Welke auto , voor naar toertochten rijden ?
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- blubberduck
- Mountainbiker
Post by blubberduck »
BMW 320 fully loaded: Transalp -reis, 3 bikers met baggage voor 8 dagen & 3 bikes en 3 ruime zitplaatsen ....wel een beetje schikken bij het laden

- zwolle
- Mountainbiker
- Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88
hoi
nog een vraagje,
hebben jullie bepaalde systemen om jullie fietsen te stallen in auto's, al dan niet zelf gemaakt??
voor mountainbike graag zonder demontage van voorwiel , want dat is elke keer gesukkel om remmen terug goed te krijgen dan vind ik.
ik ben er al eens 1 tegengekomen op de site denk ik zulk systeem maar vind het niet meer
nog een vraagje,
hebben jullie bepaalde systemen om jullie fietsen te stallen in auto's, al dan niet zelf gemaakt??
voor mountainbike graag zonder demontage van voorwiel , want dat is elke keer gesukkel om remmen terug goed te krijgen dan vind ik.
ik ben er al eens 1 tegengekomen op de site denk ik zulk systeem maar vind het niet meer
-
neophyterulez
- Mountainbiker
Post by neophyterulez »
Ik heb zo een sports tourer astra
Ik heb zelf nog geen rail, maar denk dat dit ongeveer hetzelfde zal zijn als alle vorige opel modellen of andere merken.
P.S. Schoon corsake, nooit op een opelmeeting gezien. Zou fermer zijn met een GSI bumpertje, maar wel extreem laag
Ik heb zelf nog geen rail, maar denk dat dit ongeveer hetzelfde zal zijn als alle vorige opel modellen of andere merken.
P.S. Schoon corsake, nooit op een opelmeeting gezien. Zou fermer zijn met een GSI bumpertje, maar wel extreem laag