Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Op dit forum moet alles duur en licht zijn, anders tel je niet mee.
Ben deze namiddag wat op de baan gaan rijden.
De nieuwe 29er bleef op stal en ben met de goed gerodeerde 26 inch gaan rijden. Bolt gewoon stukken beter.
Dat gaat hier nog leuk worden
Naar 't schijnt bollen die dingskes wel goed, wil er me ook eentje ineensteken....Ene keer een zwaar ding begint te rollen kunt ge het ook niet meer tegenhouden
Mijn 29'er weegt ca 5 kg zwaarder als mijn 26'er; waarvan ongeveer dik 1,5 kg in de wielen/banden zit.
Vorige week op een wedstrijd van 22 km met pakken minder training en de zwaren SS toch wel een spectaculaire 10 sec trager gereden als vorig jaar op een lichtere racebak met vitessen... zware wielen zijn brol jah
Uiteraard zal m'n bike iets beter bollen met lichtere wielen, maar m'n plezier zal er niet evenredig de hoogte mee ingaan hoor.
Gisteren de knoop doorgehakt en mijn fiets weest kopen: het wordt de cannondale flash f3. Hij wordt normaal vrijdag al geleverd. Kan niet wachten, zal aftellen worden naar mijn eerste bike . Merci voor de tips! Voorlopig 29er's laten voor wat het is. Liever een goede 26er dan een middelmatige 29er. Ik zie wel als ik wat meer rij ervaring heb...