Zo 06/03/2011 Winksele / Herent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Bumba
Mountainbiker

Post by Bumba »

=D> =D> respect, het was een zeer mooie tocht die zelfs nog verrassend uit de hoek kwam. Goede organisatie, voldoende pijlen en een luxe bevoorrading (zonder file wegens vroeg vertrokken)
Enige bedenking had ik over een gevaarlijke jump ergens in het begin .. zonder waarschuwing werd je even de dieptje ingegooid ..hopelijk is dit goed afgelopen voor iedereen #-o

Oh ja, achteraf nog tombolaake gekrast voor Duchenne Heroes ... prachtig initiatief
corratec
Mountainbiker

Post by corratec »

@dude with bike
Wegens ziekte kon onze kinesiste vandaag niet aanwezig zijn dus volgend jaar massage voor u!
drevelo
Mountainbiker

Post by drevelo »

Aan alle MTBers,

Als medeorganisator denk ik samen met Redben jullie te mogen bedanken voor jullie talrijke opkomst. De reacties zullen goed doorgenomen worden om deze tocht in de toekomst nog te verbeteren.
Ik zal verder mijn hersenen pijnigen bij het uittekenen van een verbeterd parkoer.
Tot volgend jaar,
Andre
Crashtestdummy
Mountainbiker

Post by Crashtestdummy »

DodgeW200 wrote:
Crashtestdummy wrote:
DodgeW200 wrote: Als je beetje terug leest kun je aanpikken aan de jeugdgevangenis.

Ikke woon op de sterrebeeksesteenweg en ga over de baan tot start (vertrek +/-8u20) en rij dan de rit (46/56). We zijn met een paar dus je kan ook altijd aanpikken.
Een peloton rijdt beter op de baan. :wink:
Zou het mogelijk zijn om met jullie mee te rijden? Misschien ga ik dan ook zo naar de start. Mag via pb.

Oeps sorry man ik lees het nu pas
Dat had zekers gekunnen.
Geen probleem, heb het makkelijk gevonden :bounce:
Volgens jaar eh :wink:
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Woooow
Eerst en vooral iedereen bedankt voor de opkomst en het beleefde plezier.
De pijltjes zijn niet alleen geplaatst maar ook afgehaald nu. Moet eerlijk zeggen dat ikefkes geen bos meer kan zien nu. :P :P :P Moe maar zeer voldaan
Tenzij het nudistenkamp natuurlijk( de meesten niet gezien dat ze dit gepasseerd zijn) ja ja niet alleen in Bredene. =P~ =P~ =P~

Bilan van deze tocht. Aantal deelnemers is reeds meegegeven. Slachtoffers die gemeld zijn. Twee valpartijen, waarvan 1tje aan de afdaling naast de trap ( overkop en gebroken pols) :( :-? :-?
drie kettingbreuken, en een lekke band.
Thx allemaal voor de positieve commentaren en voor de adviezen voor het volgend jaar.
Zaken die we onthouden en vooral proberen te verbeteren :
Wat bepijling betreft meer op voorhand de afslagen zetten.
Het geschrift op de bordjes. Mea culpa "thats me" mijn vrouw ( die opdiende in de zaal =D> =D> =D> ) begrijpt ook nooit iets van mijn boodschappen.
Wschl zullen we volgend jaar dat eerste stuk eruit halen, gezien de commentaren van velen.
Eventueel de bevoorrading splitsen ( maar daar heb je natuurlijk weer het volk voor nodig).
@ Bumba : De sprong in het begin. Als ik me niet vergis heb ik daar persoonlijk een gevaarsbord gezet? :oops: :oops: Of stond het Msch te laat
Iemand zei wat als het geregend heeft? #-o #-o Klopt dan is dit parcours heel wat zwaarder dan vandaag.
Volgend jaar zullen we deze toer dankzij Drevelo, een andere richting laten uitgaan.
De techniek kennende, als er iemand interesse heeft in een gps track ,stel gerust de vraag dan voorzien we deze wel.

