Zo 13/03/2011 Leopoldsburg

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
louskabous
Mountainbiker

Post by louskabous »

Dieter Mertens wrote:Ik wil alle bikers bedanken voor de massale opkomst naar onze toertocht. Wij hebben er als organisatie ook heel erg van genoten.
Naar volgend jaar toe zullen we proberen om de negatieve punten er uit te halen om het nog beter te doen.

Bedankt aan allen!!
Klein mierenneukertje uithangen:
Ook de laat-vertrekkers en dus ook de laat-aankomers hebben, vind ik, ook recht op een douchke en een volwaardig alles omvantende after-bikeservice.
Maar voor de rest: ik zen nog aan het na-genieten!! :lol:
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Alles is hier al gezegd en geschreven. Goe geamuseerd, alleen vond ik dat de paden waar weinig op gereden werd zwaar bolden. Ook veel problemen gezien met sprokkelhout tss wielen. Maar t'was een toppie tocht. :wink:
ZEBRANO
Mountainbiker

Post by ZEBRANO »

Ik ga ook bij het leger denk ik, man wat voor een speeltuin was dat daar. Zeer mooie toer, prima bevoorrading, super organisatie. Ook prachtig weer, gereden in korte broek en truitje met korte mouwen, en niets koud gehad, en toch nog veel bikers gezien met lange broek en wintervest of regenjas, zelfs nog met muts onder helm,dan zweet ge u toch kapot.
nightmare
Mountainbiker

Post by nightmare »

ZEBRANO wrote:Ik ga ook bij het leger denk ik, man wat voor een speeltuin was dat daar. Zeer mooie toer, prima bevoorrading, super organisatie. Ook prachtig weer, gereden in korte broek en truitje met korte mouwen, en niets koud gehad, en toch nog veel bikers gezien met lange broek en wintervest of regenjas, zelfs nog met muts onder helm,dan zweet ge u toch kapot.
Waarschijnlijk ben je nog een piepkuiken :lol: ... Je zou ervan verschieten hoe vroeg sommigen thuis (met de mtb uiteraard) al vertrokken zijn :-k . Voor mij moet het nog minstens 5° warmer zijn eer ik een korte broek aandoe, een 3/4 broek zou ik nog overwegen maar ik heb het liever iets te warm dan net iets te koud! Een wintervest of regenjas vond ik persoonlijk idd overbodig!
CASH
Mountainbiker

Post by CASH »

vandaag ook geweest ,en was inderdaad een zeer goed parcour ! zeker
de stukken in hechtel zijn altijd geweldig !!
was een van de betere tt's van de winterkalender.
ben regelmatig de vaste route gaan rijden in leopoldsburg , maar dit was zeker even goed !

tot volgend jaar
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

nightmare wrote:
ZEBRANO wrote:Ik ga ook bij het leger denk ik, man wat voor een speeltuin was dat daar. Zeer mooie toer, prima bevoorrading, super organisatie. Ook prachtig weer, gereden in korte broek en truitje met korte mouwen, en niets koud gehad, en toch nog veel bikers gezien met lange broek en wintervest of regenjas, zelfs nog met muts onder helm,dan zweet ge u toch kapot.
Waarschijnlijk ben je nog een piepkuiken :lol: ... Je zou ervan verschieten hoe vroeg sommigen thuis (met de mtb uiteraard) al vertrokken zijn :-k . Voor mij moet het nog minstens 5° warmer zijn eer ik een korte broek aandoe, een 3/4 broek zou ik nog overwegen maar ik heb het liever iets te warm dan net iets te koud! Een wintervest of regenjas vond ik persoonlijk idd overbodig!
+1 :wink:
ZEBRANO
Mountainbiker

Post by ZEBRANO »

radicalbiker wrote:
nightmare wrote:
+1 :wink:
een piepkuiken ik denk het niet, ik rij al 10 jaar met de mtb steeds van half maart tot eind oktober, altijd in korte broek.
cube biker ;-)
Mountainbiker

Post by cube biker ;-) »

Dikke sterretocht alles top parkoer, bevoorrading, inschrijving en nog ne gratis tombola ook. =D> =D> =D>
giant-roc
Mountainbiker

Post by giant-roc »

en waar kunnen we de foto's vinden aub
Dieter Mertens
Mountainbiker

Post by Dieter Mertens »

Er zijn een dikke 1000 foto's getrokken. We zullen deze verkleinen en morgen een oplossing zoeken waar we ze kunnen posten. De desbetreffende link zal ik hier doorgeven en zal op de site van fietspromo bij het verslag van de tocht komen te staan.
Post Reply