Inframe gps/gprs/gsm trackers
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Het is de bedoeling dat deze onder de zadelpen komt in enkele gevallen als er geen zadelpen is onder het zadel.
De batterij bij de spylamp is een 3.7V (Built in Lithium Ion rechargeable) die opgeladen kan worden en komt ook met een stekker om deze op te laden.
Ik veronderstel dat ook de inframe tracker zo iets zal zijn.
Het is wel de bedoeling dat deze dingen schok/waterbestendig zijn.
Zal vandaag een spylamp aankopen, tegen volgende week moet ik die dan zeker hebben.
Laat ons zeggen een kleine test om te zien ofdat die dingen wel goed werken, vanaf ik hem heb en er een gsm kaart insteekt laat ik jullie het nummer weten, en kunnen jullie zelf eens kijken waar de spylamp is.
Hier enkele foto's van de spylamp

De batterij bij de spylamp is een 3.7V (Built in Lithium Ion rechargeable) die opgeladen kan worden en komt ook met een stekker om deze op te laden.
Ik veronderstel dat ook de inframe tracker zo iets zal zijn.
Het is wel de bedoeling dat deze dingen schok/waterbestendig zijn.
Zal vandaag een spylamp aankopen, tegen volgende week moet ik die dan zeker hebben.
Laat ons zeggen een kleine test om te zien ofdat die dingen wel goed werken, vanaf ik hem heb en er een gsm kaart insteekt laat ik jullie het nummer weten, en kunnen jullie zelf eens kijken waar de spylamp is.
Hier enkele foto's van de spylamp

- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Juist de persoon aan de telefoon gehad van het bedrijf waar ze de gps maken, ik kan jullie nu al zeggen dat de prijs voor de inframe hetzelfde of zelfs iets minder zal zijn dan voor de spylamp.
De afmetingen mag hij nog niet meedelen, uit vrees voor namaak.
De bestelde spylamp zou vandaag verzonden worden, kunnen we in de komende week eens testen.
Hij wist me wel te zeggen dat de politie in Engeland ook de spylamp op een paar fietsen zette om zo dieven te betrappen.
Nog 1 iets:
Volgens de FOD Economie worden er dagelijks 104 fietsen gestolen in België. En eigenlijk ligt het aantal nog veel hoger: want lang niet iedereen laat aan de politie weten dat zijn fiets gestolen is.
De afmetingen mag hij nog niet meedelen, uit vrees voor namaak.
De bestelde spylamp zou vandaag verzonden worden, kunnen we in de komende week eens testen.
Hij wist me wel te zeggen dat de politie in Engeland ook de spylamp op een paar fietsen zette om zo dieven te betrappen.
Nog 1 iets:
Volgens de FOD Economie worden er dagelijks 104 fietsen gestolen in België. En eigenlijk ligt het aantal nog veel hoger: want lang niet iedereen laat aan de politie weten dat zijn fiets gestolen is.
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
En binnen een paar jaar kunnen we al de forumleden die zo'n tracker hebben (en dat zullen er redelijk veel zijn denk ik) live volgen op bv. google maps, dat zou een leuke optie zijn aan het forum.
Verdomme, hopelijk breng ik m'n baas niet op het idee om zo'n trackers te laten instaleren op al de fietsen van diegene die ne fietsvergoeding innen....
Verdomme, hopelijk breng ik m'n baas niet op het idee om zo'n trackers te laten instaleren op al de fietsen van diegene die ne fietsvergoeding innen....
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Gedaan met pinten pakken na de rit
Re: inframe gps
+1JanRoose wrote:In zo'n inframe tracker ben ik wel erg geïnteresseerd, als de prijs wat meevalt mag je mij zeker op "de lijst" zetten.
Kan je wel even melden hoe groot dat dat dingetje dan is?
Ga ook eens navragen aan kennissen en familie of ze er ook één zouden willen.
Want veronderstel dat dit ook werkt voor moto en zo?
Alvast bedankt
Groetjes,
Jan Roose
Jan
- Dreamcatcher
- Mountainbiker
Post by Dreamcatcher »
Toch niet want het toestel stuurt u een bericht als de batterij moet opgeladen worden, wat wil zeggen dat het ding nog zeker enkele uren zal werken.zefii wrote:zit ge ook wel gescheten als die batterij plat valt, net als ze uwe velo pikken...
Should the battery level become low, you will receive a text message. The tracker will
also send you a periodic 'checkin' message. (i.e. once per week) to let you know its
still doing its job.