vorig jaar was dit hééél mooi! Toen moeste ik m'n fietske 1 of 2 keer ontsneeuwen om de derailleurs terug in dienst te nemen))
dus dit jaar zeker aanwezig en mss voor de chrono!
Zo 06/03/2011 Spa :: 21ème Randonnée du Spa VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ache wrote:vorig jaar was dit hééél mooi! Toen moeste ik m'n fietske 1 of 2 keer ontsneeuwen om de derailleurs terug in dienst te nemen))
dus dit jaar zeker aanwezig en mss voor de chrono!
het gaat toch stillekes aan moeteen stoppen met regenen. anders gaat ge moeten stoppen om al het slijk van uwe fiets te doen....
Ief
- Docteur Dérailleur
- Mountainbiker
Post by Docteur Dérailleur »
vorig jaar enig mooi door de sneeuw en ijs...
iemand die weet of het nu baggeren is met grote of met kleine G?
iemand die weet of het nu baggeren is met grote of met kleine G?
Zondag in Aywaille:blades wrote:wil ook wel nekeer weten hoe d'ardennes der nu bijliggen. Kom ik ook af
Zonder problemen kon er geklommen worden. Beetje baggerren als ge langs rivieren reed. In de afdalingen was het glibberen geblazen!
Als ge het KMI moet geloven is er zaterdag kans op regen (overwegend droog) en zondagmorgen koud maar droog!
...
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
In de filmkes van vorig ja kan je zien dat er door riviertjes gereden werd.martin b. wrote:hey
Kan er iemand me zeggen of we daar een of andere riviertje door moeten ? Tis voor te weten dat ik mijn winter fiets zomer moet meenemen .
Martin
Of ik er dit jaar weer bij zal zijn is niet zeker. Ben weer eens ziekjes.
Hey FonsFons Moors wrote:In de filmkes van vorig ja kan je zien dat er door riviertjes gereden werd.martin b. wrote:hey
Kan er iemand me zeggen of we daar een of andere riviertje door moeten ? Tis voor te weten dat ik mijn winter fiets zomer moet meenemen .
Martin
Of ik er dit jaar weer bij zal zijn is niet zeker. Ben weer eens ziekjes.
Bedankt om eern paar filmpjes doortesturen . Dat er vorig jaar door water werdt gereden had al gezien . Maar het gaat om dit jaar ,zal voor alle zekerhied men winter veloke maar meenemen . Spoedig herstel en tot zondag misschien ?
martin b.