Wielerspeciaalzaak Van Eyck Sport

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...

Efkes geleje een pompke gekocht voor men voorvork. Op het labelte aan tschap hing 27 euro of zoiets en aan de kassa betaalde ik 32 :roll: euro.

De prijzen in de winkel waren nog niet allemaal up to date zeiden ze #-o

mij zien ze daar nie rap meer ...
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

ik ga heel graag naar Dadizele nog nooit slecht gevaren daar
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

kevx wrote:In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...

Efkes geleje een pompke gekocht voor men voorvork. Op het labelte aan tschap hing 27 euro of zoiets en aan de kassa betaalde ik 32 :roll: euro.

27 euro gemerkt? 27 euro betalen! Zo simpel zou deze jongen dat oplossen.

Ik heb in Geel ooit shimano schoenen gekocht en vond het personeel er ook ongeïteresseerd. De schoenen die ik er kocht waren wel erg gunstig van prijs. Het zal zoals overal een beetje geven en nemen zijn denk ik.
ThaDoc
Mountainbiker

Post by ThaDoc »

Ik heb dan weer wel goede ervaringen in Geel. Heel vriendelijk en goed verdergeholpen bij kiezen van schoenen en kledij. Prijzen dik ok, heb mijn Cube nergens goedkoper gevonden. (wel gevraagd voor korting, heb 10% gekregen + klikpedalen)
Jay Kay
Mountainbiker

Post by Jay Kay »

kevx wrote:In Geel moet ge voor de vriendelijkheid ook niet zijn zalle, wat een zuur pruimen achter dieje toog! Toog achter in de winkel valt dan wel goed mee maar tmoet allemaal rap rap gaan...

heu... [-X ça passe pas, hein, zouden m'n franse collega's zeggen. Wat op het product staat moet betaald worden.
Zo hebben wij eens in een reisgids-winkel iets gehad; de rough guide van canada. Stond gemerkt: 5 ,75 euro - De dame aan de kassa fronste even en tikte nogmaals de codein van het prijs etiketje: 5,75 euro. Dan het isbn (of wat is dat juist)nummer op het boek en ineens was het 47 euro. We hebben een tijdje moeilijk staan doen - maar toen de dame niet wou toegeven hebben we gezegd: ha nee, dan niet. (boek was niet noodzakelijk - maar we dachten "voor die prijs kan je het ook niet laten liggen)
Dan begon ze te zagen dat we niets gekocht hadden. Maar goed: daar hebben we ons niet meer in druk gemaakt en we zijn buiten gestapt.

Ben dat nadien eens gaan nakijken op testaankoop: als ge u been stijf houdt, en ge haalt de politie erbij ben je in u recht: ze MOETEN u het aan de prijs verkopen waarmee het in de winkel gemarkeerd staat.

Mijn broer is daar vooral een straffe in: al was het dat er 20 man achter hem in de rij staat te wachten aan de kassa en er is iets fout: die maakt een scène tot ze toegeven :-)
Vuul Ventje
Mountainbiker

Post by Vuul Ventje »

In Dadizele idd vriendelijke mensen, maar heb toch al es een serieus verschot opgedaan; kocht een wielsetje Fulcrum 7 in promo en een momentsleutel en 2 bandjes;ik hoor de prijs van dit alles tesamen en denk : toeme; weer zoveel geld verdaan? Bleek dat diene gast de wielen 2 keer had aangerekend... :roll: Moraal van 't verhaal : altijd op uw spel letten hé. :wink:
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

Jay Kay wrote: Ben dat nadien eens gaan nakijken op testaankoop: als ge u been stijf houdt, en ge haalt de politie erbij ben je in u recht: ze MOETEN u het aan de prijs verkopen waarmee het in de winkel gemarkeerd staat.
Ik denk dat je bij de verkeerde Test Aankoop zit.
http://www.test-aankoop.be/prijzen/prij ... 475833.htm

De geafficheerde prijs moet een reële prijs voor het goed wat je wil kopen. 5,75EUR voor een boek van 47EUR is dus niet bepaald in verhouding. Daaruit zou je al moeten begrepen hebben dat het om een misverstand ging. Daarenboven mag je niet met verlies verkopen, als de verkoper dus kan aantonen dat zijn (verkeerdelijk) geafficheerde prijs onder de aankoopprijs ligt is er ook al geen discussie meer mogelijk.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

glimburger wrote:

Ik heb in Geel ooit shimano schoenen gekocht en vond het personeel er ook ongeïteresseerd. De schoenen die ik er kocht waren wel erg gunstig van prijs. Het zal zoals overal een beetje geven en nemen zijn denk ik.
Ik had gewoon geen zin om een scene te maken, er zijn hier genoeg winkels in de buurt dus int vervolg ga ik daar mijn stuff halen...

geen gezeik meer bij vaneyck :wink:
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

kevx wrote:
glimburger wrote:

Ik had gewoon geen zin om een scene te maken, er zijn hier genoeg winkels in de buurt dus int vervolg ga ik daar mijn stuff halen...

Je moet ook geen gezeik maken, ik heb ooit eens gehoord dat het de prijs is in hun computer, niet de prijs op het etiketje die de juiste prijs is.. Wie zegt dat jij het etiketje niet gewoon veranderd hebt ofzo.. Of dat het etiketje niet van een artikel van vorig jaar is..
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

MC Staf wrote:
kevx wrote:
glimburger wrote: 27 euro gemerkt? 27 euro betalen! Zo simpel zou deze jongen dat oplossen.

Je moet ook geen gezeik maken, ik heb ooit eens gehoord dat het de prijs is in hun computer, niet de prijs op het etiketje die de juiste prijs is.. Wie zegt dat jij het etiketje niet gewoon veranderd hebt ofzo.. Of dat het etiketje niet van een artikel van vorig jaar is..
gij werkt bij vaneyck zeker #-o
Post Reply