Zo 27/02/2011 Gelrode
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
net onder de douche uit en nog een beetke aan et bekomen van de TT.
Man ik heb mij goe mispakt op dat laatste stuk langs t'water.
Kheb daar nen serieuze klop van den voorhamer gekregen.
Maar toch proficiat aan de organisatie.Twas een mooie mengeling van vanalles.Twas toch weer een beetke baggeren door de regen van de afgelopen dagen.en die wind was ook weer daar.Net hetzelfde als vorig jaar.
Proficiat en tot volgend jaar.
Man ik heb mij goe mispakt op dat laatste stuk langs t'water.
Kheb daar nen serieuze klop van den voorhamer gekregen.
Maar toch proficiat aan de organisatie.Twas een mooie mengeling van vanalles.Twas toch weer een beetke baggeren door de regen van de afgelopen dagen.en die wind was ook weer daar.Net hetzelfde als vorig jaar.
Proficiat en tot volgend jaar.
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
Volgens mij ben ik u tegengekomen net voor de bevoorrading, rijd ge niet me de cdale me lefty en rohloff naaf en ne camera op uwen helm?phille wrote:weerom een MEMORABELE PRESLEYRIT
Tot aan de break was het Presley onwaardig maar daarna was het er RADIJS op, soms tot in het onmogelijke
filmpje volgt
De verwachtte tocht voor de wielen gekregen.
Voorgaande jaren vonden we dit steeds een knappe fietsrit, dit jaar dus ook.
Door de regen van de afgelopen dagen wijselijk gekozen voor de 45km.
Den Houwaert kunnen we een van de komende weken wel eens op fietsen.
De demerdijk hebben we links laten liggen, en rechtstreeks van Aarschot richting Gelrode gefietst. Mijn team maat was aan het onderkoelen door een iets intense omhelzing met de plaatselijke gracht. Correctie: goed gevulde gracht.
Voorgaande jaren vonden we dit steeds een knappe fietsrit, dit jaar dus ook.
Door de regen van de afgelopen dagen wijselijk gekozen voor de 45km.
Den Houwaert kunnen we een van de komende weken wel eens op fietsen.
De demerdijk hebben we links laten liggen, en rechtstreeks van Aarschot richting Gelrode gefietst. Mijn team maat was aan het onderkoelen door een iets intense omhelzing met de plaatselijke gracht. Correctie: goed gevulde gracht.
Amaai, ik heb mijne peeren gezien op de 60km. Spijtig dat na zo'n dijk van een tocht een oersaai stuk Demer moet komen. 1 keer serieus gevallen met mijn scheenbeen op een boomstam, 2 keer in de natte zachte modder gevallen.
Bevoorrading, bepijling en zelfs parking waren meer dan OK. Teleurstellend vond ik dan geen bewaakte fietsstalling en maar 3 (voor zover ik voorbij de ellenlange rij wachtenden kon zien) spuitlansen, ben toen teruggedraaid en heb hem thuis een verwenbeurt gegeven.
Wat nuchtere gegevens
, AVS: 14,7
en topspeed 62,3km/u, denk da de klotters moos toen 20m de lucht invlogen.
Nu ne filet-pur mee fritekes eten, mmmmmmmm
Voor de liefhebbers (http://connect.garmin.com/activity/70365414)
Bevoorrading, bepijling en zelfs parking waren meer dan OK. Teleurstellend vond ik dan geen bewaakte fietsstalling en maar 3 (voor zover ik voorbij de ellenlange rij wachtenden kon zien) spuitlansen, ben toen teruggedraaid en heb hem thuis een verwenbeurt gegeven.
Wat nuchtere gegevens
Nu ne filet-pur mee fritekes eten, mmmmmmmm
Voor de liefhebbers (http://connect.garmin.com/activity/70365414)
Genoeg slijk gefret voor vandaag. Vertrokken voor de 60km, onderweg getwijfeld of ik mss toch nie beter de 45 kon doen, aan de splitsing met de 45/60 efkes naar den tom waes in mezelf opzoek gegaan en snel gevonden en dus de 60km verder gezet en heb het me niet beklaagd. da laatste stuk naast het water kwam die met den hamer efkes om den hoek piepen maar heb hem kunnen weghouden. Na 63km en 771 HM was ik toch blij dat ik terug aan den auto stond.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
't was weer plezant vandaag ! gekozen voor de 45 km, en ga hier ni zagen over de modder want da doen de anderen al genoeg. 't wordt een plezante oefening, en ik geraak er stillekesaan gewoonweg aan gewend
Op één na, geen enkel pijlke gemist ; was ook ni moeilijk : volg het modderspoor. Da gemiste pijlke was op de baan
, en gelukkig hebben die toffe mannen achter mij me terug op men plaats gezet
.
Wat ne no-go is voor zo'n TT met toch wel allom bekendheid is het gemis aan bewaakte fietsenstalling
.
Da's waarschijnlijk om de bikers achteraf ni te lang laten blijven plakken ; voor mij reden genoeg om direct naar huis te rijden.
Op één na, geen enkel pijlke gemist ; was ook ni moeilijk : volg het modderspoor. Da gemiste pijlke was op de baan
Wat ne no-go is voor zo'n TT met toch wel allom bekendheid is het gemis aan bewaakte fietsenstalling
Da's waarschijnlijk om de bikers achteraf ni te lang laten blijven plakken ; voor mij reden genoeg om direct naar huis te rijden.