De 4 kwb-afdelingen van Groot Wevelgem bieden opnieuw twee beresterke routes aan. De kleine tocht is, wegens het vlakke parcours, zeer toegankelijk voor de recreatieve biker. De gedreven biker wordt meegenomen op een heuvelachtig parcours, welke de drie deelgemeenten aandoet en een stuk van groot-Ledegem.
Sporthal Moorsele
Secretaris Vanmarckelaan.
Inschrijven tussen 8 en 11
Zo 13/03/2011 Moorsele :: Stekselbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- blackie
- Mountainbiker
Sophie17 wrote:Organiseer je da Blackie??
Parcourbouwer kent alle dreefjes, hoopjes en "heuveltjes" hier in de streek. Tis nen MTB-er
En.....tis in organsatie van den KWB
Kom maar af
Verleden jaar heb ik daar den aprés bijna afgesloten
Zeg maar tegen Natj'e dat ze her kieten moet smoet'n, ze mag achterop het staantje meeduwenQM wrote:Als het water giet kom ik af, anders wringt Natje mij de nek om als ik het TA-Voorjaarstreffen niet ga rijden..
- blackie
- Mountainbiker
Eal 3 keer deze tocht gedaan. Vanauit Moorsele naar de eerste verkenning van de heuveltjes langs de autostrade, daarna in het natuurgebied bergelen om terug aan de heuveltjes tekomen. Verder is het continue binnenwege en boerslagen.sublover wrote:Iemand al deze tocht gedaan? Een beetje de moeite?
Op het einde nog een stuk oude treinroute om dan ook via boereslagkes terug naar de start te komen
Gelijk het nu droog ligt zeker de moeite.