net terug van een mooie toertocht.
bartman en ik vertrokken rond 8.20u voor de 54 km
ideale tocht om wat snelheid te kweken en aan de conditie te werken.
terug aan de sporthal om 10.50u.
bravo en zeker tot volgend jaar!
Net terug van Gistel en vond het een prachtige rit , gekozen voor de 68 km die er uiteindelijk 67 waren op mijne Garmin.
De parcoubouwer(s) hebben werkelijk alles uit de streek gehaald die er ligt en dan nog mag worden gebruikt .
Gestart in Gistel rond 8u20 en om 11u10 terug aan de aankomst.
proficiat aan de organisatie , heb genoten van een mooie voormiddag
Grtzz
Pompierke
Op 24/04/2011 allen welkom in Diksmuide voor de vierde brandweerpoldertocht met afstanden naar keuze, een vaste basislus van 35 km, uit te breiden met diverse lussen tot een max afstand van 100 km.
Zeer moeie tocht, aangenaam verrast!
Verzorgde bevooradingen met lekkere stukken taart
Vetrokken met d'n bike uit Nieuwpoort en terug thuis met 110kms op d'n teller
Bravo aan de organisatie, veel werk ingestoken en zeker tot volgend jaar
Voor de eerste maal hier gestart heb mij hier goed geamuseerd met een afwisseling van grint,boeren slagen,single tracks en aangelegde stukken bos,met af en toe nog eens een speelpleintje er bij .De lange kerkwegel mocht er ook zijn .Gelukkig waren de akker & weide doorsteken goed berijdbaar. .Bepijling , tussen stops prima met de lekkere krieken taart .Bike wash niet nodig gehad & de douche was prima.Terug gekomen had ik 69 km op de teller was een goede training bedankt Gistel
Ook ik heb me goed geamuseerd op deze toertocht. Mijn eerste keer dat ik kwam biken in deze streek, en de rust is echt genieten.
Ik wou de 39 doen, maar plots kwam ik na 32 kilometer terug bij de sporthaal, raar.
Nu goed, niet erg want ik heb de tijd goed kunnen gebruiken om de band van mijn auto te vervangen, die was namelijk plat. Ik ben geen held in dergelijke dingen en gelukkig waren er twee mensen aanwezig die mij geholpen hebben.
In die tumult ben ik wel mijn helm vergeten op de parking. Als de organisatie hem te pakken zou krijgen, zou je me willen verwittigen? Het is een bruin/beige helm met achteraan een rode knop waarmee je kan aanspannen.
deze morgen fris en monter opgestaan onder een stralende hemel.
Dus mijn dag kon niet beter beginnen. En dan het programma van de dag. Dit zag er goed uit. Zeker als de rit was zoals de vorige editie. Dus vlug ontbeten en dan naar Gistel alwaar ik had afgesproken met medegrysperres Bushrider, Roeselarenoare en Follow. Na een vlotte inschrijving hopla omstreeks 10u den bike op en weg waren we. En dat het genieten was. Wat een mooie tocht is me dit zeg. Biljartvlak. Maar daarvoor zijn we eenmaal in de polders e , maar o zo mooi. De offroad volgde in een sneltempo. Met afwisselend eens een weidedoorsteek (hallelua dat deze droog lagen ), grintpaadjes, boereslagen, technische bosjes, speelpleintjes, singletracks en kerkwegeltjes. De parcoursbouwers hebben er idd het beste van de streek uit gehaald. Chappeau
Ook de afstand bleek zo goed als te kloppen.
Bij de eerste bevoorrading kregen we het gezelschap van Henkie (Ericabiker). Toffe pe lik da ze zegn. Aangenaam kennis maken.
De bepijling was dik in orde en zeer duidelijk. Allez voor ons toch
De 2 bevoorradingen waren idd af. Met heel wat lekkers. Op de tweede bevoorrading kwam er plots een jongeman te loop af die we al ne keer hadden gepasseerd. Bleek dat die kerel de 68km liep. Damn. RESPECT.
De bikewash was er, maar niet nodig gehad. Den apres was ook dik in orde met nog een lekkere "stuute mee koas".
Mannen en vrouwen uit Gistel chappeau voor deze mooie tocht. Hopelijk zien we jullie volgend jaar terug. En met dezelfde weersomstandigheden. Want ik denk dat dit een loodzware tocht is wanneer het geregend heeft.
Deze Grysperre heeft zich geamuseerd. Tot de volgende.