Scott Spark Team - Nieuw stuur gemonteerd ( pag 7 )

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
SCRene
Mountainbiker

Post by SCRene »

De Spark zal volgende week voor de eerste keer uitgelaten worden als het herstel van de rug zo doorzet. Ik heb er veel zijn in na 2 maanden niet kunnen biken - conditie zal flut zijn maar dat kan de pret niet drukken.

De Baby Scott heeft veel interesse vanwege de eerste Rock Shox luchtvork - veel mensen vinden hem top en misschien dat ik hem wel eens uit zal laten in de zomer. Kijken hoe de vork zijn druk houdt en of het een beetje fijn rijdt. Zal zeker geen modder tochtje worden - da zou zonde zijn.
SCRene
Mountainbiker

Post by SCRene »

De Spark nu een aantal keren uitgelaten - en wat een fijne en lichte fiets. Rijdt heel erg goed en het comfort is geweldig. De fully is ideaal - zeker nu ik bijna een gehele tussenwervelschijf kwijt ben , geen rugklachten dus ben heel erg blij.
svennus
Mountainbiker

Post by svennus »

Zeer knappe Spark...

Staat het Scott stuur er op of heb je de Ritchey behouden?
SCRene
Mountainbiker

Post by SCRene »

svennus wrote:Zeer knappe Spark...

Staat het Scott stuur er op of heb je de Ritchey behouden?
Momenteel rij ik nog met een Ritchey stuur/pen combinatie - ik wil nog wel een Scott Pilot maar het heeft geen haast.
SCRene
Mountainbiker

Post by SCRene »

Hier de bike in het veld - met mijn zoon achter me aan in Kalmthout 2 weken terug.

Image

Komende week komt er nog een setje fijne wieltjes aan : DT-Swiss XRC 1250 carbon :drunk: , en dan incl. Rocket Ron 2.1 die samen 862 gram zijn - gaat gelijk meer dan 500 gram van de fiets af.
Last edited by SCRene on Mon 11 Apr 2011 12:49, edited 1 time in total.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

I'm looking forward to it :drunk:
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

ik ga 5kg afvallen als ik trug mag fietsen van dokter dat kost me nix :lol:
schoon fietske grtz
SCRene
Mountainbiker

Post by SCRene »

TomFeyaerts wrote:ik ga 5kg afvallen als ik trug mag fietsen van dokter dat kost me nix :lol:
schoon fietske grtz
Ben ik ook mee bezig - mag sinds januari/februari weer voorzichtig fietsen na een zware rug blessure. Maar je moet je zelf af en toe iets kado doen toch :wink:
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

SCRene wrote:
TomFeyaerts wrote:ik ga 5kg afvallen als ik trug mag fietsen van dokter dat kost me nix :lol:
schoon fietske grtz
Ben ik ook mee bezig - mag sinds januari/februari weer voorzichtig fietsen na een zware rug blessure. Maar je moet je zelf af en toe iets kado doen toch :wink:
Hier ben ik het volledig mee eens :-) ik heb een tumor laten weghalen en heb mezelf een nieuwe mtb cadeau gedaan lol
SCRene
Mountainbiker

Post by SCRene »

Vandaag kwamen met UPS de wielen binnen. Doos open gemaakt en wow , wat zijn ze licht. Op de weegschaal gezet en compleet met de centerlock adapters 1290 gram - dus 1230 gram zonder. De naven lopen erg licht - ( DT190 Ceramic ) er lijkt geen stoppen aan -> nu de baas nog :wink:

Rocket Ron 2.1 gemonteerd op de Maxxis biba's van 90 gram - en een lichter XTR cassette van 240 gram incl. sluitring.

Zal de foto's niet achter houden dus hier komen ze....

Image
Last edited by SCRene on Mon 11 Apr 2011 12:49, edited 3 times in total.
Post Reply