'k zal m'n best doen Harigehairy biker wrote:zeg filmdabber Rony, deze keer wel op uwe fiets blijven zitten, t staat schoon op uw filmpke ergens rond 2 min 14
Zo 27/02/2011 Mol-Wezel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
-
De Stadsdichter
- Mountainbiker
De Stadsdichter
Post by De Stadsdichter »
ik wil de mensen van de organisatie alvast proficiat wensen met hun 20 editie van deze tocht.Laat ons hopen dat deze tocht zo vlot verloopt als ander jaren en dat ze het record van deelnemers kunnen evenaren van 2009 of over schrijden
.
Re: De Stadsdichter
Ik gun de organisatie zeker veel deelnemers, maar als deelnemer heb je toch liever wat minder volk, niet?De Stadsdichter wrote:Laat ons hopen dat ze het record van deelnemers kunnen evenaren van 2009 of over schrijden.
De start is vrij, en het Kids-parcours is volledig afgepijld.khipan wrote:Ben van plan om de 15 km te rijden met de dochter. Is het uitgepijld of moet je op een bepaald uur onder begeleiding vertrekken? Is er ook voor die afstand een bevoorrading?
Grts
Op het info-bord aan de inschrijving wordt alles duidelijk verklaard.
De bevoorrading (in de Keiheuvel) komt voor de kids na 9 km.
-
De Stadsdichter
- Mountainbiker
Re: De Stadsdichter
Post by De Stadsdichter »
dat is een feit daarom kiezen wij ook voor de 70 omdat deze minder druk is .kawa wrote:Ik gun de organisatie zeker veel deelnemers, maar als deelnemer heb je toch liever wat minder volk, niet?De Stadsdichter wrote:Laat ons hopen dat ze het record van deelnemers kunnen evenaren van 2009 of over schrijden.
Wij hebben hier wel een voordeel we rijden in onze achtertuin en kunnen altijd binnen rijden als het vet van de soep is.
- Cube-elite
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson
Post by Cube-elite »
Inderdaad ELK jaar opnieuw een prachtige toer !!!
Dit jaar zou ik echter de kidstoer willen doen met mijne zoon .
Is er dan voor ons ook gratis friet voorzien en kom ik opt einde nog langs de gratis Tongerlo ???
Greetz ,
Cube-Bikers
Is er dan voor ons ook gratis friet voorzien en kom ik opt einde nog langs de gratis Tongerlo ???
Greetz ,
Cube-Bikers
voor elke ingeschrevene zijn er gratis frieten + snack, en alle afstanden, ook de kids, komen langs de Tongerlo-stand.Cube-elite wrote:Inderdaad ELK jaar opnieuw een prachtige toer !!!
Greetz ,
Cube-Bikers
Let op : na de Tongerlo komt er nog een kanaaldijkpad