Welke tattoo ?

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Re: bevinding tattoo mack

Post by Sandcrawler »

trek 603 wrote:
Sandcrawler wrote:Griet,
Heb je al iets beslist of gevonden?
Nog heel goed adresje in Arendonk gekregen van maat van me.
Is een koppel tattoo-artiesten,vrouw doet de vrouwen en vice versa.
http://yggdrasiltattoo.fns.be/
Diezelfde maat had over Tattoo-Mack geen één goed woord over.
Vriend van hem had er een indiaan op héél zijn rug laten zetten en was er
content tot over tot de laatste afwerking,toen begon Mack zo van,hier
nog een beetje schaduw,daar nog beetje dit en,...het eindresultaat
trok naar't schijnt meer op Jezus dan op de oorspronkelijke indiaan.
Meningen lopen natuurlijk uiteen maar je maat zijn bevindingen over tattoo Mack zijn op zen minst vreemd want als er nu iemand is die uitermate bekwaam is en probeerd zen best tedoen om naar ieder wens te voldoen dan is hij het wel, heb ik trouwens zelf aan de lijve onder vonden, ik zou zeggen breng eens een bezoekje en je ziet genoeg,ook qua hygiene Top wat mij betreft en velen van mijn vriendekring kunnen dit beamen ! grtjs vele kilometers nog
Ja,
ik weet enkel wat er tegen mij is verteld.
HILSeT
Mountainbiker
Location: Vanalles, als het maar grote wielen zijn met dikke banden en liefst ne SingleSpeed

Post by HILSeT »

Nu mijn Avatar verdwenen is moet ik een nieuwe maken die alleen maar bij mij past, bij deze.

Wanneer je een tattoo laat zetten neem dan iemand met ervaring en referenties. Ik heb mijn dochter 2 jaar terug een tattoo kado gedaan voor haar 18e. Ik weet dat dat controversieel is maar kinderen worden nu eenmaal en vooral aangetrokken tot datgene wat ze niet krijgen. Ze heeft in eerste instantie heel hard nagedacht over wat het moest worden, dus iets wat inderdaad iets zecht over de persoon die er moet mee rondlopen en ook waar het ging komen. Best is toch een plaats die je kan bedekken indien nodig. Niet alle mensen appreciëren tattoos op dezelfde manier als wij. Zij kwam met een Ganesha, God voor wijsheid in het hindoeïsme. We hebben samen een gepaste tattooshop gevonden die ik echt kan aanraden, kwa hygiëne en afwerking echt top. Nl. www.xtremetattoo.be . Didde is een echt kunstenaar en weet wat hij doet. Bv. Die God heeft normaal een soort hakenkruis (Swastika) op zijn hand. In het hindoeïsme betekent het “goed” en dus een andere betekenis dan waarvoor wij dat kennen, maar dat hebben we wijselijk niet laten zetten. Ook het aanpassen van de tattoo tot ze volledig goed is is belangrijk. Zie hier de tattoo van mijn dochter die na het zetten wordt afgeplakt met steriele tape, zodat het vocht de genezing en de tattoo ten goede komt. Ik hoop dat de Ganesha haar nog lang wijsheid mag brengen.

Ook ik heb me dan laten verleiden tot een persoonlijk tattoo, die mijn naam draagt en een toepasselijke ketting helemaal rondom de arm, vooral de afwerking met witte inkt is extra heavy aan de binnekant van de arm;-) Zo komt deze net onderuit het shirt tijdens het biken en dat geeft me energie!
Image
Image
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

HILSeT wrote:Image
Mooi,
waar op 't lichaam is die geplaatst?

Eventueel met grote foto van de dochter 8) 8) 8) :lol:
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

el gordo wrote:
HILSeT wrote:
Mooi,
waar op 't lichaam is die geplaatst?

Eventueel met grote foto van de dochter 8) 8) 8) :lol:
ik gok op de onderrug! :wink:
Jens500
Mountainbiker

Post by Jens500 »

Dirty Daddy wrote:
Kresj wrote:
fast_bunny wrote: tips :
- waneer er tekst in moet , kies voor een latijnse spreuk of japanees , das wat mooier dan engels of nederlands
prachtige tip, echt, ge moest eens weten hoeveel mensen er rondlopen met chinese tekens (ja japans schrijft ge ook met chinese tekens) op hun lichaam die een totaal andere betekenis hebben dan wat er had moeten staan...
wat niet weet, niet deert natuurlijk, tenzij ge een oosters iemand tegenkomt die u ineens heel raar aankijkt en begint te lachen... :wink:

Heb zelf Chinese letters op men onderarm staan....Heb deze door "ne chinees" laten schrijven en zijn daarna direct op men arm gezet...het is zelfs dieje kerel zen geschrift...
google vertaler :lol: :lol: :lol:
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

ik heb 4 tattoo's waaronder de naam van mijn vrouw in het chinees achteraan mijn nek. Toen ze net gezet was gingen wij eten bij ons plaatselijk chinees restaurant en gevraagd aan de dienster wat er stond en ze zei gelukkig de naam van mijn vrouw
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

kevinvt wrote:ik heb 4 tattoo's waaronder de naam van mijn vrouw in het chinees achteraan mijn nek. Toen ze net gezet was gingen wij eten bij ons plaatselijk chinees restaurant en gevraagd aan de dienster wat er stond en ze zei gelukkig de naam van mijn vrouw
Anders was het toch te laat zenne...
remco1985
Mountainbiker

Post by remco1985 »

Griet wrote:
Sandcrawler wrote:
Fully Fetzl wrote: vandaar dat je naar een goeie tattoo artiest moet stappen en hem een ontwerp moet laten maken op basis van elementen die je er in verwerkt wil zien...
dat kost misschien wel wat meer, maar je gaat echt iets persoonlijks en unieks hebben...
Dat is een héél belangrijk punt.
Griet,naar wie was je van zin om te gaan?
Bij Mack tattoo in Beerse. Ken je mss wel.
Ik zie dat jij van Rijkevorsel bent, vlak in de buurt dan.
heb van hem ook al een paar, de ene al beter als de andere haha :-D
Benneke
Mountainbiker

Post by Benneke »

Michael Jackson aan de binnenkant van de rechteronderarm :-)
MirFlash
Mountainbiker

Post by MirFlash »

Benneke wrote:Michael Jackson aan de binnenkant van de rechteronderarm :-)
Yeah de bier guru ... of gaat het over de zanger :roll:
Post Reply