PS die massage stand daar gaan we voor het volgende jaar. :drunk: :drunk: :drunk:
En djuuuu ik kwam terug van het afpijlen was de chouffe en de leffe toch niet op zeker #-o #-o #-o #-o :evil: :evil: :evil:
redben
Mountainbiker

Post by redben »

PS; foto'svan elke deelnemer komen vanaf morgen online op de website van mtb you.Deze kunne daar gratis van afgehaald worden, een service die we als club er dit jaar wilden bijdoen. Hoop dat jullie der goed opstonden daar op die helling. [-o< [-o<
Glenn92
Mountainbiker
Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380

Post by Glenn92 »

Mooie tocht ! =D>

Die eerste strook was precies moeras :lol: .
Maar voor derest was het heel goed berijdbaar.

Tot volgend jaar :-D
PVDM
Mountainbiker

Post by PVDM »

Ik sluit mij graag aan bij bovenvermelde commentaren, wij zijn vrij laat vertrokken - misschien wel ver als laatste aan de 57 km - en ik moet toegeven dat we niet zoveel last hebben gehad met het modderige eerste gedeelte het lag inderdaad drassig maar hebben afgelopen winter wel andere stroken onder de wielen gekregen, persoonlijk vind ik dat het er zeker mag in blijven dan zijn we direct opgewarmd :wink: De bevoorrading was perfect in orde, ontzettend vriendelijke mensen en er was zelfs nog een tafeltje voorzien wanneer de tent al was afgebroken bij de tweede passage...Bepijling ok, eenmaal pijltje verkeerd geïnterpreteerd , parcours afwisselend, na zware stukken mooie recuperatie stukken. Hartelijk dank aan de organisatie voor deze prachtige zondag. Zouden jullie mij misschien eens het adres kunnen geven van de desbetreffende weergod, dan kan ik die ook eens raadplegen voor onze toertocht op 8 mei in Buggenhout :wink:
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Ben ook in Herent geweest. Die eerste kilometer ploeterend door de modder, goed om het direct warm te krijgen. Er mochten meer pijltjes hangen, vorige week verwend geweest in Wezel op dat vlak. Bij de tweede doortocht aan de bevoorrading goe volk tegen gekomen en mee de 44 opgedraaid. De combinatie 56 en 44 tekende 63 km aan op de teller en zorgde voor extra uitdagingen. Raad het iedereen aan, denk van dat volgend jaar te herhalen.
De bike-wash heb ik niet meer gehaald. Bij aankomst veel te druk om aan te schuiven en dan kies ik er voor om de clubkas wat aan te dikken. Na die uren puur amusement mag je de organisator wat gunnen. Gerust gesteld aan de fietsbewaking, als ik voor den donker mijn fiets zou ophalen kon de wasbeurt er nog altijd af. Vergeet het! Daar kwam nog weinig water uit de opgerolde slangen. Positief: mijn Kempengrond mag gerust wat hebben van dat spul.
Toch dik geamuseerd. En daar doen we het toch voor.
JuMa
Mountainbiker

Post by JuMa »

Mooie tocht, 'k heb mij goed geamuseerd! =D>

Enige puntjes van kritiek zijn zoals hierboven reeds vermeld, de afpijling en de bevoorrading.

Bij de afpijling miste ik vooral aan de splitsing zelf pijltjes.
De borden van de splitsing waren duidelijk, maar 't was niet altijd duidelijk waar men nu net links of rechts in moest. Zo zijn we dus 2 keer een 100m te ver gereden omdat we 't weggeske ni gezien hadden. Geen ramp, maar door 2 keer 1 pijltje extra te hangen was dit niet gebeurd.
De borden met "U bevindt zicht op ..." konden inderdaad ook duidelijker (misschien afdrukken ipv schrijven, ofwel met nen dikke stift schrijven ipv met ne stilo), maar dat is detail.

Wat de bevoorrading betreft, daar moesten we toch wel iets te lang aanschuiven (hoewel we in't zonnetje en uit de wind stonden), maar die was misschien gewoon 't slachtoffer van zijn eigen succes, want wat daar allemaal te krijgen was, amai, daar kan men echt ni over klagen.
Post Reply