Zo 20/02/2011 Schaffen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
guidre
Mountainbiker

polar band

Post by guidre »

het was een mooi route, spijtig van de modder maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar.

Maar ik heb het volgende probleem:

ik ben mijne polar band vergeten in de kleedkamers.
Ik ben als allerlaatste gaan douchen omdat ik op de weg nog een uur extra heb getraind nadat ik de 50km heb gedaan.
Dus ik hoop dat de poetsgroep mijne band zou hebben gevonden.
Het is een zwarte polar band met een uitzendbakske op met de volgende gegevens: polar en wind. normaal staat er nog iets meer op maar ik heb dat uitgedaan met een zwarte stift zodat ik het verschil merk tov mijn partner.
Dus als iemand deze zou hebben gevonden, gelieve mij dan iets te laten weten.
Met vriendelijke groeten
Guido
dewout
Mountainbiker

Post by dewout »

Gisteren de 25 km komen doen met ons drietjes.. Hadden ook 28 km op de teller (van voor.. het achterwiel zal wel 32 km gedaan hebben na al dat "dabben" in de modder :P ) We hebben ons toch weer geamuseerd!
En het was inderdaad lekkere soep aan de bevoorrading =D>
remoo
Mountainbiker

Re: polar band

Post by remoo »

guidre wrote:het was een mooi route, spijtig van de modder maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar.

Ik ben als allerlaatste gaan douchen omdat ik op de weg nog een uur extra heb getraind nadat ik de 50km heb gedaan.
Het is een zwarte polar band met een uitzendbakske op met de volgende gegevens: polar en wind. normaal staat er nog iets meer op maar ik heb dat uitgedaan met een zwarte stift zodat ik het verschil merk tov mijn partner.
Met vriendelijke groeten
Guido
Uw polarband is bij mij, heb jij een voorstel om eraan te geraken
guidre
Mountainbiker

Re: polar band

Post by guidre »

remoo wrote:
guidre wrote:het was een mooi route, spijtig van de modder maar dat hoort erbij deze tijd van het jaar.

Met vriendelijke groeten
Guido
Uw polarband is bij mij, heb jij een voorstel om eraan te geraken
gelieve contact met mij op te nemen op mijn email adres
guido_dreesen@hotmail.com
alvast super bedankt
Slow Man
Mountainbiker

Wintervest

Post by Slow Man »

Iemand een zwart winter vest van Gore bike waer gevonden? Waarschijnlijk late hangen in de douches, het was daar zo druk op dat moment.
Post Reply