Amai, dat kan tellen !!julie wrote:Ook hier wezen rijden. Was een prachtige tocht en best zwaar ook. Ik had uiteindelijk 1025 hm voor de 38km.
Zo 06/03/2011 Spa :: 21ème Randonnée du Spa VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- De echte
- Mountainbiker
Ook daar geweest voor de chrono, zeker geen spijt van, zalige rit, wel 2 x plat van achter en ene binnen band gekregen van een heel onbekende waalse biker, mijn dank hier voor.
Ook twee keer verkeert gereden, zelfs bij de laatste bevoorrading, stond niet goed aangegeven.
Goede organisatie, en zeker
voor de seingevers

Ook twee keer verkeert gereden, zelfs bij de laatste bevoorrading, stond niet goed aangegeven.
Goede organisatie, en zeker
- kabeljauws
- Mountainbiker
Post by kabeljauws »
Mijn tellerke gaf 1074 hm voor 37,6 km. Supertocht!
Het was weer een tijd geleden dat ik in de Ardennen reed, maar oh, wat is het daar geweldig biken. Dat vonden ook bikematen Bert en Roel die er voor de eerste keer reden. Bert was weer op dreef: eerst een salto met bike en later in een afdeling een eik net gemist.
Het was weer een tijd geleden dat ik in de Ardennen reed, maar oh, wat is het daar geweldig biken. Dat vonden ook bikematen Bert en Roel die er voor de eerste keer reden. Bert was weer op dreef: eerst een salto met bike en later in een afdeling een eik net gemist.
Alle ingrediënten voor een zalige voormiddag. Bepijling kon misschien iets beter maar voor de rest een dikke pluim voor de organisatie. Zoals eerder in dit topic: rustiger en hoffelijker dan de snelle parcours van de voorbije 3 maanden maar dat heeft hoogstwaarschijnlijk met de moeilijkheidsgraad te maken. See ya next year
idd mooie zware tt, maar in deze streek kan je niet anders dan een mooi parcour voorschotelen. Wel een serieus minpuntje was de bepijling, ben maar 1 keer beetje verkeerd gereden, maar je moest toch voortdurend naar de grond kijken om pijlen te vinden. Ook de bepijling richting aankomst was onduidelijk. Voor de rest wel een leuke maar loodzware voormiddag gehad.
Kan alleen maar akkoord gaan met al het voorgaande, schitterende tocht van 38km gereden hier vandaag.
Heb mij ook een paar keer gemist met de pijltes, was inderdaad niet altijd even duidelijk, dan kalk en pijltjes, dan weer alleen pijltjes of alleen kalk en plots rode verf
De bevoorradingen waren ook maar pover vond ik (water en peperkoek), misschien was het beste al op toen ik er passeerde..
Maar los van dat alles heb ik natuurlijk wel gekregen waarvoor ik gekomen was: een schitterend parcours in mooie streek! Zwaar genoeg, technische stukjes, goede ondergrond en een mooi weertje.
De honger naar de verdere lente en zomer is er enkel groter op geworden.
Merci!
Heb mij ook een paar keer gemist met de pijltes, was inderdaad niet altijd even duidelijk, dan kalk en pijltjes, dan weer alleen pijltjes of alleen kalk en plots rode verf
Maar los van dat alles heb ik natuurlijk wel gekregen waarvoor ik gekomen was: een schitterend parcours in mooie streek! Zwaar genoeg, technische stukjes, goede ondergrond en een mooi weertje.
De honger naar de verdere lente en zomer is er enkel groter op geworden.
Merci!
- stevo de slowbiker
- Mountainbiker
- Location: Minerva Starlite magura 2007 , Thompson sub01 hydro Disc XL
Post by stevo de slowbiker »
Was effectief zware tocht, zonder veel recuperatie stukken. Was terug eerste rit dit jaar, laatste 10 km toch paar keer man met de hamer tegengekomen. Na tweede bevoorading was 400m verder iemand serieus gevallen. Ze gingen de ambulance bellen.
38km op de teller en 1070 hm. En een gemiddelde van 10,5
38km op de teller en 1070 hm. En een gemiddelde van 10,5
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Heel mooie streek en prachtig winterzonnetje. De 36km gereden en met wat extra fanthasietjes en enkele keren fout rijden erbij 45km op de teller. Nadien nog wat gaan spelen op het parcours van de mtb-school. Prachtige dag.
Enige minpunt: de organisatie.
+ seingevers
- bepijling in tweede deel van de tocht was rampzalig, bevoorradingen waren armzalig (water + peperkoek aan de 1e, Wcup + peperkoek aan de 2e. En ik ben dan geen peperkoek-fan...)
Enige minpunt: de organisatie.
+ seingevers
- bepijling in tweede deel van de tocht was rampzalig, bevoorradingen waren armzalig (water + peperkoek aan de 1e, Wcup + peperkoek aan de 2e. En ik ben dan geen peperkoek-fan...)