8u is prima, en als onze congéganger bakkerken op tijd uit z'n bed geraakt zijn we met 3Fujibiker wrote:hallo willem, zal aanwezig zijn om 8u, ok?Turfke wrote:Zal hier ook nog eens starten.
Zijn er trouwens nog werken richting Anzegem (als ge van Kortrijk komt E17)?
Zo 06/03/2011 Anzegem :: Boerderijentocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bushrider
- Mountainbiker
Sorry mannen maar ik zal hier ook startenTurfke wrote:8u is prima, en als onze congéganger bakkerken op tijd uit z'n bed geraakt zijn we met 3Fujibiker wrote:hallo willem, zal aanwezig zijn om 8u, ok?Turfke wrote:Zal hier ook nog eens starten.
Zijn er trouwens nog werken richting Anzegem (als ge van Kortrijk komt E17)?
Aan Alexbiker indien je zin hebt rij met ons mee
tot morgen mannen
Aan bakkerke niet plooien hé
dienen "sorry" zegt voor mij al genoegbushrider wrote:Sorry mannen maar ik zal hier ook startenTurfke wrote:8u is prima, en als onze congéganger bakkerken op tijd uit z'n bed geraakt zijn we met 3Fujibiker wrote: hallo willem, zal aanwezig zijn om 8u, ok?, een beetje conditie aanhouden (heb ondertussen nog geen fiets aangeraakt ) na calpe.
Aan Alexbiker indien je zin hebt rij met ons mee, het is al een tijdje geleden
tot morgen mannen![]()
![]()
Aan bakkerke niet plooien hé![]()
- Emanuello
- Mountainbiker
twas leuk vandaag
Jaja , tzit der alweer op,
tfietske is al gekuist nu nog mezelf in bad gooien...
kben de 55 ten lijve gegaan en twas de moeite! goed parcours naar mijn goeste en bijna alle leuke baantjes uit et gebuurte zaten der wel in denkik. toch jammer dat de sperrebos aka spitaalbos der niet inzat vandaag , vorig jaar was da de mooiste doorgang van alle TT's die erdoor gingen! leuk weertje ook hé vandaag!!
volgend jaar ben ik hier ook weer van de partij!
tfietske is al gekuist nu nog mezelf in bad gooien...
kben de 55 ten lijve gegaan en twas de moeite! goed parcours naar mijn goeste en bijna alle leuke baantjes uit et gebuurte zaten der wel in denkik. toch jammer dat de sperrebos aka spitaalbos der niet inzat vandaag , vorig jaar was da de mooiste doorgang van alle TT's die erdoor gingen! leuk weertje ook hé vandaag!!
volgend jaar ben ik hier ook weer van de partij!