Za 12/03/2011 Gistel :: 11 Lenteveldtoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

bushrider wrote:grysperre filmke

en mannen niet vergeten 10 april!!!!!!
Marc tis were een schoon filmke geworden. =D> =D> =D> =D>
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

t'was idd dik in orde , aangenaam verrast met toch nog redelijk wat single tracks, en de wind zat perfect om op het laatst nog wat uit te blazen
Erimy
Mountainbiker

Post by Erimy »

als t'is zoals vorig jaar kom ik zeker weer af ! hopelijk met beter weer ! !
Sloebertje
Mountainbiker

Post by Sloebertje »

Vorig jaar hier de 34 km gereden, nu de 54 km en volgend jaar kom ik zeker terug. =D>

Wanneer komen de foto's op de website?
Last edited by Sloebertje on Sun 13 Mar 2011 12:27, edited 1 time in total.
frawiwi
Mountainbiker
Location: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer

Post by frawiwi »

:bounce: :bounce: :bounce: Samen met een stuk of 10 choufkes deze ( voor ons klassieker ) gereden. De tocht was af, als Gistelnoare ben ik fier dat er 3 mooie mtb tochten georganseerd worden , telkens door verschillende organisatie, met genoeg tijd ertussen en steeds op een zeer bekwamen manier . Iedere tocht behoud ook een beetje zijn eigen parcours, deze ( 68km ) kiest vooral de vaste route van 'de Pogio', die dan verrijkt wordt met extra privéstroken , boereslagen, weidedoorsteken . De tocht zat super in elkaar, zoals gezegd t waren zeer goeie weersomstandigheden ( gelukkig maar ) . Wij hebben een zeer leuke voormiddag gehad die een beetje uitgelopen is tijdens den après. Bedankt wielersport Gistel t was dik in orde . Tot volgend jaar
=D> =D> =D>

(toch 1 klein minpuntje : die doorsteek op t kerkhof vond ik nie echt respectvol , misschien dit eruit laten volgende editie )
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Prima fietsweerke gisteren! Dan ook maar gekozen om met de fiets naar Gistel af te komen en daar dan te starten met den buurman voor de 68. Deze al een paar keer gereden en o zo blij dat het eens helemaal droog lag, wat een verschil met sommige vorige edities. Deze rit had weinig verrassingen in petto voor mij, maar wil absoluut niet gezegd hebben dat het daarom niet goed was. Het maximum wordt uit de streek gehaald, 2 bevoorradingen met alles er op en eraan, ... =D> =D> En een mtb'ker die blijkbaar z'n fiets vergeten was en dan maar al lopend het parcours afwerkte (we hadden die al gespot aan het eerste technisch stukje net voor de eerste weidedoorsteek) :P :P
Na de tweede bevoorrading afscheid genomen van de buurman en volle gas richting Gistel alwaar nog genoten van een prima bikewash en stutte met koas. De terugrit naar Zedelgem, tegen de wind in, was een ander paar mouwen #-o .
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

frawiwi wrote::
(toch 1 klein minpuntje : die doorsteek op t kerkhof vond ik nie echt respectvol , misschien dit eruit laten volgende editie )
Had ook zo iets van: oeps ben ik wel juist en maakte bijna een slipper in de gravé na iets te diep in de remmen.
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Schoon materiaal ! Ge zout beginnen denken dat jullie ipv van te fietsen in Calpé, er een cursus "filmkes maken" hebben gevolgd =D> =D> =D>
Dacht gisterenmorgen ook: als de grysperre's passeren aan dienen achtergelaten WC, dan zal d'er zeker eentje gaan opzitten om te kakken :lol: :lol:
@ Wes: niet zo veel krieketaartjes eten, da durft nog eens opsmijten als ge bergop moet ... buurp buurp buurp :wink:
Raffiem
Mountainbiker

Post by Raffiem »

Hallo bikers,

Eerst en vooral bedankt aan de 625 deelnemers.

De foto's zullen morgen op de site staan.
http://lenteveldtoertocht.homestead.com/
Van dat stukje kerkhof was ik niet op de hoogte, dat zit zeker niet in de omloop.
Volgend jaar 10 maart 2012 zal ik er zelf op toezien dat daar geen vergissingen gebeuren.
Tot dan
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Turfke wrote:

Schoon materiaal ! Ge zout beginnen denken dat jullie ipv van te fietsen in Calpé, er een cursus "filmkes maken" hebben gevolgd =D> =D> =D>
Dacht gisterenmorgen ook: als de grysperre's passeren aan dienen achtergelaten WC, dan zal d'er zeker eentje gaan opzitten om te kakken :lol: :lol:
@ Wes: niet zo veel krieketaartjes eten, da durft nog eens opsmijten als ge bergop moet ... buurp buurp buurp :wink:
Hey Turfke, je kent ons e. Ne wcpot te velde, daar dienen we gebruik van te maken e. LOL
En van die krieketaartjes, ik heb maar 1 stukje gegeten, twas lekker maar ik ben geen taarteter. Dus ..... :P
Post Reply