edge 800 .... ?

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Jo !
Mountainbiker
Location: Canyon lux 29er 2014 / Canyon grand Canyon 2014 / Canyon Ultimate 2017 / Canyon Offspring 16

Post by Jo ! »

schermopbouw is dag en nacht verschil.

je heb toch enkel één kaart aangevinkt in de 705 want anders bouwt hij in de achtergrong ook nog de andere kaarten op ? dat vermoed ik toch

in ieder geval voor de 800 had ik een etrex legend en tegen dat die kaart getekend had , was je er voorbij :cry: , nu dik ok
Samuel
Mountainbiker

Post by Samuel »

@ Jo !
Bedankt voor de reactie. Op mijn edge staat enkel 1 kaart aangevinkt. Maar tegen dat de kaart 90 graden gedraaid is na een bocht, duurt het vaak enkele seconden tegen dat mijn scherm met de rijrichting naar boven staat. En dat is vaak de reden waarom ik dan een stukje mag terugkeren... Zal eens uitkijken waar ik die edge 800 goedkoop kan vinden.
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Staat route herberekenen misschien ook aangevinkt tijdens het navigeren? Voor de mtb kan je dit best uitschakelen.
Samuel
Mountainbiker

Post by Samuel »

Ik rij enkel met crs bestanden, courses dus, omdat ik anders al helemaal zot wordt van die trage garmin. Tussen het navigeren door verspringt dat scherm constant en met zo'n trage schermopbouw kan je gewoon niet rijden met navigatie. Daarom dus alleen courses, volgens mij is dat ook de minst processor intensieve manier om een tocht na te rijden.
duvalleken
Mountainbiker

Post by duvalleken »

Is er nog nieuws over het scherm dat durft afbrokkelen.
Heb mijn edge 800 nu +-2 weken en tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat er in de rechter bovenhoek een klein stukje is afgebrokkelt. :(
Nochtans enkel nog maar op de weg gebruikt en zeker nog nooit gevallen.
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Der stond hier ergens iets van garantie gevallen die met de schermranden te maken hadden.

Ik zou die binnenbrengen en camperen voor de deur van de winkel totdat ze die terugsturen onder waarborg.
Als er geen "mechanische sporen" zijn, dan is dat zeker een garantie geval.
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Inderdaad, Garmin doet hierover niet moeilijk heb ik al op verschillende fora gelezen.
roy111
Mountainbiker

Post by roy111 »

Na een rit zou ik graag zien hoelang ik in iedere hartslagzone heb gefietst, als dit mogelijk is, hoe kan ik dat zien?
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

roy111 wrote:Na een rit zou ik graag zien hoelang ik in iedere hartslagzone heb gefietst, als dit mogelijk is, hoe kan ik dat zien?
garmin trainingscenter installeren :wink:
dannyspecialized
Mountainbiker

edge 800

Post by dannyspecialized »

weet er iemand hoe je de 800 kan resetten naar de fabrieksinstelling of hoe ik de kaarten van men gps kan verwijderen?
Post Reply