke technische stukjes
Of is dat stuk schietveld nog altijd verboden zone :oops:
RP
Mountainbiker

Re: Technisch stuk

Post by RP »

DrWezLee wrote:Hoi, Weet er iemand of dat technisch "moeilijk" gedeelte een km of 3 achter de bevoorrading toegankelijk is in het weekend of is dat ook militair domein? Zo ja... Heb je er misschien coördinaten van?

Dank je.
Stukje net voorbij de boswachter ligt volgens mij deels op niet militair domein, maar is wel privé bos dacht ik ...
Best te bereiken via TEUTENWEG

Het stukje net voor de boswachter is volgens mij net geen militair domein.
Dit is het best te bereiken via de 'kattestraat' ter hoogt van nummer 52 ongeveer is een bosje met een padje langs af (langs een industriehal als ik mij goed herinner). Als je dit padje inslaat kom je vanzelf aan die greppel uit waar je 2 keer door mocht.
Kwam hier ook geen verkorte rit van zondag door dit pad? Ik heb daar zeker bikers langs zien komen...
Post Reply