Zo 06/03/2011 Anzegem :: Boerderijentocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Rock Rider wrote:
steenbakkers zitten er niet echt in de organisatie... maar mijn madam geeft er wel les en zal aan de bevoorrading staan bij een zaaltje van Clovis Matton... #-o
Bv in Tiegem, beneden de kerk ?
Ben van plan om met de fiets in te pikken net na dit stukje.
Zie wel hoe ik de dag ervoor Brakel overleef, kan dan altijd stukske afsnijden in Tiegem, om me dan in Anzegem in te schrijven.
Nu spitaalbossen er niet inzitten hoop ik op een mooie passage in 'Bouvelo'.
Na de namiddagwandeling (met mijn madam en gevolg) kan ik (zoals uw madam) een weekske recupereren :-D
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

meester biek wrote:
Rock Rider wrote:
steenbakkers zitten er niet echt in de organisatie... maar mijn madam geeft er wel les en zal aan de bevoorrading staan bij een zaaltje van Clovis Matton... #-o
Bv in Tiegem, beneden de kerk ?
Ziet er inderdaad naar uit ...

Ook aanwezig voor de kleinste kidsafstand, aangezien er zeker ene Zanneis Jr. en misschien zelfs (als het gans de week droog blijft) een 2e Zanneis Jr. meekomt ... =D> =D>
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

Daar mijne kleinsten ronaldinho zondag in en tegen Zulte Waregem moet sjotten,zie ik de kans om 's morgens vroeg weg te glippen richting Anzegem!! :bounce: :bounce: Toerke van 40 km doen,doucheke nemen en vliegensvlug naar 't voetbal!!Kzal daar dan wel ne aprés nemen!! :wink: greetings...
dingo 8)
barty
Mountainbiker

Post by barty »

dark dingo wrote:Daar mijne kleinsten ronaldinho zondag in en tegen Zulte Waregem moet sjotten,zie ik de kans om 's morgens vroeg weg te glippen richting Anzegem!! :bounce: :bounce: Toerke van 40 km doen,doucheke nemen en vliegensvlug naar 't voetbal!!Kzal daar dan wel ne aprés nemen!! :wink: greetings...
dingo 8)
:off:

Hey Dingo, de kantine van Zulte-Waregem is tevens één van mijn vaste plaatsen voor nen après....laat je nog een druppelke alcohol voor mij over?? :wink: :drunk:
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Hoe ligt het parcour er momenteel bij,valt het mee?
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

zelf heb ik het deze week niet gedaan door batibouwverplichtingen, maar ik denk dat het heel goed zal meevallen... Een week geen regen is perfect voor een parcours als dit.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

@Rock Rider bedankt zal zien of ik 2 dagen achter elkaar rijd,te zien wat er zaterdag avond op agenda staat #-o
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

barty wrote:
dark dingo wrote:Daar mijne kleinsten ronaldinho zondag in en tegen Zulte Waregem moet sjotten,zie ik de kans om 's morgens vroeg weg te glippen richting Anzegem!! :bounce: :bounce: Toerke van 40 km doen,doucheke nemen en vliegensvlug naar 't voetbal!!Kzal daar dan wel ne aprés nemen!! :wink: greetings...
dingo 8)
:off:

Hey Dingo, de kantine van Zulte-Waregem is tevens één van mijn vaste plaatsen voor nen après....laat je nog een druppelke alcohol voor mij over?? :wink: :drunk:
'k zal zien wa 'k kan doen!! :wink: naargelang den dorst na de rit!! :drunk: :roll:
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

Turfke wrote:Zal hier ook nog eens starten.
Zijn er trouwens nog werken richting Anzegem (als ge van Kortrijk komt E17)?
hallo willem, zal aanwezig zijn om 8u, ok?
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

We zullen hier ook eens van de partij zijn, hopelijk met een stralende zon.
Post Reply