Zo 13/03/2011 Wemmel :: VTT Wemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
VaMalder
Mountainbiker

Post by VaMalder »

Tot zondag voor de 60, ook inpikken in Asbeek :)
Gé claxon
Mountainbiker

Post by Gé claxon »

sasbikers present :drunk: :bounce:
Atzerath
Mountainbiker

Post by Atzerath »

mijn eerste toertocht..pls be gentle..
Balle
Mountainbiker

Post by Balle »

We rijden tegenuurwijzerzin. Achter de kerk van Hamme tot aan het modelzweefvliegtuigveld, dan richting Kobbegem naar de hoeve van grondwerken Lemaire.

Daar voorbij gaat de 60 via Waarbeek naar het noorden; Linthout (bevoorrading) dan via Mollem naar Paddebroek dan oversteek Brusselse Steenweg aan politie Asse en via Putberg naar tweede bevoorrading in Asbeek. Dat wat de lus van de 60 betreft.

De rest rijdt niet naar het noorden (Waarbeek), maar naar Bekkerzeel tot voor Leo.
De 25 heeft daar een bevoorrading.

De 40 gaat west richting Ascanus met oversteek Edingsesteenweg naar Hof Ten Eenhoorn. Daar komen ze de 60 tegen en iets hogerop is er de bevoorrading voor de 40 en de 60.
Vervolgens gaan de 40 en 60 via de Moretteberg over de brug van de E40 voorbij St-Ulriks-Kapelle. We gaan terug onder de E40 in Bekkerzeel en pikken achter Leo aan op de lus van de 25.

Dan samen richting Zellik. Oversteek Gentse Steenweg aan klein industriepark, richting Bovaco. Daar komen we op de kidstoer tegen die van Hamme komen. Dan richting Relegem - Pivo - a la cafetaria.
Balle
Mountainbiker

Post by Balle »

Ik ben zondag ook gaan verkennen.
Om handen en vingers van af te lekken !!!
Op sommige plaatsen nog altijd grote plassen. Voor de liefhebbers van "vettig" zullen we nog keuze genoeg hebben. Motocrossers rijden veel kapot. Er zal dan wel steeds een "prettig" alternatief zijn.
Ze geven droog weer. Ge moet dat niet aan uw vrouw vertellen, maar op de 60 km. gaat ge dan binnen de drie uur binnen zijn.

De 60 heeft 580 hms. De 40 heeft er 480. Op de 40 zullen er niet veel op twee uur binnen zijn.
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

balle, mercie voor de info.....
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Zit Laarbeekbos er ook in (op de 40km) ? :drunk:
Ik heb daar nu nog steeds niet kunnen gaan rijden en zou het graag wel eens ontdekken.
Ik zal op de afspraak zijn 8)
Wil
Mountainbiker

Post by Wil »

Passeren jullie aan café de koekoek op de moretteberg?
Ik zou daar willen aansluiten.
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

MC Tim wrote:Zit Laarbeekbos er ook in (op de 40km) ? :drunk:
Ik heb daar nu nog steeds niet kunnen gaan rijden en zou het graag wel eens ontdekken.
Ik zal op de afspraak zijn 8)
Vorig jaar zat het er niet in, maar daar was toen een reden voor (ik denk wandeltocht die er ook passeerde).

'k ben ook wel benieuwd of het er dit jaar inzit.

Anders moeten we zelf eens naar ginder rijden hé Tim.
SCHOVIE
Mountainbiker

Post by SCHOVIE »

Inderdaad, dit jaar is het ons gelukt om LAARBEEKBOS op te nemen in het parcours.
Post Reply