Zo 27/02/2011 Aywaille :: 4ième la Perce Neige

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

phille wrote:Beny, wij hebben werkelijk liggen baggeren in gelrode (wat te verwachten was) ik heb vaak gedacht toeme had ik nu maar eens eindelijk eens naar Amai gegaan ...
Ik zeg niet dat wij een droge ondergrond hadden hé :drunk:
De stukken bergop waren eigenlijk nog het makkelijkst
De stukken plat langs de rivier vond ik vooral zwaar
En bergaf was het soms hilarisch :-D
GuntherW
Mountainbiker

Post by GuntherW »

Schonen toer!
Ik had het echt zwaar bergaf, ik kreeg de fiets niet onder controle.
De stukken langs de ambleve vond ik wel wat minder.

G.
ruuducati
Mountainbiker
Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Post by ruuducati »

GuntherW wrote:Schonen toer!
Ik had het echt zwaar bergaf, ik kreeg de fiets niet onder controle.
De stukken langs de ambleve vond ik wel wat minder.

G.
Na een schuiver over die rotsachtige ondergrond langs de Amblève is m'n fiets na een zijwaartse rol -kreeg pedalen niet uitgeklikt- gedeeltelijk in de Amblève gesukkeld!
Die wat na mij kwamen moeten nogal gelachen hebben!
phille
Mountainbiker

Post by phille »

allez eindelijk eens met een paar zottekes ni voor Gelrode gekozen maar wel voor Awaille (2012) en wat blijkt : hier ligt verdekke nog meer moor dan in Gelrode. Komt daar nog eens die hms bij maw de gemiddeldes lagen niet echt hoog :-)
MAAR eigenaardig genoeg waren we alle 4 zeer blij te zijn geweest, ondanks de moor, regen en lage temperaturen
De eerste "pain sossis" van 2012 is een feit geweest :-)
Afpijling was voldoende, een soepke in die kou had gemogen en een afspuitstand om van te wenen (en da met zo'n massa water op 100m)
Video verslagske in de loop van de week, en mijn excuses dat ik topic 2011 terug ophaal ...
JB
Mountainbiker

Post by JB »

phille wrote:allez eindelijk eens met een paar zottekes ni voor Gelrode gekozen maar wel voor Awaille (2012) en wat blijkt : hier ligt verdekke nog meer moor dan in Gelrode. Komt daar nog eens die hms bij maw de gemiddeldes lagen niet echt hoog :-) MAAR eigenaardig genoeg waren we alle 4 zeer blij te zijn geweest, ondanks de moor, regen en lage temperaturen De eerste "pain sossis" van 2012 is een feit geweest :-) Afpijling was voldoende, een soepke in die kou had gemogen en een afspuitstand om van te wenen (en da met zo'n massa water op 100m) Video verslagske in de loop van de week, en mijn excuses dat ik topic 2011 terug ophaal ...
Hoi, We zijn ook daar geweest, een goeie opener voor het seizoen. Niet te extreem en toch wat meer pit dan de winter tt van bij ons. En niet te vergeten de mooie vergezichten. grt. Ps. was jij diegene met de camera in de rugzak en een losse lens?
phille
Mountainbiker

Post by phille »

nope, de mijne staat op mijne kop en mijne camelback is dringend aan vervanging toe, maar was wel blij dak mijne nieuwe nog ni gebruikt had op deze rit ...
sjappie
Mountainbiker

Post by sjappie »

Mooie start van het Ardennen seizoen. De conditie is nog verre van goed, maar heb de smaak toch weer te pakken. kijk alvast uit naar spa :bounce: :bounce:
Enfant terrible
Mountainbiker

Post by Enfant terrible »

Hier ook de lange gedaan, klimtraininkske...
Gps gaf 725 hm aan, vind ik toch niet min op 36Kms.
Al bij al leuke tocht, jammer van de modder en de regenbui.
Goede organisatie.
julie
Mountainbiker

Post by julie »

Ik ben hier ook geweest. Kennelijk als ik de commentaren lees, was de tocht bijna hetzelfde als vorig jaar?
Het eerste stuk was ok, maar na de 1ste bevoorrading, werd het wel erg modderig. Persoonlijk vind ik ook niet echt dat ze het mooiste uit de omgeving hebben gehaald. Je wil het natuurlijk niet te zwaar maken, want het is nog erg vroeg in het seizoen, maar dit vooral brede wegen, niet echt technisch. De modder maakte het gelukkig dan maar weer, wat technischer.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

video verslagje op onze site bij de ritverslagen
Post Reply