Zo 27/02/2011 Gelrode

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Mooie tocht, volgend jaar opnieuw dus... en met nog meer afspuitmogelijkheden :oops: als 't kan.... kreeg toch wat koud na het lange wachten. Maar toch ne dikke proficiat voor de organisatie met het uitstippelen van mooie afdalingen en een paar toffe singletracks.

Eén ding wil ik nog effe kwijt... de gepensioneerden kom je de zaterdag niet alleen tegen in de supermarkt... jawel ook de zondagmorgen op een mtb-parcours #-o en dan nog juist op een singletrack bergop :-? alhoewel de dames wel vriendelijk waren, toch zo'n ouwe nurk die helemaal niet opzij ging en wat opmerkingen maakte van " die moeten hun bewijzen " [-X zo'n anti-bikerke denk ik... :roll:
Nog een tiental jaar en ik behoor ook tot die categorie, amai hopelijk word ik niet zoals diene nurk :lol:
ps; Phille... mooi filmpke =D>
phille
Mountainbiker

Post by phille »

beste W817 ik vind ook ni dat diene gepensioneerde moet afstappen en u moet voorbij laten zenne
Astamoës
Mountainbiker

Post by Astamoës »

Lap, alweer een coalitie geaborteerd! MTB-en is about biking en niet about afstappen!
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Post by Bulls69 »

phille wrote:beste W817 ik vind ook ni dat diene gepensioneerde moet afstappen en u moet voorbij laten zenne
Ik vermoed dat W817 het hier over een groepje gepensioneerde wandelaars heeft die wij ook door het draaien en keren in een bosje in Gelrode 2 keer tegenkwamen binnen de 5 minuten, je zal daar als gepensioneerden op uw (wandel)pad maar enkele honderden bikers tegenkomen #-o je zou je voor minder opgejaagd voelen :lol: . Vooral wederzijds begrip blijven tonen, leven en laten leven :wink:
phille
Mountainbiker

Post by phille »

oeps :oops: ik had het ni door, tja gedeelde paden, als diene nurk ni wil opzij gaan wie is dan de morele overwinnaar (ge moogt wel gene voet aan de grond zetten dan he) zo erachter surplacen ik zou ni liever willen, en hem zo net niet raken, looooool
W817
Mountainbiker

Post by W817 »

Inderdaad Phille, ik had het over die wandelaars, en ik heb zeker voor iedereen respect... we kregen zelfs aanmoedigingen van de meeste... maar die ene ging echt wel plots voor mijn fietske wandelen en ikke surplacen tot ik voorbij kon... had zelfs niets gezegd hoor. Ik vond dit ook niet erg, maar zijn opmerkingen verraadde dat hij echt wel niet van bikers hield. Leven en laten leven is ook mijn motto :wink:
DudeWithBike
Mountainbiker
Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur

Post by DudeWithBike »

Astamoës wrote:Met een Cube reactionmoteur moet dat mogelijk zijn...
LOL! Het vloke misschien wel maar de pootjes zullen dan toch wel serieus wa omwentelingen per minuut moeten maken denk ik...
Post Reply