da stuurbuiske is wel extreem kort ....
29er nieuws (bikes, onderdelen...)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- foontrader
- Mountainbiker
Post by foontrader »
- zjo
- Mountainbiker
Merida 29 1800D
Heeft er iemand hier de TWENTY-NINE Lite 1800-D ?erwin.91 wrote:Merida Big-Nine![]()
Ben er al 2 maand op aan t wachen... kword stekezot
Kheb er ook nog gene zien rijden eerlijk gezegd.
[/img]- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Ik denk dat ge al blij moogt zijn dat ge ne Niner te pakken krijgt....(nieuwe container komt trouwens binnen 14 dgn binnen, ben ook in blijde verwachting voor mijn versch frame.....(moest er iemand in ne Air 9 met race ervaring geinteresseerd zijn, let mie noow) 't zal nen ijzeren worden...MirFlash wrote:Pfff ... met né Niner lijken de tochten kortervannoli wrote:Wie er iemand of je korting krijgt op een Niner frame en in welke winkel dan
Geeft Bruno van Cameleon korting daarop
toch gene groeneEl Perro Diablo wrote:Ik denk dat ge al blij moogt zijn dat ge ne Niner te pakken krijgt....(nieuwe container komt trouwens binnen 14 dgn binnen, ben ook in blijde verwachting voor mijn versch frame.....(moest er iemand in ne Air 9 met race ervaring geinteresseerd zijn, let mie noow) 't zal nen ijzeren worden...MirFlash wrote:Pfff ... met né Niner lijken de tochten kortervannoli wrote:Wie er iemand of je korting krijgt op een Niner frame en in welke winkel dan
Geeft Bruno van Cameleon korting daarop
hoort wel in een ander topic, maar waarom een breed stuur? met een smal geraak ik overal door.