Zo 27/02/2011 Mol-Wezel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

hairy biker wrote:zeg filmdabber Rony, deze keer wel op uwe fiets blijven zitten, t staat schoon op uw filmpke ergens rond 2 min 14 =D>
'k zal m'n best doen Harige :-)
De Stadsdichter
Mountainbiker

De Stadsdichter

Post by De Stadsdichter »

ik wil de mensen van de organisatie alvast proficiat wensen met hun 20 editie van deze tocht.Laat ons hopen dat deze tocht zo vlot verloopt als ander jaren en dat ze het record van deelnemers kunnen evenaren van 2009 of over schrijden =D>.
kawa
Mountainbiker

Re: De Stadsdichter

Post by kawa »

De Stadsdichter wrote:Laat ons hopen dat ze het record van deelnemers kunnen evenaren van 2009 of over schrijden =D>.
Ik gun de organisatie zeker veel deelnemers, maar als deelnemer heb je toch liever wat minder volk, niet?
khipan
Mountainbiker

Post by khipan »

Ben van plan om de 15 km te rijden met de dochter. Is het uitgepijld of moet je op een bepaald uur onder begeleiding vertrekken? Is er ook voor die afstand een bevoorrading?

Grts
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

khipan wrote:Ben van plan om de 15 km te rijden met de dochter. Is het uitgepijld of moet je op een bepaald uur onder begeleiding vertrekken? Is er ook voor die afstand een bevoorrading?

Grts
De start is vrij, en het Kids-parcours is volledig afgepijld.
Op het info-bord aan de inschrijving wordt alles duidelijk verklaard.
De bevoorrading (in de Keiheuvel) komt voor de kids na 9 km.
khipan
Mountainbiker

Post by khipan »

Lowie thanks voor de info. Komen zeker af met nog wa volk. Grts
De Stadsdichter
Mountainbiker

Re: De Stadsdichter

Post by De Stadsdichter »

kawa wrote:
De Stadsdichter wrote:Laat ons hopen dat ze het record van deelnemers kunnen evenaren van 2009 of over schrijden =D>.
Ik gun de organisatie zeker veel deelnemers, maar als deelnemer heb je toch liever wat minder volk, niet?
dat is een feit daarom kiezen wij ook voor de 70 omdat deze minder druk is .
Wij hebben hier wel een voordeel we rijden in onze achtertuin en kunnen altijd binnen rijden als het vet van de soep is.
kevx
Mountainbiker

Post by kevx »

hairy biker wrote:zeg filmdabber Rony, deze keer wel op uwe fiets blijven zitten, t staat schoon op uw filmpke ergens rond 2 min 14 =D>
en laat int vervolg eens een schoon vrouwke voor u rijden want zo ist ook gen zicht :-D
Cube-elite
Mountainbiker
Location: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson

Post by Cube-elite »

Inderdaad ELK jaar opnieuw een prachtige toer !!!

Dit jaar zou ik echter de kidstoer willen doen met mijne zoon .

Is er dan voor ons ook gratis friet voorzien en kom ik opt einde nog langs de gratis Tongerlo ???

Greetz ,
Cube-Bikers
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Cube-elite wrote:Inderdaad ELK jaar opnieuw een prachtige toer !!!

Dit jaar zou ik echter de kidstoer willen doen met mijne zoon .

Is er dan voor ons ook gratis friet voorzien en kom ik opt einde nog langs de gratis Tongerlo ???

Greetz ,
Cube-Bikers
voor elke ingeschrevene zijn er gratis frieten + snack, en alle afstanden, ook de kids, komen langs de Tongerlo-stand.
Let op : na de Tongerlo komt er nog een kanaaldijkpad :drunk: :-? :drunk:
Post Reply