Ik heb absoluut geen moeite met wat modder maar er zaten enkele stroken in (oa langs die beek) die men er misschien beter uitgelaten had. Ik heb daar met enkele "locals" gesproken die zeiden dat het daar zelfs in de zomer zeer vettig was. Maar soit, 80% van het parcour was goed te rijden. Ook spijtig van die lange asfaltstroken langs het kanaal.lowie wrote:baggerstroken : kan je mij een locatie noemen waar er met dit weer geen baggerstoken zijn ? (Toemboektoe ?)Edlisjas wrote:Organisatie was inderdaad top.
Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
parcours : jammer, want de echte fun (met idd de droogste stroken) begint ná de 1ste bevoorrading
We hebben 2 uur in de auto gezeten voor deze tocht en we verwachtte er veel van maar onze verwachtingen werden niet ingelost.
Voor gratis friet, tombola's ed ga ik niet naar een toertocht maar naar een Vlaamse kermis ...
De organisatie en bepijling was dan weer van een ongekend hoog niveau!