Zo 13/03/2011 Wemmel :: VTT Wemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

SCHOVIE wrote:VOOR DIEGENE DIE HET MOEILIJK HEEFT OM TE KIEZEN:

1) Wemmel heeft zijn traditie van meer dan degelijke organisatie en dit al verscheidene jaren en steeds op HETZELFDE weekend .
2) Wemmel ligt mijlenver dichter bij het Pajottenland dan Londerzeel. Hetgeen wil zeggen: mooiere landschappen en natuur, HEUVELACHTIGER parcours, nog lekkerder bieren ( kriek Gerardin ) dan Palm.
3) gratis HOTDOG ( ook al jaren traditie )
4) symphatieke parcoursbouwers die zich aanpassen aan organisaties die in onze ACHTERTUIN komen fietsen
5) steeds zoeken naar nieuwe parcours - uitdagingen om niet te hervallen in traditionele toertochten.
6) een RONDBORSTIGE kantinière ( GERDA )die u steeds met veel liefde uw pintje tapt

Dit is maar een greep uit onze MEERwaarde. Uiteraard blijft het uw keuze .
Gok niet te veel. Kies zekerheid..... WEMMEL.

dat je dit ook post op de topic van Londerzeel [-X

sorry -1
Atzerath
Mountainbiker

Post by Atzerath »

maar +1 omdat het cocky en ballsy is!!
Klein
Mountainbiker

Post by Klein »

hetgeen wat da ik me voorstel bij een rondborstige "gerda" ,kies ik liever vo Londerzeel
Atzerath
Mountainbiker

Post by Atzerath »

passeert er 1 van die routes door Dilbeek en zo ja dewelke? Ik heb 't op die oranje pijlen met rode bol op als ik me niet vergis..Passeert door 't park aan 't savio..
Als 't die van 25km is pik ik hier wel in..
Domme
Mountainbiker

Post by Domme »

Gé claxon wrote:
SCHOVIE wrote:VOOR DIEGENE DIE HET MOEILIJK HEEFT OM TE KIEZEN:

1) Wemmel heeft zijn traditie van meer dan degelijke organisatie en dit al verscheidene jaren en steeds op HETZELFDE weekend .
2) Wemmel ligt mijlenver dichter bij het Pajottenland dan Londerzeel. Hetgeen wil zeggen: mooiere landschappen en natuur, HEUVELACHTIGER parcours, nog lekkerder bieren ( kriek Gerardin ) dan Palm.
3) gratis HOTDOG ( ook al jaren traditie )
4) symphatieke parcoursbouwers die zich aanpassen aan organisaties die in onze ACHTERTUIN komen fietsen
5) steeds zoeken naar nieuwe parcours - uitdagingen om niet te hervallen in traditionele toertochten.
6) een RONDBORSTIGE kantinière ( GERDA )die u steeds met veel liefde uw pintje tapt

Dit is maar een greep uit onze MEERwaarde. Uiteraard blijft het uw keuze .
Gok niet te veel. Kies zekerheid..... WEMMEL.

dat je dit ook post op de topic van Londerzeel [-X

sorry -1

Inderdaad, ook -1 voor mij. Reden (zie toertocht Londerzeel).=D> =D> =D> Goe bezig, Schovie !!!
Becky Bike
Mountainbiker

Post by Becky Bike »

Ik heb pijltjes (zwart op gele achtergrond) gezien aan de brug over de E40 in Ternat/Sint-Ulriks-Kapelle. Ik zou graag van daar vertrekken (en uiteraard betalen als ik langs de inschrijvingen passeer). Is het mogelijk om vanaf daar de 40 km te volgen?

Alvast bedankt en tot morgen
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

als ik het goed versta is de passage langs Laerbeek bos op het einde pas ??

MaC'Red 8)
Butch
Mountainbiker

Post by Butch »

Becky Bike wrote:Ik heb pijltjes (zwart op gele achtergrond) gezien aan de brug over de E40 in Ternat/Sint-Ulriks-Kapelle. Ik zou graag van daar vertrekken (en uiteraard betalen als ik langs de inschrijvingen passeer). Is het mogelijk om vanaf daar de 40 km te volgen?

Alvast bedankt en tot morgen
Ik zit met dezelfde vraag eigenlijk. Ik zou ook graag vanuit ternat vertrekken, maar is het mogelijk vandaar de 45 te doen ipv de 60?
Welke brug bedoel je juist?
Becky Bike
Mountainbiker

Post by Becky Bike »

@ Butch: ik heb pijltjes zien hangen over de brug van de E40 waar de Groenstraat en Oude Brusselstraat samenkomen, daar wordt er blijkbaar evenwijdig met de E40 richting St-Ulriks-Kapelle gereden ...
Butch
Mountainbiker

Post by Butch »

Becky Bike wrote:@ Butch: ik heb pijltjes zien hangen over de brug van de E40 waar de Groenstraat en Oude Brusselstraat samenkomen, daar wordt er blijkbaar evenwijdig met de E40 richting St-Ulriks-Kapelle gereden ...
Bedankt! Dan ga ik sowieso daar inpikken. Als het op de 60 is, dan zal ik wel wa harder rijden want ik moet nog op resto :-D
Post Reply