Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

lowie wrote:
Edlisjas wrote:Organisatie was inderdaad top.

Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
baggerstroken : kan je mij een locatie noemen waar er met dit weer geen baggerstoken zijn ? (Toemboektoe ?)
parcours : jammer, want de echte fun (met idd de droogste stroken) begint ná de 1ste bevoorrading
Ik heb absoluut geen moeite met wat modder maar er zaten enkele stroken in (oa langs die beek) die men er misschien beter uitgelaten had. Ik heb daar met enkele "locals" gesproken die zeiden dat het daar zelfs in de zomer zeer vettig was. Maar soit, 80% van het parcour was goed te rijden. Ook spijtig van die lange asfaltstroken langs het kanaal.
We hebben 2 uur in de auto gezeten voor deze tocht en we verwachtte er veel van maar onze verwachtingen werden niet ingelost.
Voor gratis friet, tombola's ed ga ik niet naar een toertocht maar naar een Vlaamse kermis ... :wink:

De organisatie en bepijling was dan weer van een ongekend hoog niveau!
Willy D
Mountainbiker

Post by Willy D »

lowie wrote:

Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
baggerstroken : kan je mij een locatie noemen waar er met dit weer geen baggerstoken zijn ? (Toemboektoe ?)
parcours : jammer, want de echte fun (met idd de droogste stroken) begint ná de 1ste bevoorrading
'bedoel je niet de tweede bevoorrading? Nadien was het superfietsen!
Parcours: ook wat laten misleiden (in mijn antwerps dorpje heeft het vanmorgen NIET geregend), maar me toch supergeamuseerd! Stuk tussen de 2 bevoorradingen in was redelijk zwaar te noemen, veel modder, maar voor de eerste bevoorrading en na de tweede: schitterend fietsen. Aan de parcoursbouwer, ne ferme merci!!!

Wel serieus geergerd aan de afspuitstand: 'k sta daar ongelofelijk kou te lijden, en dan beginnen ze hun fietskes nie alleen af te spuite, ook de banden, schoenen en broek moesten proper gemaakt worden. 3 man voor mij, meer dan 20 minuten aanschuiven, redelijk belachelijk #-o
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Edlisjas wrote:
Ik heb absoluut geen moeite met wat modder maar er zaten enkele stroken in (oa langs die beek) die men er misschien beter uitgelaten had.

Voor gratis friet, tombola's ed ga ik niet naar een toertocht maar naar een Vlaamse kermis ... :wink:
Ik denk dat gij toch één van de weinigen zal zijn die het een slechte tocht vond.

Baggerstroken zijn volgens mij niet te vermijden met dit weer, maar ik heb toch ook mooie stukken voor m'n wielen gekregen.

Da stuk langs die beek, was dat onmiddellijk na het oversteken van een weg? Da vond ik een plezant stukske, ge zag ze daar stuk voor stuk stilvallen... :lol:
En dan is 't plezant om daar op uw gemakse voorbij te rijden.

Ik denk dat ge u na de bevoorrading wel had geamuseerd, er zaten zelfs mooie, droge stukken tussen.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

kawa wrote:
Edlisjas wrote:
Ik heb absoluut geen moeite met wat modder maar er zaten enkele stroken in (oa langs die beek) die men er misschien beter uitgelaten had.

Ik denk dat gij toch één van de weinigen zal zijn die het een slechte tocht vond.

Baggerstroken zijn volgens mij niet te vermijden met dit weer, maar ik heb toch ook mooie stukken voor m'n wielen gekregen.

Da stuk langs die beek, was dat onmiddellijk na het oversteken van een weg? Da vond ik een plezant stukske, ge zag ze daar stuk voor stuk stilvallen... :lol:

Ik denk dat ge u na de bevoorrading wel had geamuseerd, er zaten zelfs mooie, droge stukken tussen.
Ik heb zeker ook mooie stukken voor mijn (grote) wielen gehad maar als je twee uur in de auto zit mag het iets meer zijn. Soit, volgende keer beter weer!
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

het was met momenten vettig ja, maar waar je nu ook gaat ne tt in droge toestand is altijd mooier dan zo nat.
sonny_g
Mountainbiker

Post by sonny_g »

terug van de 70km, maar de laatste 5 was de power uit de bene spijtig want dat waren nog mooie slot km's!

hopelijk zijn de weergode volgend jaar beter gezind! K****t regen :evil: :-)
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

lowie wrote:

Ik vond het parcours prachtig!! Ik amuzeer mij iedere week.. maar deze rit was subliem!! Slechts 1 keer overkop vol int slijk.. douchke achteraf :-) Bedankt Lowieke!
bikerwalt
Mountainbiker

Post by bikerwalt »

ja, steenrijen ik heb ook genoten van de tocht.maar fietske kan nieuwe tandwielen ,ketting en remblokken gebruiken.Voor mijn part mag het droger worden.Maar ja dat hoort erbij zeker.Mij mogen ze volgend jaar terug verwachten =D>
UBO
Mountainbiker

Post by UBO »

Vandaag vertrokken voor de 45, maar door de modder en chainsuck toch maar voor de 34 gegaan. Kl*te! volledig de tocht op het buitenblad gereden, gelukkig dat de benen inorde waren zonder ergens stil te vallen. Toch een dikke proficiat voor de organisatie: voor 3 à 4 euro een gratis tongerlo en ne friet met ne hamburger, een bevoorrading waar je niets te kort kwam =D>.
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Edlisjas wrote:
kawa wrote:
Edlisjas wrote:

Ik heb zeker ook mooie stukken voor mijn (grote) wielen gehad maar als je twee uur in de auto zit mag het iets meer zijn. Soit, volgende keer beter weer!

Zijn jullie vanuit Dorne over Brussel naar Balen gereden? :lol: :lol: :wink:
Post Reply