Zo 06/03/2011 Winksele / Herent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Crashtestdummy
Mountainbiker

Post by Crashtestdummy »

Ook hier komen bollen. Van Overijse naar de start gereden en dan vertrokken voor de 56km onder een stralend zonneke.
Eerste stuk was precies een moeras ofzo, rest van het parcours was heel goed berijdbaar. De opdrogende modder zuigt je wel aan de grond waardoor het soms toch afzien was. In Everberg dan maar naar huis gereden omdat er al genoeg kilomters gereden waren.
In totaal +- 85km en 3u49 op de fiets.
Bedankt aan de organisatie voor deze mooie zondagvoormiddag. =D>

Puntje van commentaar: er zouden meer pijltjes bij afslagen, moeilijke splitsingen, enz mogen hangen.
Last edited by Crashtestdummy on Mon 07 Mar 2011 01:17, edited 1 time in total.
-JP-
Mountainbiker

Post by -JP- »

Leuke rit, en dat zonnetje erbij!!!!!
kleine minpuntjes (details): lange file aan de bevoorrading en de geschreven bodjes na de splitsing hadden wat leesbaarder mogen zijn.
Volgend jaar terug!
KRC
Mountainbiker

Post by KRC »

vandaag ook genoten van deze prachtige tocht. Ben pas aan het biken van vorig jaar februari en deze tocht toen ook gereden maar redelijk veel te voet gestaan. Dit jaar de hele 56 km op de bike kunnen doen dus best wel trots op mezelf. =D>
Voor het overige niks dan goeds over deze tocht; klein miniem minpuntje vond ikzelf dat er maar één bv was voor iedereen wat toch wel een serieuze file veroorzaakte maar zoals eerder al gezegd voor de rest
=D> =D> =D> =D>
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Vandaag naar hier afgezakt met Sportyboy. Daar nog 2 van de El Camino Loco clang tegen het lijf gelopen euh gebold. Vond het best wel een goeie toertocht. De bewaakte fietsenstalling met een in- EN uitgang was goe gezien. Doch, dat eerste stuk moor mocht er van mij wel uit. Bne hier ook blijven steken met een duik in plas erbij, en dat al in't begin...Er was ook een beetje onduidelijkheid bij de bevoorrading waar je naartoe moest. Een groter bord op elke vertrekweg mocht wel. Voor de rest was de bepijling heel goed. Enkele pijltjes wel gemist maar als ik dan eens rondkeek stonden ze er wel. En als laatste detail, de douches waren veel te heet.
Voor de rest mijn eigen goe geamuseerd. Kheb iets opgevangen dat er 1900 bik(st)ers waren ?
JanJ
Mountainbiker

Post by JanJ »

Vandaag genoten van het stralende weer , en van een prima tocht ! Mooi parcour , voldoende hoogtemeters, prima bevoorrading (bij mij geen file !).
Enige puntje van kritiek , zoals hierboven al gemeld, hier en daar aan twijfelachtige afslagen, de bepijling iets verduidelijke. Heb zelf op een plaats of twee kleine stukjes fout gereden (geen ramp, maar kan beter)
Voor de rest super organisatie !
Tot een volgende keer
spaver
Mountainbiker

Post by spaver »

Vandaag vertrokken om 8.15u best vroeg en lekker fris lmaar het voordeel is dat er dan minder volk op de baan is , voor de rest is alles al gezegd en de la chouffe was dik in orde we zijn overal boven geraakt zonder een voetje te zetten. Het was een mooie zonnige mtb voormiddag zo mogen er nog meer komen.
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Het was gggggggggeddodoeme koud om 7:40. De eerste 5 km van de 56 moerassig zwaar (dat zompige bosje!), nadien was het schitterend. De soep was prima de de Chouffe nog beter.
De afpijling was soms idd nogal onduidelijk maar dat kan ook aan mij liggen. In ieder geval: heel vroeg zag je niks hangen met de lage zon.
Ik vond het allemaal schitterend, bravo. Achterf nog kennis gemaakt met een erpsige bende (of was het kwerpsig?)
corratec
Mountainbiker

Post by corratec »

Bedankt voor de enorme opkomst. 1900 bikers!!!!!!!!!
Ikzelf heb de toer vanmorgen verkent om 6u twas fris aan de ...
heb hier en daar wat pijltjes en borden moeten terug plaatsen.(klo..zak...)
Graag een applaus voor REDBEN de het parcour ALLEEN heeft afgepijld.
Bij deze ook bedankt aan Hans en Tom van SVK oud-heverlee om het parcour te controleren met ons op zaterdag( zondag 20/03/11 organiseren zij hun tt, allen daarheen zou ik zeggen.)
Het was idd soms lang wachten aan de bevoorrading maar het was het wachten wel waard denk ik of miet?
Iedereen mag gerust commentaar posten, We kunnen er enkel uit leren.
SEE YOU NEXT YEAR!!,[/b]
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Proficiat aan redben voor de geweldige feedback naar aanloop van deze TT, en voor het plaatsen van ALLE (?? Dude!) pijltjes!

En uiteraard aan corratec om zo vroeg op den dag de pijltjes te controleren!

En aan iedereen van de organisatie: knappe tocht!!

Volgend jaar massagestand? (had op't einde last van kramp in bovenbenen)

=D> =D> =D> =D> =D>
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Crashtestdummy wrote:
DodgeW200 wrote:
Eric B wrote: Ik zoek het parcours in de buurt van Sterrebeek en rij zo tot de start. Betalen en verder de rest van de toer. Dat bespaart mij een autorit.

Eric
Als je beetje terug leest kun je aanpikken aan de jeugdgevangenis.

Ikke woon op de sterrebeeksesteenweg en ga over de baan tot start (vertrek +/-8u20) en rij dan de rit (46/56). We zijn met een paar dus je kan ook altijd aanpikken.
Een peloton rijdt beter op de baan. :wink:
Zou het mogelijk zijn om met jullie mee te rijden? Misschien ga ik dan ook zo naar de start. Mag via pb.

Oeps sorry man ik lees het nu pas
Dat had zekers gekunnen.
Post Reply