Efkes geleje een pompke gekocht voor men voorvork. Op het labelte aan tschap hing 27 euro of zoiets en aan de kassa betaalde ik 32
De prijzen in de winkel waren nog niet allemaal up to date zeiden ze
mij zien ze daar nie rap meer ...
Post by glimburger »
27 euro gemerkt? 27 euro betalen! Zo simpel zou deze jongen dat oplossen.kevx wrote:In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...
Efkes geleje een pompke gekocht voor men voorvork. Op het labelte aan tschap hing 27 euro of zoiets en aan de kassa betaalde ik 32euro.
De prijzen in de winkel waren nog niet allemaal up to date zeiden ze![]()
heu...kevx wrote:In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...
Efkes geleje een pompke gekocht voor men voorvork. Op het labelte aan tschap hing 27 euro of zoiets en aan de kassa betaalde ik 32euro.
Post by Vuul Ventje »
Ik denk dat je bij de verkeerde Test Aankoop zit.Jay Kay wrote: Ben dat nadien eens gaan nakijken op testaankoop: als ge u been stijf houdt, en ge haalt de politie erbij ben je in u recht: ze MOETEN u het aan de prijs verkopen waarmee het in de winkel gemarkeerd staat.
Ik had gewoon geen zin om een scene te maken, er zijn hier genoeg winkels in de buurt dus int vervolg ga ik daar mijn stuff halen...glimburger wrote:27 euro gemerkt? 27 euro betalen! Zo simpel zou deze jongen dat oplossen.kevx wrote:In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...
Ik heb in Geel ooit shimano schoenen gekocht en vond het personeel er ook ongeïteresseerd. De schoenen die ik er kocht waren wel erg gunstig van prijs. Het zal zoals overal een beetje geven en nemen zijn denk ik.
Je moet ook geen gezeik maken, ik heb ooit eens gehoord dat het de prijs is in hun computer, niet de prijs op het etiketje die de juiste prijs is.. Wie zegt dat jij het etiketje niet gewoon veranderd hebt ofzo.. Of dat het etiketje niet van een artikel van vorig jaar is..kevx wrote:Ik had gewoon geen zin om een scene te maken, er zijn hier genoeg winkels in de buurt dus int vervolg ga ik daar mijn stuff halen...glimburger wrote:27 euro gemerkt? 27 euro betalen! Zo simpel zou deze jongen dat oplossen.kevx wrote:In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...
Ik heb in Geel ooit shimano schoenen gekocht en vond het personeel er ook ongeïteresseerd. De schoenen die ik er kocht waren wel erg gunstig van prijs. Het zal zoals overal een beetje geven en nemen zijn denk ik.
geen gezeik meer bij vaneyck
gij werkt bij vaneyck zekerMC Staf wrote:Je moet ook geen gezeik maken, ik heb ooit eens gehoord dat het de prijs is in hun computer, niet de prijs op het etiketje die de juiste prijs is.. Wie zegt dat jij het etiketje niet gewoon veranderd hebt ofzo.. Of dat het etiketje niet van een artikel van vorig jaar is..kevx wrote:Ik had gewoon geen zin om een scene te maken, er zijn hier genoeg winkels in de buurt dus int vervolg ga ik daar mijn stuff halen...glimburger wrote: 27 euro gemerkt? 27 euro betalen! Zo simpel zou deze jongen dat oplossen.
geen gezeik meer bij vaneyck