dag allemaal ,
was top veldtocht ,prima organisatie .hele goede bewegwijzering heel mooi parcours ,zeker de moeite .
spijtig van de regen .
toppie volgende keer terug van de partij .
slijkduivel peter
Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
peter special
- Mountainbiker
-
peter special
- Mountainbiker
Post by peter special »
dag allemaal ,
was top veldtocht ,prima organisatie .hele goede bewegwijzering heel mooi parcours ,zeker de moeite .
spijtig van de regen .
slijkduivel peter
:
spijtig van de regen .
slijkduivel peter
Ik vond het een bangelijk parcour
...Voor de tijd van het jaar in ons Belgiëlandje lag het er toch niet zo slecht bij
. 6 maanden terug verfoeide ik nog de losse zandstroken en de modder maar nu de conditie wat beter is geef ik er goei chasse patat op in die stroken
en de asphaltstroken, ja.. het is hier nu eenmaal geen groot bos hé
. Ik heb me in ieder geval goed geamseerd. aan de organisatie : TOP
.
- lucvandeuren
- Mountainbiker
Post by lucvandeuren »
Prima organisatie. Heb de 70 km gereden en heb er geen spijt van. Alles netjes uitgepijld en goede bevoorrading. Op de 60 en de 70 was het wel een stuk minder druk. Wel hadden ze voor mij persoonlijk het stuk modderbaggeren langs de beek er tussen uit mogen laten. Nee niet het stuk net over de grote baan (zie vorige topic) maar wel tussen de eerste en de tweede bevoorrading. Het was mss beter geweest om daar de mensen de keuze te laten zoals dat al vaker is geweest bij andere toertochten. Je kan daar nl netjes over de betonbaan verder rijden om op hetzelfde punt uit te komen. Wij zijn volgend jaar zeker weer van de partij. Let's bike
Wij zijn met z'n drieën ook lekker mee komen baggeren in Wezel
Zoals steeds was de organisatie uitstekend, er zijn weinig toertochten waar de bepijling en de vooropgestelde kilometers zo correct zijn
Het weer zat spijtig genoeg weer niet mee, maar ja.. dat geeft aan de hele onderneming wel een heroisch tintje
En de wetenschap dat na al die inspanningen een lekkere Tongerlo op ons stond te wachten verzachtte flink de pijn!
De sfeer in de tent achteraf was toch zeker optimaal dus denk ik dat we ons met velen weer eens goed geamuseerd hebben 
Inderdaad, zo gauw als de splitsing van de 45 en 70 voorbij was, was er niet veel leuk meer aan. Ik ben aan de brug in Gelderhorsten recht naar de tent gefietst. Was ook een beetje verkleumd van de koude wind en regen. Deel 1 viel goed mee. Het weer heeft jammer genoeg de pret een beetje bedorven.Edlisjas wrote:Organisatie was inderdaad top.
Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
mooi tochtje , exept naast da rooi water ...
mooi tochtje jammer dat t nat , en koud was ,
ma een opmerking , da stuk naast die beek met da ROOI water , is zelfs als t droog is supervettig , hope dat ze t de volgende er is een keertje uitlaten ,
van de 4 keer nooit droog geweten daar .....
jammer van de zon , en ja t mooieste stuk was na de 2 e bevoorrading op de 70 ...
helaas bleven men compagnions in bed liggen , en dacht ik met momenten alleen aan t fietsen te zijn ...
diene tongerloo , was as een engelke da op u tong pist ...
nog , nog ...
tot de volgende , en vergeet die matten aan da ROOI water ni he
)
ma een opmerking , da stuk naast die beek met da ROOI water , is zelfs als t droog is supervettig , hope dat ze t de volgende er is een keertje uitlaten ,
van de 4 keer nooit droog geweten daar .....
jammer van de zon , en ja t mooieste stuk was na de 2 e bevoorrading op de 70 ...
helaas bleven men compagnions in bed liggen , en dacht ik met momenten alleen aan t fietsen te zijn ...
diene tongerloo , was as een engelke da op u tong pist ...
nog , nog ...
tot de volgende , en vergeet die matten aan da ROOI water ni he
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
Ne echte MTB'er neemt er bagger modderstroken bij... Da hoort ook bij deze sport ! ZEKER in de winter...Edlisjas wrote:Ik heb absoluut geen moeite met wat modder maar er zaten enkele stroken in (oa langs die beek) die men er misschien beter uitgelaten had. Ik heb daar met enkele "locals" gesproken die zeiden dat het daar zelfs in de zomer zeer vettig was. Maar soit, 80% van het parcour was goed te rijden. Ook spijtig van die lange asfaltstroken langs het kanaal.lowie wrote:baggerstroken : kan je mij een locatie noemen waar er met dit weer geen baggerstoken zijn ? (Toemboektoe ?)Edlisjas wrote:Organisatie was inderdaad top.
Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
parcours : jammer, want de echte fun (met idd de droogste stroken) begint ná de 1ste bevoorrading
We hebben 2 uur in de auto gezeten voor deze tocht en we verwachtte er veel van maar onze verwachtingen werden niet ingelost.
Voor gratis friet, tombola's ed ga ik niet naar een toertocht maar naar een Vlaamse kermis ...
De organisatie en bepijling was dan weer van een ongekend hoog niveau!
Anders moete met uwe driewieler opt strand gaan spelen !
-
Hell Yeah !
- Mountainbiker
Post by Hell Yeah ! »
T'was de moeite ! Zeer mooie organisatie ... TOP !!!
Ik heb de 70 gereden, laatste 10 was het beste er wel af
Vooral de aanhoudende regen maakte het zeer lastig, opt einde was ik volledig doorweekt ! MTB is ni voor poesies
See ya next time ...
Ik heb de 70 gereden, laatste 10 was het beste er wel af
Vooral de aanhoudende regen maakte het zeer lastig, opt einde was ik volledig doorweekt ! MTB is ni voor poesies
See ya next time ...