Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Roel K
Mountainbiker

Post by Roel K »

Door de regen gekozen voor de 45km.
Organisatie was Top!!! =D> =D> =D>

Het weer en de benen (en daardoor ook de goesting) véél minder :(

Hopelijk volgend jaar beter weer [-o<
De Stadsdichter
Mountainbiker

Post by De Stadsdichter »

prachtige organisatie door het slechte weer toch maar de 45 km afgewerkt.Nadien in de tent gehoord dat er toch nog veel bikers aanwezig waren? :drunk:
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Net terug thuis.

Heb mezelf overtroffen vandaag, met zo'n slecht weer toch gaan rijden... :lol:

Wel voor de 34km gekozen en onderweg terug ergens aangesloten op de 45km, kwam in totaal toch nog aan 36km.

Vettig tochtje, maar 't was toch plezant. En wat een volk voor zo'n slecht weer.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Organisatie was inderdaad top.

Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
looike
Mountainbiker

Post by looike »

ook juist terug van deze zeer geslaagde tocht !!!
parking, parcours, bevoorrading alles was top =D>
de gratis tongerlo met kaas 2 km voor het einde :drunk:
en de friet met de snack :drunk:
dan de tombela nog waar mijne maat nog ne buitenband gewonnen had, het kon niet op vandaag.

mij zien ze hier volgend jaar zeker terug !!!
=D> =D> =D> =D> =D>

www.bikefunteam.be
Hans wynants
Mountainbiker

Post by Hans wynants »

ook juist een lekker badje genomen hier thuis,

we hebben gekozen voor de 23km , deels door het slechte weer, deels door een nieuw lid die nog niet echt op een snel tempo zit en deels omdat ik vandaag zeker op tijd thuis moest zijn omdat men zoontje word gedoopt om 14.30! :-D

heb vandaag wel wat niners tegengekomen!

2 emd's (1 snelle met een medium en vaste niner vork heb hem ff proberen te volgen maar da was geen goed idee, die zen conditie was dubbel van de mijn geloof ik !! )
1 air tang SS
1 air white aan de kasteelbierstand.

super TT , ik kom zeker terug volgend jaar, hopelijk droger en met meer conditie
:-D
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Edlisjas wrote:Organisatie was inderdaad top.

Vertrokken voor de 60 km maar aan de tweede bevoorrading recht naar de start/aankomst gereden wegens zeer teleurstellend parcours. Veel asfalt en veel baggerstroken. Aan de bevoorrading waren er meer teleurgesteld door het parcours.
baggerstroken : kan je mij een locatie noemen waar er met dit weer geen baggerstoken zijn ? (Toemboektoe ?)
parcours : jammer, want de echte fun (met idd de droogste stroken) begint ná de 1ste bevoorrading
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Hans wynants wrote:ook juist een lekker badje genomen hier thuis,

we hebben gekozen voor de 23km , deels door het slechte weer, deels door een nieuw lid die nog niet echt op een snel tempo zit en deels omdat ik vandaag zeker op tijd thuis moest zijn omdat men zoontje word gedoopt om 14.30! :-D

heb vandaag wel wat niners tegengekomen!

2 emd's (1 snelle met een medium en vaste niner vork heb hem ff proberen te volgen maar da was geen goed idee, die zen conditie was dubbel van de mijn geloof ik !! )
1 air tang SS
1 air white aan de kasteelbierstand.

super TT , ik kom zeker terug volgend jaar, hopelijk droger en met meer conditie
:-D
Toen ge dien SS voorbijkwam gingde precies toch ok goe vooruit.
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

exact weet ik het niet, maar ik dacht dat jullie met zijn 1900 waren, waarvoor al een welgemeende proficiat ! =D>
En zeker met het Nederlandse buiensysteem dat het noordoosten van ons landje geteisterd heeft.
Sorry hiervoor noorderburen, maar jullie hebben ons, aan de accenten die ik tijdens het filmen en fotograferen heb gehoord, aardig gesteund !!
gem 10km/h
Mountainbiker

Post by gem 10km/h »

Prima organisatie!

Over de staat van het parcours valt niet te klagen: de meeste stukken van vandaag heb al eerder bereden onder andere omstandigheden, en dan zijn ze veel fijner.

Ik heb ook bijzonder weinig last gehad van de drukte: enkel in het begin, maar ik was om 8 u vertrokken, en de andere vroege vogels kozen massaal voor de 70km, denk ik, zodat ik de rest van de 34km in alle rust heb kunnen afwerken...
Post Reply