De Spark zal volgende week voor de eerste keer uitgelaten worden als het herstel van de rug zo doorzet. Ik heb er veel zijn in na 2 maanden niet kunnen biken - conditie zal flut zijn maar dat kan de pret niet drukken.
De Baby Scott heeft veel interesse vanwege de eerste Rock Shox luchtvork - veel mensen vinden hem top en misschien dat ik hem wel eens uit zal laten in de zomer. Kijken hoe de vork zijn druk houdt en of het een beetje fijn rijdt. Zal zeker geen modder tochtje worden - da zou zonde zijn.
Scott Spark Team - Nieuw stuur gemonteerd ( pag 7 )
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Hier de bike in het veld - met mijn zoon achter me aan in Kalmthout 2 weken terug.

Komende week komt er nog een setje fijne wieltjes aan : DT-Swiss XRC 1250 carbon
, en dan incl. Rocket Ron 2.1 die samen 862 gram zijn - gaat gelijk meer dan 500 gram van de fiets af.

Komende week komt er nog een setje fijne wieltjes aan : DT-Swiss XRC 1250 carbon
Last edited by SCRene on Mon 11 Apr 2011 12:49, edited 1 time in total.
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
ik ga 5kg afvallen als ik trug mag fietsen van dokter dat kost me nix
schoon fietske grtz
schoon fietske grtz
- TomFeyaerts
- Mountainbiker
Post by TomFeyaerts »
Hier ben ik het volledig mee eensSCRene wrote:Ben ik ook mee bezig - mag sinds januari/februari weer voorzichtig fietsen na een zware rug blessure. Maar je moet je zelf af en toe iets kado doen tochTomFeyaerts wrote:ik ga 5kg afvallen als ik trug mag fietsen van dokter dat kost me nix![]()
schoon fietske grtz
Vandaag kwamen met UPS de wielen binnen. Doos open gemaakt en wow , wat zijn ze licht. Op de weegschaal gezet en compleet met de centerlock adapters 1290 gram - dus 1230 gram zonder. De naven lopen erg licht - ( DT190 Ceramic ) er lijkt geen stoppen aan -> nu de baas nog
Rocket Ron 2.1 gemonteerd op de Maxxis biba's van 90 gram - en een lichter XTR cassette van 240 gram incl. sluitring.
Zal de foto's niet achter houden dus hier komen ze....

Rocket Ron 2.1 gemonteerd op de Maxxis biba's van 90 gram - en een lichter XTR cassette van 240 gram incl. sluitring.
Zal de foto's niet achter houden dus hier komen ze....

Last edited by SCRene on Mon 11 Apr 2011 12:49, edited 3 times in total.