Zo 06/03/2011 Winksele / Herent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beerke
Mountainbiker

Post by Beerke »

Mooie rit.
Goed afgepijld
Enkel spijtig dat er geen 35km was. (45 is nog te veel voor ons beginnend groepje)
Ik heb geprobeerd om dit zelf te doen door af en toe een lus van de 45 mee te nemen.
Maar het zou toch handiger zijn moest dit ook afgepijld staan. (gemakkelijker om met ons groepje samen te blijven.)

Toch goed geamuseerd,

Greetz,

Tom
de ware
Mountainbiker

Post by de ware »

gelukkig was 't drtoog de hele week....anders....?????

voor de rest een goede georganiseerde tocht, alles eraan en erop, behalve wat enkele technische stroken. mankeerden...
Dub-Wrecker
Mountainbiker

Post by Dub-Wrecker »

Beerke wrote: Maar het zou toch handiger zijn moest dit ook afgepijld staan.
Tom

hehe ik had net het tegenovergestelde... minder pijlen en ik had mijn groepke kunnen volgen... ben 1km voor de eerste bevoorading blijkbaar effe op het 25km traject gesukkeld... achteraf blijkt dan in totaal 52 km op de teller ipv 56 a 60 km ;-) Het was in ieder geval een zalige dag en goed georganiseerd ! dus merci en tot volgende keer !
timothyd
Mountainbiker

Post by timothyd »

Foto's van alle deelnemers op http://tinyurl.com/5v4ptz4 vanaf maandag.
Klein
Mountainbiker

Post by Klein »

prachtig weertje, goed afgepijlde tocht, goeie bevoorrading,... alles dik in orde!
57km pure fun onder een stralend zonneke
fasteddy
Mountainbiker

Post by fasteddy »

Prachtige toertocht mannen.Ben zelf van de streek Nossegem maar zit ook veel langs de kanten Bertem,Meerbeek etc.Niets dan lof voor de goede organisatie , bepijling , bevoorrading , bike parking .Wie zegt dat er te weinig technisch inzat ok maar niet vergeten dat je daar een paar honderden bikers moet doorsturen en iedereen misschien niet van hetzelfde caliber is .Als je dan achter een tragere deelnemer zit gaan ze ook vloeken op de organisatie .Ps was tevereden dat ik na 56 km aan de auto was , want ik ben vertrokken met een gebroken kleine teen en da begon serieus te spannen op het einde.In Sterrebeek in het boske naast de begraafplaats nog een kettingbreuk gehad en zo'n 20 min verloren.Het laatste stuk dan nog alles proberen te geven tot binnen.
Grtz en tot volgend jaar. :P
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Ondertussen rustig kunnen bekomen van een toch wel weer pittig tochtje, met veel 'zuigslijk'. Blijkbaar heeft de rest daar minder last van gehad :oops: . In tegenstelling met vorig jaar, geen spoor van de hamer :-D .

Mooie omgeving altijd in deze tocht, je kan hem blijven rijden, 't ligt er altijd anders bij !
Pijltjes soms een beetje puzzelen omdat de wegen op bepaalde plekskes in de andere richting over de zelfde track gingen ; heb er een paar op betrapt die daar gretig misbruik van maakten om in te korten :roll: .
Voor de rest qua organisatie, alles op en top.
merciekes =D>
godenkleinpierke
Mountainbiker

Post by godenkleinpierke »

Zeer mooie toertocht! Dankzij het stralend zonnetje van de eerste meter genoten. Ben van de streek, maar toch weer een paar nieuwe stukjes leren kennen. Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij!
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

Ook geweest hier, ik had 56 km en 789+hm(gps).
Voor wat betreft de 56km had men de eerste extra lus in het begin mogen weglaten .... moos mannekes ... moos... niet te doen. :-?
Voor de rest sluit ik mij aan bij voorgaande commentaren: het was perfect georganiseerd! =D>

Wel een monster file aan de bevoorrading bij de 1ste doortocht, de 2de keer viel het mee.

Image

mmmm lekker:
Image

Je kon verschillende richtingen uit:
Image

profiel:
Image

Tot volgend jaar, zeker weten!
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen in alle vroegte (6u10) vertrokken uit het verre west vlaanderen naar Winksele om eens van de streek rond Leuven te proeven om te Biken!!!
En ik moet zeggen na mijn vorig uitstapje naar Kasterlee was ik heel aangenaam en positief verrast door zoveel moois in de streek!!!
Mooie tocht doorheen de vele steil hellende bosjes, mooie stroken doorheen de velden, goede bevoorrading!!! Ik heb geen spijt van mijn 260 km (130 heen en 130 terug) om in deze mooie streek te komen biken. Bij leven en welzijn zullen we hier volgend jaar terug van de partij zijn!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Voor de organisatie : =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply