Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

glimburger wrote:Ik zal op die "valplaats" komende zaterdag eens met een metaaldetector passeren en kijken of ik iets kan vinden.
Toen we verkeerd gereden hadden hebben we dus de richting naar de richel genomen, aan de voetbal plein :-? .....die voor me reed is overkop gegaan onder aan een scherp klein afdaling (3 mt max) maar onderaan stond een berg tuinafval, zijn voorwiel erin gezakt en hij de rotzooi in :-D ....niets ernstig, hebben we toch even gelachen en achter zijn Cateye gezocht tussen de rotte bladeren, maar noppe...het ligt langs de straat tegenover een plaat van Pollismolen en een grote nieuwe woning. Ik ken de man in kwestie niet, maar lees het forum ook, droeg een tenue van bij Gijbels aan (rond de 60 ook). We hebben mbv een stokje even gedabberd, tevergeefs. Mss als ik nog in de buurt komt, een nieuw poging wagen.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

OK, dat plekje ken ik en dat paadje heb ik nog maar pas bijgemaakt omdat ik ietsje verder er naar boven ga en zo een lus kan draaien. Vroeger daalde ik af naar het voetbalterrein maar daar staan tegenwoordig de rollen en machines om het veld te onderhouden. En die gaan echt niet opzij als je ze toucheert...

Daar waar jullie zaten was wel echt uit de richting van het parcours.
Daar ga ik zonder rem doorheen en dan is dat echt kicken op dat laatste stukje.
De metaaldetector zal ik daar ook ns laten passeren en hopelijk wat vinden. Als het zo is dan meld ik me wel.
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

rony_rabijns wrote:
flipp wrote:hier lukt het ook niet...

(die van tinman wel)
Ok, dan zal ik Dabber Danny eens aan zijn oren moeten gaan trekken :-)
En als filipp het zegt dan wil dat al wat zeggen hé... Als die het niet kan oplossen, zal niemand het kunnen.
flipp
Mountainbiker

Post by flipp »

glimburger wrote:
rony_rabijns wrote:
flipp wrote:hier lukt het ook niet...

(die van tinman wel)
Ok, dan zal ik Dabber Danny eens aan zijn oren moeten gaan trekken :-)
En als filipp het zegt dan wil dat al wat zeggen hé... Als die het niet kan oplossen, zal niemand het kunnen.
Oplossen kan ik niet hoor. Ik kan zelfs de link niet eens openen :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

glimburger wrote:OK, dat plekje ken ik en dat paadje heb ik nog maar pas bijgemaakt omdat ik ietsje verder er naar boven ga en zo een lus kan draaien. Vroeger daalde ik af naar het voetbalterrein maar daar staan tegenwoordig de rollen en machines om het veld te onderhouden. En die gaan echt niet opzij als je ze toucheert...

Daar waar jullie zaten was wel echt uit de richting van het parcours.

Blijkbaar heb ik een pijl gemist, hij reed achter me aan, is hij me voorbijgestoken aan de modderig afdaling, en is hij daar in den draai juist voor dat ellendig zandberg ook blijven steken...wie dat kan, heet Cancelara met zijn speciaal fiets :) dan hebben we daar boven geen pijlen meer gezien, maar hij wist waar hij naartoe moest, richting de plein langs de richel, en daar pardaf.....' t was een foto waard geweest.

Daar ga ik zonder rem doorheen en dan is dat echt kicken op dat laatste stukje.
De metaaldetector zal ik daar ook ns laten passeren en hopelijk wat vinden. Als het zo is dan meld ik me wel.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

De foto's staan op volgende link https://picasaweb.google.com/1034614916 ... 36WC8bXRZw#
met nogmaals dank aan de "Glimburger".

Leon
Vos in de bossen
Mountainbiker

=D> PRACHTIG !!! ik zag op een paar foto's een paar MTBikers met een meneer in kaki pak !!! Is dat de meneer van Opitter met zijn jachtgeweer ?
En weeral, heel wat volk zonder helm... #-o
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Dat is hem. Op deze foto heb ik hem een beetje gespaard. Ik heb hem met de tele lens ook in kloos up maar omwille van de wet op de privacy.....

Nog even en ik ga het nog ne lieve man vinden :P
Post Reply