Zo 20/02/2011 Opoeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kameel^
Mountainbiker

Post by Kameel^ »

ik ga het nog moeten geloven van dieje allergie, vandaag al heel den dag zo'ne kriebel in m'n keel
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

rony_rabijns wrote:Ik heb een videoverslag van de rit (6 delen) online gezet op het YouTube Dabberkanaal. Je kan het ook bekijken via www.dabbers.be.
Bedankt Ronny heb net gekeken, prima gedaan, je kan wel een stukje klimmen zo te zien, ik ben er blij mee. =D> =D>

Leon
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

leikepej wrote:
rony_rabijns wrote:Ik heb een videoverslag van de rit (6 delen) online gezet op het YouTube Dabberkanaal. Je kan het ook bekijken via www.dabbers.be.
Bedankt Ronny heb net gekeken, prima gedaan, je kan wel een stukje klimmen zo te zien, ik ben er blij mee. =D> =D>
Leon
bedankt Leon,
... en overkop gaan gaat ook goed. :-) Zie deel 3/6.
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Op www.dabbers.be zie je ons forumtreintje vanaf minuut 6 in deel 1 vant filmpje, vanaf 6minuut25 zie je hoe ik vakkundig de deur toe doe. Jaja die met dat sexy :oops: kontje met het rugzakje.
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Brockie wrote:Op www.dabbers.be zie je ons forumtreintje vanaf minuut 6 in deel 1 vant filmpje, vanaf 6minuut25 zie je hoe ik vakkundig de deur toe doe. Jaja die met dat sexy :oops: kontje met het rugzakje.
Ah zo doe jij dat! :-) Je ging toch voor alle zekerheid wat harder rijden ... :P
En vanaf minuut 7 lukt het me dan toch :P
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

rony_rabijns wrote:
leikepej wrote:
Leon
bedankt Leon,
... en overkop gaan gaat ook goed. :-) Zie deel 3/6.
ik had de gevaarlijkste punten (wortels ed.) toch een kleurtje gegeven(geel groen wat snel zal verdwenen zijn) daar waar jij die salto hebt gemaakt(kan ook zijn dat op dat moment alles zwart voor je ogen was om voorop te blijven). Ga vanavond de foto's halen en zal je die doorsturen als jullie erop staan.

Leon.
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

leikepej wrote: ik had de gevaarlijkste punten (wortels ed.) toch een kleurtje gegeven(geel groen wat snel zal verdwenen zijn) daar waar jij die salto hebt gemaakt(kan ook zijn dat op dat moment alles zwart voor je ogen was om voorop te blijven). Ga vanavond de foto's halen en zal je die doorsturen als jullie erop staan.
Die kleuren, dat was perfect. Het probleem was dat mijn voorganger plots remde, waardoor ik ook remde in volle afdaling. Met mijn linkervoet uit het klikpedaal ben ik toen al strompelend naar beneden "gereden" maar het was zo steil dat ik onderuit ging. Aan jou lag het dus niet. :-)

Ik heb je volgens mij zien staan met je fototoestel op het einde van het "Glimburgerbos" aan de linkerkant bij een hele diepe "kuil".

Als je foto's hebt, graag.
leikepej
Mountainbiker

Post by leikepej »

Die foto's heeft de "Glimburger" zelf gemaakt voor ons en straks ga ik die halen. Ik laat je zeker iets weten.

Leon
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Ik zal op die "valplaats" komende zaterdag eens met een metaaldetector passeren en kijken of ik iets kan vinden.
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

glimburger wrote:Ik zal op die "valplaats" komende zaterdag eens met een metaaldetector passeren en kijken of ik iets kan vinden.
Ik had 18,5 km op de teller staan... Het was in ieder geval een paar honderd meter na de "valplaats". In het filmpje deel 3/6 is het volgens mij op 3' 46".
Ik ben de wielsensor kwijt. (Sigma) De computer zelf heb ik nog.

www.dabbers.be
Post Reply