Beenspieren zekersaiko wrote:idem, wel mijn tempo rijden he, ben al 6 kg bijgekomen hier in la Suisseendorfin wrote:Present
Zo 20/03/2011 Sart-Tilman :: 18ième VTT Sart Tilman
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- saiko
- Test team
nee horeca gezwel,Vissie2 wrote:Beenspieren zekersaiko wrote:idem, wel mijn tempo rijden he, ben al 6 kg bijgekomen hier in la Suisseendorfin wrote:Present![]()
2 keer uiteten per dag omdat er geen andere food voorhanden is.
werken tot 23.00 en dan nog snel 2 menu's in de mac donalds binnenduwen omdat er niks anders voorhanden is.
Meestal nog enkele extra cheesburgers erbij.
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
Is deze de moeite om naar daar af te zakken . Ben nog aan't twijfelen omdat er ook ene is in Oud -Heverlee die nog iets langer is (70km) en niet zo ver rijden is.
- Lau Loenen
- Mountainbiker
Post by Lau Loenen »
Wij zakken waarschijnlijk ook af met ne man of drie. Ben er twee jaar geleden ook geweest en vond het toen geweldig. Eindelijk het betere klimwerk, en dat op een uurke van huis af.
-
pierrot le fou
- Mountainbiker
- Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully
sart tilman
Post by pierrot le fou »
sart is van een ander kaliber .The Doctor 46 wrote:Is deze de moeite om naar daar af te zakken . Ben nog aan't twijfelen omdat er ook ene is in Oud -Heverlee die nog iets langer is (70km) en niet zo ver rijden is.
de hellingen zijn langer en steiler , de singletracks zijn er mooi , je rijdt door machtige loofbossen , en als je dan ook nog de rivier hellingen op mag fietsen , dan zal je je conditie wel zien stijgen ....
Schoon parcoers...
Ben zelfs op één van de hellingen naar onderen , voor een ronde betonnen buis (in een klein riviertje ) over kop gegaan : voor de buis lag een plasje , maar deze was diep genoeg om mijn ganse voorwiel te vatten .toen ik erdoor vlasdde , viel plots de snelheid weg en ging ik overkop , over mijn stuur , over de betonnen buis , grote smak = en mijn vrienden maar lachen , 10 minuten .... groggie
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Re: sart tilman
Post by The Doctor 46 »
Ik zal dus ook afzakken naar deze. Ni dat uwe koprol echt motiverend werktpierrot le fou wrote:sart is van een ander kaliber .The Doctor 46 wrote:Is deze de moeite om naar daar af te zakken . Ben nog aan't twijfelen omdat er ook ene is in Oud -Heverlee die nog iets langer is (70km) en niet zo ver rijden is.
de hellingen zijn langer en steiler , de singletracks zijn er mooi , je rijdt door machtige loofbossen , en als je dan ook nog de rivier hellingen op mag fietsen , dan zal je je conditie wel zien stijgen ....
Schoon parcoers...
Ben zelfs op één van de hellingen naar onderen , voor een ronde betonnen buis (in een klein riviertje ) over kop gegaan : voor de buis lag een plasje , maar deze was diep genoeg om mijn ganse voorwiel te vatten .toen ik erdoor vlasdde , viel plots de snelheid weg en ging ik overkop , over mijn stuur , over de betonnen buis , grote smak = en mijn vrienden maar lachen , 10 minuten .... groggie
-
Nrico
- Mountainbiker
- Location: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets
Ik pies met een hardere straal dan de kracht waarmee het water daar uit de douche komt...Steenrijen wrote:ja, vorig jaar lag het der links en rechts vettig bij. Ik herinner me een stuk door een bos waar men serieus met de motorzagen en andere zware machienes had bezig geweest..![]()
Persoonlijk vind ik de douches in sart tilman altijd geweldig!