Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

Hoe wast in Kalmthout vandaag? Minder volk, bwa das ni altijd slecht zenne. Vorig jaar wast stoempen en ergeren aan mensen die voor en achter je kwamen in de singletracks. Gevolg het tempo lag hoog en je kon amper mee (zeker als beginner!).
Ik ben vandaag voor de eerste keer naar het werk gefietst, goed voor 50km. Hoogtemeters hoeveelheid weet ik ni ma weet wel dat er beaufort 7 stond en ik tegen Mach 3 turbo er door ben gevlogen :lol:
Tot de volgende rit, iemand al idee voor volgend weekend? Kzou een sneeuwrit wel zien zitten :roll:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

@ Koen volgende week staat Wemmel, met z'n 60km op het menu!

Vandaag een heel mooie rit gehad, ons gemiddelde lag rond de 21 wat vrij goed is met al die technische passages in die bossen.

@ Stijn Ik had gisteren ook in de single malt gehangen en vandaag ging ik als een sneltrijn :drunk: Daarmee is het bewezen wat de beste voorbereiding is voor een goede rit :wink:
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

Owmy Wemmel das zeker bergop en bergop? Gaat er iemand naar Londerzeel of is da ni zo goed als Wemmel? Iedereen voor de 60Km? Jullie menen dat hé trainen voor Houffalize =P~
flaming_jakke
Mountainbiker

Post by flaming_jakke »

Kvenlor wrote:Owmy Wemmel das zeker bergop en bergop? Gaat er iemand naar Londerzeel of is da ni zo goed als Wemmel? Iedereen voor de 60Km? Jullie menen dat hé trainen voor Houffalize =P~
Yep Wemmel voor de 60km ! Zowel Londerzeel als Wemmel zijn leuke ritten maar net toch iets meer voorkeur voor Wemmel.

Vandaag zeer leuke rit ! Het was eens lekker knallen van begin tot 't einde :drunk:
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

svekken wrote:
@ Stijn Ik had gisteren ook in de single malt gehangen en vandaag ging ik als een sneltrijn :drunk: Daarmee is het bewezen wat de beste voorbereiding is voor een goede rit :wink:
Gij doet mij hier nog nog ne slechte naam krijgen :wink:

Normaal volgende zondag ook van de partij in Wemmel voor de 60 km :bounce:
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ja het was echt nog eens een tochtje om u tegen te zeggen gisteren.
Den Tom goed kunnen volgen tot op zo'n 4km van het einde, hij kon nog net een paar trage bikers passeren net voor een singletrack en ik zat vast. De vogel was gaan vliegen, hij reed toen zo'n 50m voor mij maar ik kreeg het gat niet meer dicht. De Jakke vond het grappig om er eens van in het begin in te vliegen. :drunk: De vorm was al veel beter dan in Zwalm nu, het zal misschien toch nog wel in orde komen voor Houffa.
Het was een beestig toerke, volgende week moet ik passen dan zit ik in de Ardennen. Ga wel dinsdag en/of woensdag nog wel eens rijden. :roll: :roll:
blade
Mountainbiker

Post by blade »

tja ik was er de zondag ook nie bij ze, maar ik heb die straatroute van asse gedaan, dus toch goeie klimmerkes bij en dan toch een 47km gedaan, en dat ging goe, ik ben wel gunter tegen gekomen, hij deed de mtb route van asse, juist he gunter :wink:
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

Hoe laat vertrekken wij zondag? Ik moet tegen 12uur (ten laatste 12u30)gewassen en gestreken aan de tafel zitten in Zele. Gaat dat lukken?
Anders ga ik moeten passen voor Wemmel en uitkijken naar iets dichter of iets op zaterdag :cry:
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

Kvenlor wrote:Hoe laat vertrekken wij zondag? Ik moet tegen 12uur (ten laatste 12u30)gewassen en gestreken aan de tafel zitten in Zele. Gaat dat lukken?
Anders ga ik moeten passen voor Wemmel en uitkijken naar iets dichter of iets op zaterdag :cry:
Met dit moet da wel lukken: http://www.gruberassist.com/category/englisch/ :wink:

nee, ik denk dat dit een beetje optimistisch is als je voor de 60km gaat...
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

blade wrote:tja ik was er de zondag ook nie bij ze, maar ik heb die straatroute van asse gedaan, dus toch goeie klimmerkes bij en dan toch een 47km gedaan, en dat ging goe, ik ben wel gunter tegen gekomen, hij deed de mtb route van asse, juist he gunter :wink:
:wink: inderdaad ,en ik heb nogal mogen racen ze daarna om die mannen terug in te halen #-o
Post Reply