Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik kan morgen niet biken, één van de wonden blijft nog nabloeden
Damn he, die stomme wijsheidstanden 
Uiteindelijk toch gekozen om zaterdag Opwijk-Brussel te rijden. Samen met Gunther,Stijn & Wouter gekozen voor de 90 km maar na een goede 65 km toch richting huis gereden na een goeie regenvlaag en een kapot regenvestje
kloddernat en al met een snotneus zitten... was denk ik beste oplossing. Nog eens platgereden en thuisgekomen met toch 76 km's op de teller.
Zondag word het niets voor mij
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Oesje ! Dat is geen geluk hebbenVTom wrote:Uiteindelijk toch gekozen om zaterdag Opwijk-Brussel te rijden. Samen met Gunther,Stijn & Wouter gekozen voor de 90 km maar na een goede 65 km toch richting huis gereden na een goeie regenvlaag en een kapot regenvestjekloddernat en al met een snotneus zitten... was denk ik beste oplossing. Nog eens platgereden en thuisgekomen met toch 76 km's op de teller.
welwel tom!!! ik heb den donderdag diene tour gedaan ze brussel -opwijk, in totaal had ik er ook 76km, maar vandaag zeg
amai diene tour van merchtem 47km, pfff mijn soep was aangebrand ze,
van in het begin had ik het al redelijk zwaar via mijn adem???? tja
maar modder en echt veeeeeel modder ze
das fun he
dus als diene volgend jaar terug doorgaat, ik sta er terug ze, echt ne ferme schoone tour :drunk:juist stijn???? was da zeg, diene staat scherp ze, zeg stijn ge zou beter met bonen enz.... ne keer meerijden he 
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Had geluk dat mijn regenvestje niet kapot wasVTom wrote:Uiteindelijk toch gekozen om zaterdag Opwijk-Brussel te rijden. Samen met Gunther,Stijn & Wouter gekozen voor de 90 km maar na een goede 65 km toch richting huis gereden na een goeie regenvlaag en een kapot regenvestjekloddernat en al met een snotneus zitten... was denk ik beste oplossing. Nog eens platgereden en thuisgekomen met toch 76 km's op de teller.
Wouter ook nog 2x lek gereden en de laatste 3 km met platte band tot de finish gereden
Toch alles bij elkaar een goei 105 km gebold aan een aangenaam tempo.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Ja Sisse, was vandaag ne zwaren tocht.blade wrote:welwel tom!!! ik heb den donderdag diene tour gedaan ze brussel -opwijk, in totaal had ik er ook 76km, maar vandaag zegamai diene tour van merchtem 47km, pfff mijn soep was aangebrand ze,
das fun he
dus als diene volgend jaar terug doorgaat, ik sta er terug ze, echt ne ferme schoone tour :drunk:juist stijn???? was da zeg, diene staat scherp ze, zeg stijn ge zou beter met bonen enz.... ne keer meerijden he
Mooi parcour, veel hm's en vooral veeeeeeeeel bagger (het Wieze gevoel was nooit veraf
Toch content dat ik em gereden heb, maar 48 km was meer dan genoeg.
Ja Sisse, de Stijn zit goed hé...en ik weet nu ook hoe dat komt...maar ik mag het niet zeggen...blade wrote:welwel tom!!! ik heb den donderdag diene tour gedaan ze brussel -opwijk, in totaal had ik er ook 76km, maar vandaag zegamai diene tour van merchtem 47km, pfff mijn soep was aangebrand ze,
das fun he
-
Kvenlor
- Mountainbiker
gisteren met Jan, Erwin, Alain en Sven naar de zee gaan toerke doen.
Al na 12km hadden we pech, mijn nieuwe ketting besloot het op te geven tegen de power van de benen en plooide in twee (grr tweede keer). Erwin zijn ketting zag het ook niet meer zitten en ging helemaal scheef hangen. Al een sjans had ik het al geleerd om "kettingponske" (das toch de juiste benaming he want ik ken al die stukken en onderdelen ni ze) en een "gouwe powerlink" mee te nemen dus ik was gesteld. Erwin heeft zijn kar terug naar huis gekeerd (spijtig want het plezantste moest nog komen).
De zee, de duinen, het strand, den bagger, de polder, het militair domein,... toffe tocht!
Da parcourske op het einde was super ma da maakte da de pijp echt wel uit was. Douchke, Chouffke en wij terug naar huis, moe maar voldaan!
Ps de korte broek was echt wel de dresscode zenne me al die zon! Hopelijk bennek vanaf nu ni alleen int kort
Al na 12km hadden we pech, mijn nieuwe ketting besloot het op te geven tegen de power van de benen en plooide in twee (grr tweede keer). Erwin zijn ketting zag het ook niet meer zitten en ging helemaal scheef hangen. Al een sjans had ik het al geleerd om "kettingponske" (das toch de juiste benaming he want ik ken al die stukken en onderdelen ni ze) en een "gouwe powerlink" mee te nemen dus ik was gesteld. Erwin heeft zijn kar terug naar huis gekeerd (spijtig want het plezantste moest nog komen).
De zee, de duinen, het strand, den bagger, de polder, het militair domein,... toffe tocht!
Da parcourske op het einde was super ma da maakte da de pijp echt wel uit was. Douchke, Chouffke en wij terug naar huis, moe maar voldaan!
Ps de korte broek was echt wel de dresscode zenne me al die zon! Hopelijk bennek vanaf nu ni alleen int kort
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Yep zondag ... Kalmthout is me vorig jaar zo goed meegevallen dat ik dit jaar terug aan de start staEagle Stijn wrote:Iemand plannen voor het komende weekend