opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
MX DUDE
Mountainbiker

Post by MX DUDE »

Ik heb ze namiddag al ontdekt,getest en goedgekeurd,net zoals u pallet!!! :lol:
Bruce Wayne
Mountainbiker

Post by Bruce Wayne »

heb gisteren me een nieuwe accupack gemaakt voor mijn lampen dus ben helemaal klaar voor die nightride
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Voila, bijna 7 uur en de hark staat weer klaar. Aan het kruis van de gevallen vliegenier ga ik nét binnen het dennenbos nu een doorsteek maken om daar langs de weide een mogelijkheid te krijgen te passeren zonder de gleuven en modder van de tractors te moeten nemen. Dat is daar altijd de achillespees van dat stukje aan de onderzijde van de bosjes. Zal maar een paar uurtjes werk zijn zodat ik tegen 10 uur zelf kan gaan rijden.

Daarna is het gewoon regelmatig wat onderhoud plegen en kijken of onze vriend de jager de takken van de tracks laat... Ik merk nu al dat hij het aan het opgeven is. één tegen allen duurt meestal niet lang. :P
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

Ik ben er vandaag rond 11uur geweest, ik had gehoopt u daar aan te treffen zodat ge mij eens kon rondgidsen maar ik vond u niet :(
Heb er toch een dik half uur zitten rondcrossen, ge hebt dat ferm gedaan daar! Ik denk dat ik ongeveer overal geweest ben maar ik ben niet zeker. Op sommige plaatsen ben ik wel 3 keer langsgeweest hehe. Soms wel wat teveel keuzemogelijkheden :-D Ik was er met mijn hardtail met vaste vork en na een tijdje begon ik toch te snakken naar mijne fully want echt heel smooth zijn de paadjes nog niet echt :wink:

op de terugweg via het kanaal ben ik volgens mij endorfin nog tegengekomen op zijne koersfiets? ik had het weer te laat door :-D
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

Klopt, maar ik kon niks meer zeggen of teken van leven geven...
Had er 125 oppe teller, met 670hm's :-D
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

da kan al tellen! richting valkenburg etc geweest neem ik aan?

Ik had 59km vandaag waarvan toch een aardig stuk offroad, m'n kaars was op't laatste ook gedoofd :-D
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Nadat onze natuurvrienden "de jagers" me op mijn zenuwen begonnen te werken met hun gesaboteerd ben ik van taktiek veranderd. Telkens als ik op onze paden versperrende takken vond deed ik hetzelfde met één van hun rijkelijk aanwezige schiethutten. De ene keer eens "ludiek", de andere keer al iets "grover". De ander keer dan weer eerder iets met een "geurtje" aan 8) Het waren spannende dagen daar in het bos...

Ik heb de laatste weken de indruk dat ze de boodschap begrepen hebben dat het niet fijn is iemands hobby te saboteren. Zeker als ze het ZELF mogen ondervinden wat tegenwerken is.

Verleden week ben ik nog eens moeten vluchten voor de jager zijn zoon. Ik ben snel met de auto tot aan het voetbalterrein gereden en heb er een pittig gesprek met hen gehad. Ik had geen zin in een "gesprek" met die mannen midden in HUN bos. Ze dreigden ermee de boswachter te bellen maar toen ik aangaf dat ik ook haar gsm nummer in mijn toestel had en dat ik daar mee kon leven bonden ze in.

De paden liggen er nu terug onderhoude bij en omdat ik er geen nieuwe meer bijmaak denk ik dat ze het gegrommel wel op gaan geven. Iedereen die bij me in de bos kwam deed een fijn praatje en ze vonden het fijn paadjes te hebben. Alleen die ene kl....tzak die enkel uit is op het laf afschieten van het wild niet.

Ik wens iedereen die opitterbos opzoekt vanaf nu vredige doortochten :P
endorfin
Mountainbiker

Post by endorfin »

glimburger wrote:Nadat onze natuurvrienden "de jagers" me op mijn zenuwen begonnen te werken met hun gesaboteerd ben ik van taktiek veranderd. Telkens als ik op onze paden versperrende takken vond deed ik hetzelfde met één van hun rijkelijk aanwezige schiethutten. De ene keer eens "ludiek", de andere keer al iets "grover". De ander keer dan weer eerder iets met een "geurtje" aan 8) Het waren spannende dagen daar in het bos...

Ik heb de laatste weken de indruk dat ze de boodschap begrepen hebben dat het niet fijn is iemands hobby te saboteren. Zeker als ze het ZELF mogen ondervinden wat tegenwerken is.

Verleden week ben ik nog eens moeten vluchten voor de jager zijn zoon. Ik ben snel met de auto tot aan het voetbalterrein gereden en heb er een pittig gesprek met hen gehad. Ik had geen zin in een "gesprek" met die mannen midden in HUN bos. Ze dreigden ermee de boswachter te bellen maar toen ik aangaf dat ik ook haar gsm nummer in mijn toestel had en dat ik daar mee kon leven bonden ze in.

De paden liggen er nu terug onderhoude bij en omdat ik er geen nieuwe meer bijmaak denk ik dat ze het gegrommel wel op gaan geven. Iedereen die bij me in de bos kwam deed een fijn praatje en ze vonden het fijn paadjes te hebben. Alleen die ene kl....tzak die enkel uit is op het laf afschieten van het wild niet.

Ik wens iedereen die opitterbos opzoekt vanaf nu vredige doortochten :P
Ben die klootzakken ook kotsbeu, alleen zonde dak ze nooit tegenkom.
Kenzonator
Mountainbiker

Post by Kenzonator »

Ik ben ze al genoeg tegen gekomen en heb ze ook al genoeg uitgescheten.
Nu maakt hij,er wel keer op keer werk van de pallets weg te doen maar hebben ze keer op,keer terug gevonden.
Grrrrr wordt er zot van!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Zou iemand op een zondagvoormiddag me eens wegwijs willen maken op die tracks? Is volgens mij niet zover van het zavelbos. Ideaal om vanuit het zavelbos opitter erbij te nemen.
Post Reply