dat is daar niet altijd drassig hoor, zitten gerust (heel) veel stukken in waar je goed kan rijden... maar vooral aan de berendries in het bos kan je dikwijls eens met wat modder te maken hebben... als het een dag of 3-4 droog blijft, is er in Michelbeke al heel vlot te rijden...beethoven wrote: Oktober
02 /10 zou drongen worden ipv van Brakel Berendries Michelbeke te drassig.
Omgeving Gent
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
staat beschreven dat het de beste tocht was van oost-vl. Erg heuvelachtig genietend van de zwalstreek, vl-ard; en Henegouwen. na de start beklimmingen op en rond de Berendries met Toeppark, hoogbos en livierbos met techn pasages. na de bevoorraading gaat het rechting Brakel. met beklimmuing van de Ijskelder en Hollandstr. haaghoek Perlinck, Leberg en Dompels. Zeker de moiete waard Riedeplein 15 Sporthal Movando Michelbeke-Brakel. voet vd Brendries. 9-14.00u inschr. 4.25€ uitgebreide bevoorr. organisatie moeilijkheids graad 4/5 tc jong en oud St maria Oudenhove. 0498 25 16 11.
Wel wordt het parcour aangepast mocht het weer een grote rol spelen.
Ter info dus: Rudy VdE.
Wel wordt het parcour aangepast mocht het weer een grote rol spelen.
Ter info dus: Rudy VdE.
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
2 oktober zie ik wel zitten. Weer moet wel meevallen he. Geef nog maar een seintje over die tocht. 
Beste, nog een kleine vraag, gaat het alleen om een mtb club of meer ne wielerclub. Anders ken ik nog geintresseerden zelfs van je school die in Vinderhoute wonen en enkele van de Zomergemclub. Maar ergens gaan aftrogelen zit er zeker niet in, das niet te eerlijk tegen over de anderen.
groetjes Rudy VdE.
groetjes Rudy VdE.
- Jens
- Mountainbiker
Leuk initiatief! ik zit op kot in Gent, dus ik weet niet of ik daar bij kan... Wanneer zou er gereden worden? Als het tijdens de week is, kan ik wel mee, maar ik den k dat jullie eerder in het weekend zullen gaan?
Natuurlijk kan ik dan in feite ook wel mee in het weekend, ik moet dan gewoon van bij mijthuis vertrekken, ipv in gent.
whatever, ik doe wel mee en zal wel zien! laat me iets weten!
Natuurlijk kan ik dan in feite ook wel mee in het weekend, ik moet dan gewoon van bij mijthuis vertrekken, ipv in gent.
whatever, ik doe wel mee en zal wel zien! laat me iets weten!
Last edited by Jens on Tue 31 Jul 2007 08:50, edited 1 time in total.
Besten,
Reeds langere tijd kriebelde het om gezamelijk naar het techn. parcour van Wetteren te gaan. Vandaag staan we zelfs voor concrete plannen en zouden dezer maand op een weekend vanuit Gent gezamelijk vertrekken.
Op de topic Het moet niet altijd een TT zijn worden nu reeds afspraken gemaakt. Hopelijk kunnen we vanhier toch met enkele bikers naar Wetteren vertrekken. Al wie geintresseerd is kan meegaan of aansluiten zie Topic. Sportieve groeten. Rudy VdE.
Reeds langere tijd kriebelde het om gezamelijk naar het techn. parcour van Wetteren te gaan. Vandaag staan we zelfs voor concrete plannen en zouden dezer maand op een weekend vanuit Gent gezamelijk vertrekken.
Op de topic Het moet niet altijd een TT zijn worden nu reeds afspraken gemaakt. Hopelijk kunnen we vanhier toch met enkele bikers naar Wetteren vertrekken. Al wie geintresseerd is kan meegaan of aansluiten zie Topic. Sportieve groeten. Rudy VdE.