amai, volgende keer bril opzetten! Ben er 2 tegen gekomen met een joekel van ne kodak... en je gaat me nu niet zeggen dat die speciaal voor mij kwamen zennesvennus wrote:Zijn er fotos getrokken??? Niemand onderweg zien staan ze, juist ene met een klein filmcamerake.beginner1978 wrote:en de foto's??
Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
beginner1978
- Mountainbiker
Post by beginner1978 »
- svennus
- Mountainbiker
Dat kan heel goed zijnbeginner1978 wrote:amai, volgende keer bril opzetten! Ben er 2 tegen gekomen met een joekel van ne kodak... en je gaat me nu niet zeggen dat die speciaal voor mij kwamen zennesvennus wrote:Zijn er fotos getrokken??? Niemand onderweg zien staan ze, juist ene met een klein filmcamerake.beginner1978 wrote:en de foto's??
- Hermans
- Mountainbiker
- Location: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)
Ik was vertrokken voor de 60 km, bij de laatste wissel problemen met slepende remmen en dan maar parkoer van 45 beginnen volgen, kwam in totaal op 39kmkawa wrote: Wel voor de 34km gekozen en onderweg terug ergens aangesloten op de 45km, kwam in totaal toch nog aan 36km.
Toch wel een dikke pluim voor de organisatie, supertocht en alles er omheen.
Spijtig van het weer maar dat heb je niet in de hand.
Tot volgend jaar!
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Schoon filmkes mannen. Was al die dabber al vergeten maar nu ik dat weer terug zie hoop ik toch dat het volgend jaar wat droger zal zijn!!!!rony_rabijns wrote:Het gefilmd verslag van onze 60 km is online te bekijken via www.dabbers.be Het zijn maar 3 delen geworden omwille van de vele modderspatten en regendruppels op de lens.
deel 1 gaat tot aan de eerste splitsing.
deel 2 bevat o.a. de Keiheuvel en de modderstrook langs "de rode beek" (tussen bevoorrading 1 en 2) inclusief het gesakker van Danny die daar tegen de vlakte ging.
deel 3 bevat Danny's poetsbeurt onderweg, de tweede bevoorrading, de tracks in Lommel, de Tongerlo's en dat ellendige laatste stuk langs het Kanaal.
www.dabbers.be
- big-Mac
- Mountainbiker
't is ook nie gemakkelijk goed. Nu was het in de most en omgeving te vettig en van de zomer op onze marathon waren ze allemaal aan het blazen dat het te droog was.
Ik vond het ondaks het slechte weer toch plezant. Wel spijtig dat hierdoor onze geplande aprés in het water gevallen is.
ps. Lowie, mercie voor de tip i.v.m. de mensen van het groen. Ik weet deze week wat te doen.

Ik vond het ondaks het slechte weer toch plezant. Wel spijtig dat hierdoor onze geplande aprés in het water gevallen is.
ps. Lowie, mercie voor de tip i.v.m. de mensen van het groen. Ik weet deze week wat te doen.
Er is wat gefilmd en wat gefotografeerd, maar in beperkte mate en voor intern gebruik voor volgende editie.svennus wrote:Zijn er fotos getrokken??? Niemand onderweg zien staan ze, juist ene met een klein filmcamerake.beginner1978 wrote:en de foto's??
De filmers/fotograaf van dienst waren meester Jos en me myself I.
fotokes en dank :
In naam van Fernand en de rest van het organisatie-team wil ik alle bikers bedanken om zo talrijk in deze barslechte omstandigheden een tocht te komen fietsen.
Dat betekent voor ons dat jullie onze inspanningen weten te waarderen.
Dank gaat ook uit naar de onontbeerlijke logistieke en financiële steun om zulke organisatie op poten te krijgen.
Onze speciale dank gaat evenwel naar het legertje van 120 vrijwilligers waarvan er velen de regen moesten trotseren.
Zij offerden als club- of verenigingslid of uit sympathie (een deel van) hun dag op om jullie zo goed mogelijk in de watten te leggen.
organisatie-team : Wezel Drivers en vzw Buurtwerk Wezel.
Fotokes : Hier vind je een reeks foto's die ik zondag genomen heb :
https://picasaweb.google.com/lowiem1/Mt ... yYnL6t_sXQ#
Moesten jullie bepaalde foto's in hoge resolutie willen, stuur me dan een pb met emailadres.
In naam van Fernand en de rest van het organisatie-team wil ik alle bikers bedanken om zo talrijk in deze barslechte omstandigheden een tocht te komen fietsen.
Dat betekent voor ons dat jullie onze inspanningen weten te waarderen.
Dank gaat ook uit naar de onontbeerlijke logistieke en financiële steun om zulke organisatie op poten te krijgen.
Onze speciale dank gaat evenwel naar het legertje van 120 vrijwilligers waarvan er velen de regen moesten trotseren.
Zij offerden als club- of verenigingslid of uit sympathie (een deel van) hun dag op om jullie zo goed mogelijk in de watten te leggen.
organisatie-team : Wezel Drivers en vzw Buurtwerk Wezel.
Fotokes : Hier vind je een reeks foto's die ik zondag genomen heb :
https://picasaweb.google.com/lowiem1/Mt ... yYnL6t_sXQ#
Moesten jullie bepaalde foto's in hoge resolutie willen, stuur me dan een pb met emailadres.
Last edited by lowie on Thu 03 Mar 2011 09:34, edited 3 times in total.