Zo 20/03/2011 Sart-Tilman :: 18ième VTT Sart Tilman

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vissie2
Mountainbiker

Post by Vissie2 »

saiko wrote:
endorfin wrote:Present
idem, wel mijn tempo rijden he, ben al 6 kg bijgekomen hier in la Suisse
Beenspieren zeker :lol: :lol:
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

1ste keer aanwezig voor de lange afstand ,maar ga hem zonder chrono rijden
saiko
Test team

Post by saiko »

Vissie2 wrote:
saiko wrote:
endorfin wrote:Present
idem, wel mijn tempo rijden he, ben al 6 kg bijgekomen hier in la Suisse
Beenspieren zeker :lol: :lol:
nee horeca gezwel,
2 keer uiteten per dag omdat er geen andere food voorhanden is.
werken tot 23.00 en dan nog snel 2 menu's in de mac donalds binnenduwen omdat er niks anders voorhanden is.
Meestal nog enkele extra cheesburgers erbij.
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Als het weer blijft aanhouden wordt dit mijn eerste Ardennenrit dit jaar...
The Doctor 46
Mountainbiker

Post by The Doctor 46 »

Is deze de moeite om naar daar af te zakken . Ben nog aan't twijfelen omdat er ook ene is in Oud -Heverlee die nog iets langer is (70km) en niet zo ver rijden is.
Lau Loenen
Mountainbiker

Post by Lau Loenen »

Wij zakken waarschijnlijk ook af met ne man of drie. Ben er twee jaar geleden ook geweest en vond het toen geweldig. Eindelijk het betere klimwerk, en dat op een uurke van huis af.
pierrot le fou
Mountainbiker
Location: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

sart tilman

Post by pierrot le fou »

The Doctor 46 wrote:Is deze de moeite om naar daar af te zakken . Ben nog aan't twijfelen omdat er ook ene is in Oud -Heverlee die nog iets langer is (70km) en niet zo ver rijden is.
sart is van een ander kaliber .
de hellingen zijn langer en steiler , de singletracks zijn er mooi , je rijdt door machtige loofbossen , en als je dan ook nog de rivier hellingen op mag fietsen , dan zal je je conditie wel zien stijgen ....
Schoon parcoers...
Ben zelfs op één van de hellingen naar onderen , voor een ronde betonnen buis (in een klein riviertje ) over kop gegaan : voor de buis lag een plasje , maar deze was diep genoeg om mijn ganse voorwiel te vatten .toen ik erdoor vlasdde , viel plots de snelheid weg en ging ik overkop , over mijn stuur , over de betonnen buis , grote smak = en mijn vrienden maar lachen , 10 minuten .... groggie
The Doctor 46
Mountainbiker

Re: sart tilman

Post by The Doctor 46 »

pierrot le fou wrote:
The Doctor 46 wrote:Is deze de moeite om naar daar af te zakken . Ben nog aan't twijfelen omdat er ook ene is in Oud -Heverlee die nog iets langer is (70km) en niet zo ver rijden is.
sart is van een ander kaliber .
de hellingen zijn langer en steiler , de singletracks zijn er mooi , je rijdt door machtige loofbossen , en als je dan ook nog de rivier hellingen op mag fietsen , dan zal je je conditie wel zien stijgen ....
Schoon parcoers...
Ben zelfs op één van de hellingen naar onderen , voor een ronde betonnen buis (in een klein riviertje ) over kop gegaan : voor de buis lag een plasje , maar deze was diep genoeg om mijn ganse voorwiel te vatten .toen ik erdoor vlasdde , viel plots de snelheid weg en ging ik overkop , over mijn stuur , over de betonnen buis , grote smak = en mijn vrienden maar lachen , 10 minuten .... groggie
Ik zal dus ook afzakken naar deze. Ni dat uwe koprol echt motiverend werkt :-D . Maar die hoogte meters spreken me wel aan. Dank u voor de info
patje
Mountainbiker

Post by patje »

Wij van Straf in bergaf gaan ook naar ginder met 6 man en 1 vrouw.
Vorig jaar hebben er enkele van ons deze gereden en ons overtuigd om weer naar ginds te gaan.

TT straf in bergaf 1 mei
Nrico
Mountainbiker
Location: Ninerrrrrr A9C/FRM 10HP-WorldCup / FRM Brama / Canyon Ultimate CF / zwarte bommafiets

Post by Nrico »

Steenrijen wrote:ja, vorig jaar lag het der links en rechts vettig bij. Ik herinner me een stuk door een bos waar men serieus met de motorzagen en andere zware machienes had bezig geweest.. :-)
Persoonlijk vind ik de douches in sart tilman altijd geweldig!
Ik pies met een hardere straal dan de kracht waarmee het water daar uit de douche komt...
Post Reply