Zo 06/03/2011 Spa :: 21ème Randonnée du Spa VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Berthold
Mountainbiker

Post by Berthold »

phille wrote:hoe kan de 45 met 1100hms (coeff 24.44) zwaarder zijn dan de 38 met 950hms (coeff 25) ?
Doe ze allebei, da zal waarschijnlijk het zwaarste zijn :-)
Moet ook niet een belangrijk parameter niet vertgeten : de techniek.
De chrono begint gemakkelijk maar het einde is wat technieker... En 1 km op brede boswegen of 1 km in technische single tracks weegt anders...

Ik kom pas terug van Spa, ik ben wat strokjes van de toertocht gaan bepijlen en het belooft: het is goed droog, af en toe wat modder onder de bladeren en plekjes die aan het ontdooien zijn, maar niet veel. Top ! =D>
big-Mac
Mountainbiker

Post by big-Mac »

succes morgen.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

phille wrote:
Berthold, pain aan de saucisse apres ? zeker! :lol:
spiderbiker
Mountainbiker

Post by spiderbiker »

Vandaag de tocht in spa gereden , een mooie tocht met enkele mooie singeltracks en de ondergrond lag er goed bij ,onderweg hebben we een fototoestel gevonden van het merk "kodak" . Bij de eerste bevoorrading hebben we die afgegeven aan de organisator. Wie hem verloren heeft kan kontact opnemen met de organisator.
Fiets-Am@teurke
Mountainbiker

Post by Fiets-Am@teurke »

Eerste Ardennentocht van het jaar, prachtig weer, mooie streek, perfekte organisatie..... kortom alles was goed behalve de conditie :oops:
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Ook hier wezen rijden. Was een prachtige tocht en best zwaar ook. Ik had uiteindelijk 1025 hm voor de 38km.
dmx
Mountainbiker

Post by dmx »

Schitterende tocht. De 38 gedaan, voor de lol met mijne Heckler, tot aan de eerste bevoorrading goed gas gegeven, daarna wat rusiger ( moest wel wegens te veel gas gegeven in 't eerste stuk ). Bovendien was dees mijn eerste tocht in de ardennen sinds meer dan een jaar en met da beest van bijna 14 kg al die hoogtemeters verteren is iets anders dan wa in de limburgse zand rondcrossen met ne singlespeed....in elk geval da smaakt naar meer.....
phille
Mountainbiker

Post by phille »

berthold is ne leugenaar we hadden verdekke +1000hms :-)

dus meer voor hetzelfde geld, ik klaag ni !
de eerste pain saucisse is een feit, en dat blond bierke was goe (maar aan de zware kant)

Mss een minpuntje : zo kou en geen soep
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

mooi tochtje en mooie technische stukjes!
jammer dat ik eve verkeerd gerede ben! een hele asfalt klim naar boven terwijl we in de helft moeste afslaan. de mavicwegwijzers die ik gewoon zijn zijn iets beter zichtbaar :P !

weet er iemand waar de uitslag komt?
Jarvis
Mountainbiker

Post by Jarvis »

Mooie tocht, uitstekende organisatie maar de bepijling [-X !
Ik rij niet snel mis maar de vandaag gewoon twee keer serieus misgereden, onmiddelijk bij de start al misgereden en daarna de afslag van de chrono gemist!
Terug gereden, aan een seingever de weg gevraagd die de weg niet kende. Die heeft dan maar met zijn GSM naar iemand van de organisatie gebeld die niet opnam!
Dus brute pech en de bepijling van de 38 gevolgd wat niet juist bleek te zijn, had uiteindelijk bijna 40 kilometer en 1100Hm!
Post Reply